Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Plaats een link of foto's van je droomhuis in de VS
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Plaats een link of foto's van je droomhuis in de VS
kasteelachtige paleizen zijn ook niks voor mij.
Ik vind earthships wel fascinerend: compleet ecologisch en creatief. Ik weet niet of het makkelijk onderhoud met al die lemen muren maar ik vind het wel mooi. Vooral de badkamer.
[youtube]iz6VCl8OVKk[/youtube]
Ik vind earthships wel fascinerend: compleet ecologisch en creatief. Ik weet niet of het makkelijk onderhoud met al die lemen muren maar ik vind het wel mooi. Vooral de badkamer.
[youtube]iz6VCl8OVKk[/youtube]
ik zou dan wel graag zo'n brownstone willen in New York!
En dan niet een etage maar het hele huis.
Is alleen net iets boven het budget
plaatje plaatsen lukt me nog steeds niet.... ( Met dank aan rivercola eindelijk gelukt )
En dan niet een etage maar het hele huis.
Is alleen net iets boven het budget

plaatje plaatsen lukt me nog steeds niet.... ( Met dank aan rivercola eindelijk gelukt )
Laatst gewijzigd door dizzygirl op 11 aug 2010, 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
@dizzygirl; als je onder het tekstvakje waarin je typt kijkt dan zie je 2 tabbladen, opties en bijlage toevoegen. Klik op de laatste en je ziet een knopje 'bladeren' waarmee je een bestand in je computer kunt selecteren. Foto's die je op deze manier plaatst moeten wel heel klein zijn (de juiste grootte zie je in rode letters staan boven het bericht wanneer je een te groot plaatje upload
). Klik daarna op bestand toevoegen en het plaatje verschijnt in het bericht zodra je bevestig klikt.
Dit is de makkelijke manier. Als je het echt mooi wilt doen kun je een website als Imageshack gebruiken. Maar probeer eerst de makkelijke manier maar eens

Dit is de makkelijke manier. Als je het echt mooi wilt doen kun je een website als Imageshack gebruiken. Maar probeer eerst de makkelijke manier maar eens

wat een veelzijdigheid aan huizen, prachtig!
2009: (4 weken) Utah-Arizona-Nevada-Californie
2010: (10 dagen) NYC
2011: (4 weken) Illinois-Indiana-Kentucky-Tennessee-Mississippi-Alabama-Louisiana-Texas
2014: Dochter geboren
2015: (10 dagen) Florida
2019: (4 weken) Florida
2010: (10 dagen) NYC
2011: (4 weken) Illinois-Indiana-Kentucky-Tennessee-Mississippi-Alabama-Louisiana-Texas
2014: Dochter geboren
2015: (10 dagen) Florida
2019: (4 weken) Florida
Afgelopen weekend ben ik dit huis tegen gekomen in New Hampshire:
http://www.lmsre.com/listing/Dunbarton- ... 30450.html
Bank owned en ze willen er $148,500 voor hebben. Een echte opknapper uit 1753 waar zeer veel aan moet gebeuren, maar daar is de prijs dan ook naar.
Aan de andere kant van de straat ligt dit huis:
http://www.lmsre.com/listing/Dunbarton- ... 19409.html
Dit is een replica van het type huis hierboven, gebouwd in 1989. Vraagprijs: $549,000.
Geeft wat mij betreft wel de potentie aan van het eerste huis...Zit er aan te denken om te onderzoeken of er mogelijkheden zijn met een HUD 203(k) rehab mortgage.
http://www.lmsre.com/listing/Dunbarton- ... 30450.html
Bank owned en ze willen er $148,500 voor hebben. Een echte opknapper uit 1753 waar zeer veel aan moet gebeuren, maar daar is de prijs dan ook naar.
Aan de andere kant van de straat ligt dit huis:
http://www.lmsre.com/listing/Dunbarton- ... 19409.html
Dit is een replica van het type huis hierboven, gebouwd in 1989. Vraagprijs: $549,000.
Geeft wat mij betreft wel de potentie aan van het eerste huis...Zit er aan te denken om te onderzoeken of er mogelijkheden zijn met een HUD 203(k) rehab mortgage.
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
- RiverCola
- Amerika-expert
Zo...die bovenste is met recht een 'opknappertje'! Dan mag je wel een flinke zak met geld meenemen.
Ik zag erg veel vochtproblemen op de foto's. Het houtwerk lijkt me ook een flinke klus. Hoogstwaarschijnlijk moet er ook vanalles gebeuren om het huis een beetje energie-zuinig te maken (dubbelglas, isolatie) en ik denk dat een goed onderzoek naar het dak ook geen kwaad kan. Eerlijk gezegd lijkt me dit een beetje een té grote klus. Maar als je dat ziet zitten en je hebt het geld ervoor dan is het de moeite van het onderzoeken waard.
Ik zag erg veel vochtproblemen op de foto's. Het houtwerk lijkt me ook een flinke klus. Hoogstwaarschijnlijk moet er ook vanalles gebeuren om het huis een beetje energie-zuinig te maken (dubbelglas, isolatie) en ik denk dat een goed onderzoek naar het dak ook geen kwaad kan. Eerlijk gezegd lijkt me dit een beetje een té grote klus. Maar als je dat ziet zitten en je hebt het geld ervoor dan is het de moeite van het onderzoeken waard.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Poeh ja, daar moet je wel een paar zakken met geld tegenaan smijten... al het hout strippen en verven, alle electriciteitskabels vervangen, waarschijnlijk alle waterleidingen vervangen, nieuwe badkamers, nieuwe keuken, en dan inderdaad nog niet te spreken over eventuele vocht-/houtrotproblemen... Daar haal je het niet met nog eens een bedrag ter hoogte van de aanschafwaarde...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Ben het helemaal met jullie eens, zeer grote klus en er moet goed onderzocht worden wat er allemaal moet gebeuren. Maar het was dan ook een topic over droomhuizen 

Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
North Carolina of Virginia, in ieder geval de Oostkust. Vind ik stiekem toch mooier als de Westkust 

Van dit soort huizen. Ik heb een tijdje in zo'n woning als de eerste gewoond, en ik vond het prachtig. Met een lekker grote garage, grote kamers, mooi deck achter het huis, lekkere grote tuin, allemaal aan de cul-de-sac....hoeft helemaal niet zo groot, maar wel een lekkere grote tuin, en heerlijk vrij. Eigenlijk zoals dat in NL niet kan..

Van dit soort huizen. Ik heb een tijdje in zo'n woning als de eerste gewoond, en ik vond het prachtig. Met een lekker grote garage, grote kamers, mooi deck achter het huis, lekkere grote tuin, allemaal aan de cul-de-sac....hoeft helemaal niet zo groot, maar wel een lekkere grote tuin, en heerlijk vrij. Eigenlijk zoals dat in NL niet kan..

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben best wel blij met wat ik heb.
Ons huis was oorspronkelijk ong 180m2 maar omdat ik mijn business naar mijn huis wilde hebben moest er verandering komen. Ik heb het geprobeerd te verkopen wat niet lukte en heb toen besloten het huis te vergroten.
Het gedeelte met baksteen is het origineel en het gedeelte met de siding is nieuw.
Het bakstenen gedeelte met de dubbele ramen was ooit mijn 2 car garage en is verbouwd tot een redelijk groot kantoor voor mijn vrouw en de secretaresse en zit er een nieuwe laundry en een Wc in.
We hebben nog een zo'n 150m2 woon/werkruimte bijgebouwd en een dubbele 2 car garage(voor 4 auto's dus. De achterste wordt door mij als werkruimte gebruikt waar weer mijn kantoor aan vast zit
Ik woon in een woonwijk die midden in het bos ligt, maar ook 3 min bij de supermarkt vandaan en in 20 min ben ik met de auto in de stad.
Is dit mijn droomhuis? Nee maar het benadert het wel aardig.
Meer ruimte dan ik nu nodig heb. Lekker stuk bos om mij heen voor privacy 1.6 hectare. Dicht bij alle voorzieningen en een mooie werkomgeving. Wie kijkt er al werkende nu uit zijn raam en ziet dit voorbij komen? (zie laatste plaatje)

