Heb net ook al bij Americansweets gekeken maar pond omgerekend naar euro is [veel] meer als nederlandse webshops.

Clint schreef:Het verschilt een beetje per product. Ik kwam daar uiteindelijk altijd goedkoper uit dan bij American Goodies, doordat de shipping maar een flat fee is van 4.50. Erg handig met 20kg aan Mountain Dew
En ze hebben meer keuze.
Cereals koop ik sowieso niet online. Of het nou 9 euro of 6 (USfoodz) of 7 (vroeger American Goodies) is, het is belachelijk duur voor een doos ontbijtgranen waar je nog geen week mee doet.
Too much info!ned in MO schreef:'s ochtends een bloodje met chocovlokken
Bedoel je een blowtje of een broodjened in MO schreef:'s ochtends een bloodje met chocovlokken
Volgens my een typo; moet zijn blootjeDikkie schreef:Bedoel je een blowtje of een broodjened in MO schreef:'s ochtends een bloodje met chocovlokken![]()
Bedankt voor deze tip. Ik heb meteen mijn Dr. Pepper Cherry hier besteld en 2 dagen later al een enorme doos in huisClint schreef:Hier is de laatste tijd veel over geschreven op het forum, dus gebruik ook zeker even de zoekfunctie!
Mijn persoonlijke favoriet zijn Duitsers (met hele goedkope verzendkosten): http://www.americanfood4u.com/Home_c0.htm