Ik heb er maar een poll vraag aan toegevoegd voor de mening van jullie.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reisgenoten forum
Reisgenoten forum
Aangezien er op veel site's reisgenoten forum bevinden, leek het me leuk dat hier ook te zien.

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
En wat verwacht je van zo'n Forum?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
USA4ALL heeft dit Forum:
---------------------
Ben je op zoek naar een reisgenoot?
Als je op zoek bent naar een reisgenoot dan kun je hier een bericht plaatsen of wellicht zoekt er al iemand naar jou om samen te reizen.
---------------------
Zoiets bedoel je denk ik?
---------------------
Ben je op zoek naar een reisgenoot?
Als je op zoek bent naar een reisgenoot dan kun je hier een bericht plaatsen of wellicht zoekt er al iemand naar jou om samen te reizen.
---------------------
Zoiets bedoel je denk ik?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
LOL dat bedoel je wel ...... maar je hebt het denk ik verkeerd gelezenGerwin schreef: dat bedoel ik nou toevallig niet,, maar .....
Wat jij zegt (zie onder) is hetzelfde waar Njit op doelt met het 'reisgenoten forum' op het USA4All Forum
Gerwin schreef: Voor mensen die op een of andere reden opzoek zijn naar een reisgenoot.
Zij kunnen dan een oproep / bericht plaatsen in dat forum.
Laatst gewijzigd door Sandy op 01 apr 2006, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Nou snap ik weer niet wat je nu wel bedoeld?Gerwin schreef:dat bedoel ik nou toevallig niet,, maar .....lelie schreef:Ik denk dat hij dat bedoeld. Ik vind het een goed idee.
Iedereen heeft het over een reisgenotenforum, zoiets als Njit dus plaatst... Dat is toch wat je bedoelde?
Wat Sandy zegt dusSandy schreef:LOL dat bedoel je wel ...... maar je hebt het denk ik verkeerd gelezenGerwin schreef: dat bedoel ik nou toevallig niet,, maar .....
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Ik heb zelf niet gestemd, zo'n forum heeft voor mij persoonlijk geen meerwaarde. Ik kan me echter voorstellen dat het voor jongelui (hoor oma) wel interessant is. Mede ook om contacten te leggen en natuurlijk om een reisgenoot te vinden. Wie weet trekt zo'n forum een nieuw jonger publiek aan.. Mogelijk interessant voor de vrijgezellen onder onsGerwin schreef:oooooooooooooooooooookidoki .
Nu niet allemaal tegelijk stemmen
Sandy
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
Klinkt als een goed idee
maar probeerden Roland en Marloes al niet min of meer zo iets...
Zelf zou ik niet zomaar met een vreemde een lange vakantie gaan maken, stel je voor dat het niet klikt en dat je na een paar dagen al ruzie hebt...
Met een groep is dan een beter alternatief maar is lastig te organiseren zoals wel is gebleken...
Zelf zou ik niet zomaar met een vreemde een lange vakantie gaan maken, stel je voor dat het niet klikt en dat je na een paar dagen al ruzie hebt...
Met een groep is dan een beter alternatief maar is lastig te organiseren zoals wel is gebleken...
-
zrx1100
- Amerikafan
- Contacteer:
Geen slecht idee, vooral voor jongeren zal dit interessant zijn zodat de reiskosten wat zakken.
Het enige probleem met zulke fora is dat de lijn tussen reisgenotenforum <-> datingsite bij momenten heel dun zal zijn
Het enige probleem met zulke fora is dat de lijn tussen reisgenotenforum <-> datingsite bij momenten heel dun zal zijn
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)