Groetjes
Nick Kessels
Deschuttes bier, zoals Black Butte Porter, is in Californie bij diverse Wholefoods te krijgen. Ik zie trouwens op de website van Deschutes dat de Black Butte XXII gecancelled is. Jammer! De Black Butte XXI was heel erg lekker... Liefhebbers van pilsner vinden het vast vreselijk (dropwater), maar ik vind het erg lekker. Bier, chocola, pepers. Yum!Machteld schreef:Als je een keer in Oregon bent (ik weet niet of ze het exporteren?): Deschutes beer
Ik drink zelf geen bier, maar mijn pa houdt er wel van en die is in vele landen geweest en hij zei: "Beste bier dat ik ooit heb gedronken, dat mag je nog wel eens meepakken naar Nederland". Haha.
Over de gewone Amerikaanse bieren (Coors, Budweiser, etc) heb ik ooit eens een Amerikaan horen zeggen: 'the least offensive to the majority of people".
Marcel87 schreef:Mijn favoriet in de VS is Yuengling!!!
Sam Adams vind ik ook prima te drinken.
Amerikaans bier in een notendopMarianke schreef:IMO - niets beter dan Nederlands/ Belgisch/ Duits bier. Maar goed. Als ik moet kiezen, toen mijn man en ik nog eens een biertje dronken dan was het Budweiser Select. Maar sinds 1 Januari drinken we niet meer. Nieuwjaars voornemen.
Heineken en goed bier, gaat dat samen?Texas Boy schreef:Heineken Export
In de betere drankzaak vind je Deschutes inderdaad wel terug; ik heb laatst toevallig hun Hop Trip geprobeerd - erg lekker (als je van hopsmaak houdt).Machteld schreef:Als je een keer in Oregon bent (ik weet niet of ze het exporteren?): Deschutes beer
Enkele jaren (lees 5 tot 10) was Shiner Bock nauwelijks buiten Texas te vinden; tegenwoordig is het veel algemener verkrijgbaar (zelfs uit de tap), en het is een heerlijk licht goed drinkbaar bier wat je door kunt blijven drinken, en dat vol van smaak is.Bralo20 schreef:Shiner Bock is best wel een goed biertje al weet ik niet of het overal te krijgen is... In Texas vind je het wel quasi overal terug
't zou niet eens in dezelfde zin mogen staanBralo20 schreef: Heineken en goed bier, gaat dat samen?