Oke vandaag ging ik met mijn moeder boodschappen doen bij de lidl. (Ben nog nooit eerder bij de lidl geweest)
Wat me op viel is dat de lidl een of ander merk heeft genaamd mcennedy onder de slogan American way, en vond uit dat zij een groot assortiment aan Amerikaanse producten hebben.
Mijn vraag :Verschillen deze producten veel van de Amerikaanse smaak of komen deze goed in de buurt ?
McEnnedy is een trademark van Lidl zelf. Heb het zelf nog niet gekocht, wel vaak zien liggen. Volgens dat blog smaken bijv. die jelly beans echt, ik heb er bij het zien zo mijn twijfels over.. zelfs in Amerika heb je nep jelly beans en die smaken dan ook echt niet lekker. Eigenlijk zou ik eens een zakje moeten kopen om het te testen.
Myrte schreef:Bij de Aldi vond ik laatst cranberry sap van Trader Joe's, dat was echt vaag !
Inderdaad! Maar... Trader Joe's is van Theo Albrecht (Albrecht broeders en eigenaren van Aldi). Ik stond versteld toen ik dat te weten kwam omdat Trader Joe's zoooo anders is dan Aldi. Kwaliteit is zeer goed, alleen de aankleding (Hawaii-thema, veel hout en erg creatief met advertenties ) en goedkope biologische producten is totaal anders dan Aldi. En Trader Joe's heeft voornamelijk eigen merken.
Ik ben gisteren even bij de Lidl hier in de buurt geweest maar kon geen Amerikaanse producten vinden. Ok het is in het gehucht ijsselmuiden maar toch. Geen Jelly beens en dergelijke.
Laatst gewijzigd door Rob op 19 feb 2011, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Laatst gewijzigd door Rob op 19 feb 2011, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Ik zag net in 't foldertje van de Lidl dat ze weer veel Amerikaanse etenswaren verkopen. En bij De tuinen verkopen ze Jelly Beans. Veel goedkoper dan de prijzen van de Jamin!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.