aub niet wettelijk geregeld. De prijzen gaan heus niet omlaag bij kleinere porties. Ik snap eerlijk gezegd ook nooit dat mensen door blijven eten. Als ik vol zit, stop ik met eten. Of het op is of niet. Ik koop iets, omdat ik er trek in heb. Als ik dan vol zit, ben ik toch voldaan? Dan ga ik me niet nog misselijk zitten eten omdat 'het op moet'.RiverCola schreef:
Dan ben je als ouder toch niet goed bij je hoofd? Moet de overheid dan zakken chips gaan verbieden? Kleinere porties in zowel fastfood-restaurants als gewone restaurants vind ik wel een goed idee.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Happy meals moeten gezonder
Re: Happy meals moeten gezonder
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Hahaha, noem je MacD nu een goed restaurant?Texas Boy schreef:Denk dat voor veel Amerikanen eten het belangrijkste in hun leven is. Vakanties gaan naar plaatsen waar goede restaurants zijn lijkt het, ach dat er nog een leuke natuur of strand is, dat is meegenomenVind trouwens de lunch cultuur ook vreemd, tussen de middag even snel warm eten en met een dikke buik weer aan het werk, goed voorbeeld doet volgen.
Ik hou ook van eten en als ik op vakantie ga, dan vind ik het ook belangrijk om lekker te eten. Maar dan bedoel ik verse producten die kwalitatief goed zijn. En dat hoeft ook niet persé veel te zijn. Wat dat betreft gaat het inderdaad om de porties (en ook wel ingredienten). Eten is belangrijk, maar er echt van genieten lijkt ook niet te lukken.
Heb de Mac niet een goed restaurant genoemd maar een Big Mac met chocolade milkshake sla ik niet af, alles low-fat natuurlijk 

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
ze moeten gewoon kinderen verbieden. Dat is de oplossing 

- john ny
- Amerikakenner
ned in MO schreef:ze moeten gewoon kinderen verbieden. Dat is de oplossing

De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde