Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Stijldansen in USA

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
magicalgin
Amerika-ontdekker

Stijldansen in USA

Bericht door magicalgin »

Hoi, ik zit in Cali nu, en ging naar een dansschool om te gaan stijldansen. Ik dacht het is netzoals nederland, maar nee hoor overal oude mensen :oops: (ik ben zelf gewoon een tiener..) Dus hoe zit het nou met stijldansen in de USA?
Bennogr
Amerika-expert

Re: Stijldansen in USA

Bericht door Bennogr »

Ik zou die oude mensen eens vragen of zij weten waar de stijldansende jongeren zich verstoppen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

Hmm, wat zijn stijldansen ? Foxtrot ?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Als je naar America's Got Talent kijkt, zul je zien, dat jonge mensen hier wel degelijk stijldansen! Zoek op high school ballroom dancing in jouw gebied, wellicht vind je dan wat. Ik moet toegeven, dat ik mindere herinneringen aan stijldansen heb van vroeger. Het moest, want het hoorde bij "de opvoeding", maar ik vond het verschrikkelijk. Hier zal het meer als een sport worden gezien, denk ik, maar het is er wel degelijk.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
magicalgin
Amerika-ontdekker

Bericht door magicalgin »

Hmm ik heb gemerkt dat ze hier kinderen op heel jonge leeftijd introduceren met stijldansen, waardoor het voor mij een beetje moeilijk is geworden om een partner te vinden die lessen wilt volgen :(
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer