Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
huis prijzen/ hoe (ver)kopen en wat komt er bij kijken!!!
huis prijzen/ hoe (ver)kopen en wat komt er bij kijken!!!
voor diegenen die al een huis heeft ginder kan ons tips/ eigen ervaring/ No and Do / termen die ze gebruiken, wie/waar/waarom en hoe ... en dit gelieve in het nederlands( engels voor bepaalde termen/uitdrukkingen liefts vertaald en uitgelegd ) , tis makkelijk om een site te geven maar het is leuker als je met jouw ervaring met ons deelt ( kunnen we met je meeleven en binden we een beetje met jullie ervaring ) .
happy writing !!!
happy writing !!!
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hallo,
Mijn naam is Theo,kom uit Belgie en heb een reisbureau voor reizen naar Amerika.
Op zaterdag 15 april heb ik om 11 uur een meeting in Gent met een reisagentschap en een immobielienverkoper die huizen verkoopt in de States.
Nu ken ik er nog niet veel van maar u mag me steeds contacteren om u op de hoogte te brengen na de meeting.
Ik ga zijn naam of firma nu hier niet vermelden.
Ik wacht tot ik deze persoon gesproken heb en gezien heb waaar ik mee handel
Mijn naam is Theo,kom uit Belgie en heb een reisbureau voor reizen naar Amerika.
Op zaterdag 15 april heb ik om 11 uur een meeting in Gent met een reisagentschap en een immobielienverkoper die huizen verkoopt in de States.
Nu ken ik er nog niet veel van maar u mag me steeds contacteren om u op de hoogte te brengen na de meeting.
Ik ga zijn naam of firma nu hier niet vermelden.
Ik wacht tot ik deze persoon gesproken heb en gezien heb waaar ik mee handel

Georgia on my mind.
Ik vind het hier niet veel anders dan in NL.
Iedereen kijkt altijd zo op tegen een huis kopen/verkopen. Het zijn maar nummers, zeg ik altijd maar.
Zoek een huis in een buurt die je aardig vindt
Ga naar een bank en kijk of je een hypotheek kunt krijgen
Meestal werkt het, mensen denken vaak dat ze het "niet kunnen" maar veelal kan zo'n 90% gewoon een huis kopen!
Mijn vrouw had ons huis al toen ik met haar trouwde, dus daar kan ik niet veel over vertellen, maar ik zal binnenkort wel eens toelichten hoe het er in een "closing" aan toe gaat en zal proberen zo'n "closing statement" eens uit te pluizen, dan weet iedereen zo'n beetje wat er allemaal omgaat in kosten bij het kopen / verkopen van een huis. Wij zijn op dit moment 4 huizen aan het bouwen voor de verkoop, dus misschien wordt ik er nog wel goed in
(Ze zijn allen al verkocht overigens
)
Richard
Iedereen kijkt altijd zo op tegen een huis kopen/verkopen. Het zijn maar nummers, zeg ik altijd maar.
Zoek een huis in een buurt die je aardig vindt
Ga naar een bank en kijk of je een hypotheek kunt krijgen
Meestal werkt het, mensen denken vaak dat ze het "niet kunnen" maar veelal kan zo'n 90% gewoon een huis kopen!
Mijn vrouw had ons huis al toen ik met haar trouwde, dus daar kan ik niet veel over vertellen, maar ik zal binnenkort wel eens toelichten hoe het er in een "closing" aan toe gaat en zal proberen zo'n "closing statement" eens uit te pluizen, dan weet iedereen zo'n beetje wat er allemaal omgaat in kosten bij het kopen / verkopen van een huis. Wij zijn op dit moment 4 huizen aan het bouwen voor de verkoop, dus misschien wordt ik er nog wel goed in

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 2053 Weergaves
-
Laatste bericht door Liesbethds11
-
- 40 Reacties