Ons huis was oorspronkelijk ong 180m2 maar omdat ik mijn business naar mijn huis wilde hebben moest er verandering komen. Ik heb het geprobeerd te verkopen wat niet lukte en heb toen besloten het huis te vergroten.
Het gedeelte met baksteen is het origineel en het gedeelte met de siding is nieuw.
Het bakstenen gedeelte met de dubbele ramen was ooit mijn 2 car garage en is verbouwd tot een redelijk groot kantoor voor mijn vrouw en de secretaresse en zit er een nieuwe laundry en een Wc in.
We hebben nog een zo'n 150m2 woon/werkruimte bijgebouwd en een dubbele 2 car garage(voor 4 auto's dus. De achterste wordt door mij als werkruimte gebruikt waar weer mijn kantoor aan vast zit
Ik woon in een woonwijk die midden in het bos ligt, maar ook 3 min bij de supermarkt vandaan en in 20 min ben ik met de auto in de stad.
Is dit mijn droomhuis? Nee maar het benadert het wel aardig.
Meer ruimte dan ik nu nodig heb. Lekker stuk bos om mij heen voor privacy 1.6 hectare. Dicht bij alle voorzieningen en een mooie werkomgeving. Wie kijkt er al werkende nu uit zijn raam en ziet dit voorbij komen? (zie laatste plaatje)

-
- Amerika-expert
OscarG, dat eerste huis, dat zou iets voor mij zijn! Goede kans dat je het kunt krijgen voor dicht bij de $100K. 't Is veel werk, maar niet meer dan mijn man en ik al hebben gedaan in verschillende huizen. Schitterend in z'n ouwe glory herstellen. Mooi hoor.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
je loopt alleen kans dat bij zo'n oud vervallen huis en problemen kunnen zijn met fundering dry rot of termieten.
Aangezien dat huis nogal groot is kan dat wel eens aardig in de papieren gaan lopen.
Kost vaak meer dan afbreken en opnieuw opbouwen, dus laten we hopen dat de basis goed is
Aangezien dat huis nogal groot is kan dat wel eens aardig in de papieren gaan lopen.
Kost vaak meer dan afbreken en opnieuw opbouwen, dus laten we hopen dat de basis goed is
- RiverCola
- Amerika-expert
Dat was ook de gedachte die bij mij op kwam!ned in MO schreef: Kost vaak meer dan afbreken en opnieuw opbouwen, dus laten we hopen dat de basis goed is
Ja, dat soort dingen moeten echt goed onderzocht worden. Mijn vrouw was bezig met een ander aspect wat in de toekomst een rol zal spelen: de kwaliteit van de scholen. En die was niet echt geweldig...
Dus we hebben op dit moment drie vragen:
1. Onderzoek naar de exacte staat van de woning
2. Het lijkt op google maps alsof er een soort swampachtig gedeelte in een gebied achter het huis is. We weten alleen niet of dit onderdeel uit maakt van de 7 acres of niet. Swampland in je achtertuin is nou niet echt top....
3. Scholen in de omgeving krijgen slechte cijfers.
Als die drie beantwoord zijn, dan komt de volgende vraag: Komen we in aanmerking voor de HUD 203(k) mortgage enz. dutchie_in_boston : heb jij ook ervaring met die mortgage?
Voorlopig nog maar even verder dromen denk ik
Dus we hebben op dit moment drie vragen:
1. Onderzoek naar de exacte staat van de woning
2. Het lijkt op google maps alsof er een soort swampachtig gedeelte in een gebied achter het huis is. We weten alleen niet of dit onderdeel uit maakt van de 7 acres of niet. Swampland in je achtertuin is nou niet echt top....
3. Scholen in de omgeving krijgen slechte cijfers.
Als die drie beantwoord zijn, dan komt de volgende vraag: Komen we in aanmerking voor de HUD 203(k) mortgage enz. dutchie_in_boston : heb jij ook ervaring met die mortgage?

