Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Opleiding gevolgd in VS
Opleiding gevolgd in VS
Hoi allemaal,
In mei 2010 ben ik geslaagd voor een opleiding in amerika. Ik heb het volgende Degree gekregen: Assosiate in applied science.
Mijn vraag is. Wat is die in nederland waard. Is die nu MBO waardig of HBO waardig. ik krijg maar niet gevonden dus ik hoop hiermee meer informatie te krijgen
vriendelijk groet
Alex
In mei 2010 ben ik geslaagd voor een opleiding in amerika. Ik heb het volgende Degree gekregen: Assosiate in applied science.
Mijn vraag is. Wat is die in nederland waard. Is die nu MBO waardig of HBO waardig. ik krijg maar niet gevonden dus ik hoop hiermee meer informatie te krijgen
vriendelijk groet
Alex
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: Opleiding gevolgd in VS
Ik denk dat het Nuffic je daar het beste bij kan helpen, en ook een verklaring kan leveren waarmee je kan aantonen wat het waard is.
http://www.nuffic.nl/nederlandse-studen ... waardering
http://www.nuffic.nl/nederlandse-studen ... waardering
Re: Opleiding gevolgd in VS
Associates Degree in Applied Sciences is bij mijn weten MBO-niveau.
Dit is toch een Degree wat je aan een Community College hebt gehaald, hier mee wordt je toch opgeleid tot een specifiek vak?
Misschien kan het Fulbrigh Center je van nog meer informatie voorzien.
Dit is toch een Degree wat je aan een Community College hebt gehaald, hier mee wordt je toch opgeleid tot een specifiek vak?
Misschien kan het Fulbrigh Center je van nog meer informatie voorzien.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.