http://www.themountainear.com/
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wel eens in Nederland geweest?
Hi Mike,
En hier is ook een link naar nieuws uit Nederland, maar dan in Texas.
http://www.topix.net/city/nederland-tx
/PeeJay
En hier is ook een link naar nieuws uit Nederland, maar dan in Texas.
http://www.topix.net/city/nederland-tx
/PeeJay
-
daisydog
- Amerikafan
- Contacteer:
Met de kerst zijn wij van Ft Lauderdale naar San Antonio gereden. Wij zijn toen vlak langs Nederland, TX gereden....maar helaas geen tijd om er even te stoppen.
We zouder daarvoor een klein stukje van de snelweg af moeten....en daar hadden we net geen zin in. Het was al een ritje van bij elkaar +/- 21 uur.....
We zouder daarvoor een klein stukje van de snelweg af moeten....en daar hadden we net geen zin in. Het was al een ritje van bij elkaar +/- 21 uur.....
En dan bestaat er ook nog een plaatsje Holland in de VS in de volgende staten :
Holland, Arkansas
Holland, Indiana
Holland, Iowa
Holland, Kentucky
Holland, Massachusetts
Holland, Michigan
Holland, Minnesota
Holland, Missouri
Holland, Nebraska
Holland, New York
Holland, Ohio
Holland, Pennsylvania
Holland, Texas
Holland, Vermont
Holland, Virginia
/PeeJay
Holland, Arkansas
Holland, Indiana
Holland, Iowa
Holland, Kentucky
Holland, Massachusetts
Holland, Michigan
Holland, Minnesota
Holland, Missouri
Holland, Nebraska
Holland, New York
Holland, Ohio
Holland, Pennsylvania
Holland, Texas
Holland, Vermont
Holland, Virginia
/PeeJay
Nou, als je eens naar http://www.wunderground.com gaat en Holland opzoekt, zie je een lijstje met alle Hollands in de VS, en ook hoe het weerdaisydog schreef:Hoeft nu niet meer, bedankt
Wel geinig om te zien.
/PeeJay
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik ben net gisteren in Holland, Michigan geweest, naar het Dutch Village daar. Vond het wel leuk, alles uit Nederland geimporteerd, straatborden, huisjes, molens, draaiorgel etc. Er liepen ook een paar Nederlandse stagiaires rond en ook een oude man sprak nog Nederlands.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Re: Wel eens in Nederland geweest?
Nee, maar wel in Rome en Athens. In Georgia dan.
gr. Redneck
Georgia on My Mind
Mag ik er, voor de volledigheid, de website bijzetten van de Dutch Village?Petra/VS schreef:Ik ben net gisteren in Holland, Michigan geweest, naar het Dutch Village daar. Vond het wel leuk, alles uit Nederland geimporteerd, straatborden, huisjes, molens, draaiorgel etc. Er liepen ook een paar Nederlandse stagiaires rond en ook een oude man sprak nog Nederlands.
http://www.dutchvillage.com/
gr. Redneck
Georgia on My Mind
-
anice van den Boer
- Amerikafan
hallo,
ik heb bij de boekenwinkel "de Slegte", een boek gekocht Holland USA, een avontuurlijke reis langs 28 plaatsjes die Holland heten.
Een eerg leuk boek dat ontstaan is omdat 2 Nederlanders een keer naar amerika zijn geweest en daar een paar plaatsjes met de naam Holland tegen kwamen, eenmaal terug in Nederland hebben ze een route uitgestippeld om langs die plaatsjes te rijden
.
Het wordt erg leuk vertelt dat er ook veel plaatsen zijn uitgestorven en soms dat men bijna niet meer weet hoe men aan die naam komt, maar soms is het heel veel nederlands.
groetjes Frank,Anice,Rico en Elena (nog 8 weken)
ik heb bij de boekenwinkel "de Slegte", een boek gekocht Holland USA, een avontuurlijke reis langs 28 plaatsjes die Holland heten.
Een eerg leuk boek dat ontstaan is omdat 2 Nederlanders een keer naar amerika zijn geweest en daar een paar plaatsjes met de naam Holland tegen kwamen, eenmaal terug in Nederland hebben ze een route uitgestippeld om langs die plaatsjes te rijden
Het wordt erg leuk vertelt dat er ook veel plaatsen zijn uitgestorven en soms dat men bijna niet meer weet hoe men aan die naam komt, maar soms is het heel veel nederlands.
groetjes Frank,Anice,Rico en Elena (nog 8 weken)
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, dank je wel, ik heb hier in de boondonks nauwelijks Internet, dus als ik een minuutje heb lees ik gauw, maar zoeken naar websites gaat tergend langzaam!Redneck schreef:Mag ik er, voor de volledigheid, de website bijzetten van de Dutch Village?Petra/VS schreef:Ik ben net gisteren in Holland, Michigan geweest, naar het Dutch Village daar. Vond het wel leuk, alles uit Nederland geimporteerd, straatborden, huisjes, molens, draaiorgel etc. Er liepen ook een paar Nederlandse stagiaires rond en ook een oude man sprak nog Nederlands.
http://www.dutchvillage.com/
gr. Redneck
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
dutch village
ik was zo effe aan het kijken op de site en iemand had het over Dutch village (holland MI) en dat ze er Nederlandse studenten stage liepen. Dat klopt daar was ik er vorig jaar 1 van
. Er zijn trouwens dit jaar weer stagiares daar was echt super leuk park.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 8107 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al
-
- 17 Reacties