Supermooi geworden!ned in MO schreef:
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Max loan for FHA in New hampshire is naar ik meen $271050. Daarbij is dit huis in zodanige disrepair dat het sowieso al niet qualificeert.Als die drie beantwoord zijn, dan komt de volgende vraag: Komen we in aanmerking voor de HUD 203(k) mortgage enz. dutchie_in_boston : heb jij ook ervaring met die mortgage?
Je zult voor een conventionele construction loan moeten gaan.
Bij zo'n lening zul je tenminste 20% equity moeten hebben.
Als je het voor $100000 koopt en er 3 ton in investeert zal je dus $80000 mee moeten brengen als het voor $400000 moeten waarderen. Als de future value appraisal zegt dat het 450000 waard zal zijn misschien iets minder.
Hoe dan ook de bank zal een leuke zak geld verlangen van jouw als onderpand. Dat maakt dit soort huizen moeilijk te verkopen.
Dus met cash kun je het voor een leuke prijs krijgen
Is dat zo? Van wat ik op de hud.gov site heb gelezen was er niet een limiet in de staat van disrepair, maar bekijken ze de as-is value, de kosten van rehabilitation en vervolgens moet je twee appraisals hebben van vergelijkbare woningen om de After-Improvement value te bepalen. Als blijkt dat dit sommetje ok is, dan kwalificeer je voor die mortgage. Maar wellicht heb ik wat gemist hoor, ben nog maar net begonnen met onderzoeken.ned in MO schreef:Daarbij is dit huis in zodanige disrepair dat het sowieso al niet qualificeert.
De max FHA mortgage is voor de county of merrimack volgens de websit $302,500. Stel dat je het huis voor $100,000 kan krijgen, dan zouden de repairs die je niet zelf kan doen max $200,000 moeten kosten om dat nog te kunnen doen. Hangt er dus echt vanaf hoe de staat van het huis is. Daar moet eerst goed onderzoek naar gedaan worden.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Probleem is dat je er dus eerst $500 tegenaan moet gooien voor een grondige inpectie. Denk misschien wel meer gezien de grootte van het huis.
Plus twee appraisals a $500 per stuk om dan uit tevinden dat het toch niet kan.
Ook moet je het al voor $100k kunnen kopen en voor $200000 gaan opknappen. $200000 is bij lange na niet genoeg om dat te doen
Ik ben al 10 jaar realtor (ben eigen broker) en heb veel ervaring met dit soort dingen.
Hier zijn de eisen voor de rehab loan
Is a contractor required to do the work?
No. However, if the borrower wants to do any work or be the general contractor, they must be qualified to do the work, and do it in a timely and workmanlike manner. It is very important that the work be done in a time frame that will assure the completion of the work that will be agreed upon in the Rehabilitation Loan Agreement (signed at closing). A borrower doing their own work can only be paid for the cost of the materials. Monies saved can be allocated to cost overruns or additional improvements
Je mag dus als je het zelf doet jezelf niet betalen.
Laten staan dus. Hoe leuk het ook lijkt is mijn advies, tenzij je gekwalificeerd ben om het allemaal zelf te doen.
En een builders budget? eerst zien en dan geloven. Ik heb mijn builder ontslagen. Hij maakte grove financiele fouten en hield zich niet aan de afspraak. Dat was een builder trouwens die ik al jaren kende en dacht dat ie mij niet zou belazeren
Plus twee appraisals a $500 per stuk om dan uit tevinden dat het toch niet kan.
Ook moet je het al voor $100k kunnen kopen en voor $200000 gaan opknappen. $200000 is bij lange na niet genoeg om dat te doen
Ik ben al 10 jaar realtor (ben eigen broker) en heb veel ervaring met dit soort dingen.
Hier zijn de eisen voor de rehab loan
Is a contractor required to do the work?
No. However, if the borrower wants to do any work or be the general contractor, they must be qualified to do the work, and do it in a timely and workmanlike manner. It is very important that the work be done in a time frame that will assure the completion of the work that will be agreed upon in the Rehabilitation Loan Agreement (signed at closing). A borrower doing their own work can only be paid for the cost of the materials. Monies saved can be allocated to cost overruns or additional improvements
Je mag dus als je het zelf doet jezelf niet betalen.
Laten staan dus. Hoe leuk het ook lijkt is mijn advies, tenzij je gekwalificeerd ben om het allemaal zelf te doen.
En een builders budget? eerst zien en dan geloven. Ik heb mijn builder ontslagen. Hij maakte grove financiele fouten en hield zich niet aan de afspraak. Dat was een builder trouwens die ik al jaren kende en dacht dat ie mij niet zou belazeren

- RiverCola
- Amerika-expert
Misschien nog een leuke toevoeging voor dit topic:
http://freshome.com/2010/10/27/a-dynami ... alifornia/
Mooie woning in een natuurlijke omgeving.
http://freshome.com/2010/10/27/a-dynami ... alifornia/
Mooie woning in een natuurlijke omgeving.
Mooie woning! Super locatie natuurlijk, maar de schuine glazen doos in de gevel en de metalen delen geven het mij een kantoorachtig gevoel. Het hout, en dan voor al de draagconstructies vind ik dan wel weer mooi!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2777 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv