Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
lekker amerikaans biertje ?
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: lekker amerikaans biertje ?
Als ik in de States ben, drink ik graag een Miller Genuine Draft; bieren als Coors en Bud vind ik persoonlijk te slap en ik ga in Amerika natuurlijk geen Heineken drinken (doe ik trouwens in Nederland ook niet, maar dat terzijde
)

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar dan wel Bud drinken?Clint schreef:'t zou niet eens in dezelfde zin mogen staanBralo20 schreef: Heineken en goed bier, gaat dat samen?

Zoals iemand hier zei: "Bud? No thanks; please pour that back into the horse it came out of..."

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Ik weet niets van bier en drink het ook niet maar onze vrienden vinden "Rolling Rock" lekker bier.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Van Nederlandse bieren verwacht ik meer dan van Amerikaanse bierenDento schreef: Maar dan wel Bud drinken?![]()
![]()
Zoals iemand hier zei: "Bud? No thanks; please pour that back into the horse it came out of..."

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Red Stripe is mijn favoriet als ik in de States ben.
O.K. het is jamaicaans...
Ik vermoed trouwens dat ze het van "gras(s)" maken i.p.v. van hop en mout en dat het daardoor lekker smaakt!
O.K. het is jamaicaans...
Ik vermoed trouwens dat ze het van "gras(s)" maken i.p.v. van hop en mout en dat het daardoor lekker smaakt!

- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Zelf drink ik geen bier maar Marcel drinkt graag Sam Adams.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
sam adams brick vond ik prima te drinken bier
maar als ik het goed begrijp wordt dat alleen in de omgeving van Boston getapt.
maar als ik het goed begrijp wordt dat alleen in de omgeving van Boston getapt.
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
My kind of (DVD)Guy. MGD smaakt prima, en we hebben al wat soorten geprobeerd (puur proefondervindelijkDVDGuy schreef:Als ik in de States ben, drink ik graag een Miller Genuine Draft; bieren als Coors en Bud vind ik persoonlijk te slap en ik ga in Amerika natuurlijk geen Heineken drinken (doe ik trouwens in Nederland ook niet, maar dat terzijde)

Hier drink ik het liefst Heineken (als het kan Ice Cold), maar we halen ook regelmatig een doosje MGD.
Ook in de States wordt het steeds populairder, want het is nu bijna overal verkrijgbaar.
Dat was in 2003, toen wij het ontdekten, wel anders.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
- Bandido
- Amerika-expert
Nee, het is op meerdere plaatsen (zoals in bv Atlanta) ook te koop, maar het is niet zo bekend als Budweiser of Miller Light.Thierry73 schreef:maar als ik het goed begrijp wordt dat alleen in de omgeving van Boston getapt.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Mijn man kan uren in de "beersection" doorbrengen. Nu drinkt hij ook altijd Miller. De rest vindt hij p..water,excuse my languess. Veels te licht en het stroomt ook te snel door. Dus heel vaak naar "the bathroom".
Als hij geen Miller kan krijgen wil hij wel aan de Coors.
Bud heeft hij alleen de allereerste keer usa gedronken. Was meer uit nieuwsgierigheid dan dat hij het lekker vond.
Ik weet er niks vanaf, ik heb liever een lekkere chardonay
.
Als hij geen Miller kan krijgen wil hij wel aan de Coors.
Bud heeft hij alleen de allereerste keer usa gedronken. Was meer uit nieuwsgierigheid dan dat hij het lekker vond.
Ik weet er niks vanaf, ik heb liever een lekkere chardonay

- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ok.Bandido schreef:Nee, het is op meerdere plaatsen (zoals in bv Atlanta) ook te koop, maar het is niet zo bekend als Budweiser of Miller Light.Thierry73 schreef:maar als ik het goed begrijp wordt dat alleen in de omgeving van Boston getapt.
Mij werd in Boston verteld dat de Brick versie van Samuel adams alleen daar te krijgen was.
Beetje lokale promotie waarschijnlijk

Volledig met akkoord! Heb de Yuengling brewerie in Tampa bezocht, de rondleiding zelf was niet zo interessant, de gratis samples achteraf des te meer!Marcel87 schreef:Mijn favoriet in de VS is Yuengling!!!
Sam Adams vind ik ook prima te drinken.

-
- Amerika-ontdekker
wat een leuk onderwerp !
Ik drink zelf sinds kort Fat Tire en Honey Brown en Shotgun Betty, deze laatste 2 worden hier lokaal in NC gebrouwd meen ik.
Michelob en Yuenling zijn ook niet slecht.
Vincent
Ik drink zelf sinds kort Fat Tire en Honey Brown en Shotgun Betty, deze laatste 2 worden hier lokaal in NC gebrouwd meen ik.
Michelob en Yuenling zijn ook niet slecht.
Vincent
-
- Amerikafan
Monty Python:
"American beer is a lot like making love in a canoe.......... it's f*cking close to water!"

"American beer is a lot like making love in a canoe.......... it's f*cking close to water!"

Hoe verder je steeds van huis gaat, hoe dichterbij je steeds komt
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hij is leuk, maar - gelukkig! - ook absoluut niet waar
(Nou ja, voor Bud (Light) klopt het misschien wel
)

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, flinke bump van een oud topic... maar anders moet ik een nieuw topic openen.
Gisteren mijn jaardag gevierd, kreeg ik een mooi Amerikaans bierpakket:

De Miller lite (ja dat zie ik ook als bier...) was al soldaat gemaakt voordat ik op het idee kwam een foto'tje te maken. Voor de geïnteresseerden, een aantal Amerikaanse bieren zijn te bestellen via http://www.speciaalbierpakket.nl
Proost!
Gisteren mijn jaardag gevierd, kreeg ik een mooi Amerikaans bierpakket:

De Miller lite (ja dat zie ik ook als bier...) was al soldaat gemaakt voordat ik op het idee kwam een foto'tje te maken. Voor de geïnteresseerden, een aantal Amerikaanse bieren zijn te bestellen via http://www.speciaalbierpakket.nl
Proost!

- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Celis White beer
(omdat het stiekem toch nog een beetje Belgisch bier is
)
(omdat het stiekem toch nog een beetje Belgisch bier is

@RNA, dank voor de link. Helaas hebben alleen Foster's als Australisch bier en geen Nieuw Zeelands bier. Ze moeten hun selectie eens gaan uitbreiden. 

- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ach het is een leuk assortiment. Probeer anders http://www.drankgigant.nl eens, ook daar hebben ze best veel biersoorten!

@RNA, dank. Ik heb een iets te aparte smaak ben ik bang voor. Heb wel weer ee fors aantal bieren ontdekt waarvan ik niet eens wist dat ze bestaan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1566 Weergaves
-
Laatste bericht door hemmie