Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
rekening ziekenhuis
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
rekening ziekenhuis
Hi,
We zijn inmiddels al weer 2 weken thuis van een heerlijke reis naar amerika. Helaas zijn we, vanwege een kaakontsteking van partner, op de eerste hulp van een ziekenhuis beland. Veel hebben ze daar niet kunnen doen, maar met een antibioticakuur en flinke pijnstillers heeft ie de laatste dagen gelukkig nog wel een beetje kunnen genieten van de reis.
In het ziekenhuis hebben ze alle adresgegevens, verzekeringsgegevens en telnr van werk partner genoteerd.
Nu was ik eigenlijk wel benieuwd hoe lang het duurt voordat we de rekening ontvangen. Heeft iemand hier ervaring mee?
We zijn inmiddels al weer 2 weken thuis van een heerlijke reis naar amerika. Helaas zijn we, vanwege een kaakontsteking van partner, op de eerste hulp van een ziekenhuis beland. Veel hebben ze daar niet kunnen doen, maar met een antibioticakuur en flinke pijnstillers heeft ie de laatste dagen gelukkig nog wel een beetje kunnen genieten van de reis.
In het ziekenhuis hebben ze alle adresgegevens, verzekeringsgegevens en telnr van werk partner genoteerd.
Nu was ik eigenlijk wel benieuwd hoe lang het duurt voordat we de rekening ontvangen. Heeft iemand hier ervaring mee?
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: rekening ziekenhuis
Wij zijn ook eens op de EH terecht gekomen door een heftige rugpijn van mijn partner. Daar hebben ze ook al onze gegevens gekopieerd en wij hebben nooit een rekening ontvangen. Blijkbaar hebben ze het geregeld met onze ziektekostenverzekering. Al die schrikverhalen van eerst creditcard, anders word je niet geholpen: onze ervaring is anders.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
We krijgen het hier ongeveer 2-3 weken later. Voor Nederland kan het dan wel een maand zijn.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik had de rekening al vrij snel in de bus na ons bezoek aan een ziekenhuis in Berkely in 2002, ik denk binnen een maand na onze thuiskomst.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerikafan
Ik heb ook nooit een rekening ontvangen nadat ik in september op de spoedafdeling van het ziekenhuis in Kansas City ben beland omdat ik mn enkelligamenten had verrokken door een val in de garage. (Ik ben er al eens aan geopereerd omdat ze gescheurd waren 5 jaar geleden, dus het was echt pijnlijk en het zag er niet uit)
Ze hebben x-rays genomen en heb een massa pijnstillers, een stability brace boot twv 500 dollar en een paar krukken gekregen, maar alles is geregeld via de verzekering hier in België. Kheb er niks meer van gehoord sindsdien.
Ze hebben x-rays genomen en heb een massa pijnstillers, een stability brace boot twv 500 dollar en een paar krukken gekregen, maar alles is geregeld via de verzekering hier in België. Kheb er niks meer van gehoord sindsdien.
States visited: MO, KS, MN, IA, OK, TX, NM, AZ, CO, NY, NJ, IL, KY, TN, NC, MS, AL, RI, MA, CT
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Ik heb zelf verleden jaar in het ziekenhuis in FL gelegen. Wij moesten ook alle gegevens doorgeven. Deze werden eerst gecheckd en toen werd ik pas geholpen.
Alle rekeningen zouden naar onze verzekeringmij. gestuurd worden, door een foutje kregen wij ze zelf. Nou daar werd je niet blij van .
Kosten kwamen op ongeveer 6 duizend dollar per dag. Gelijk doorgestuurd naar onze verzekeringmij., die hebben alles toen keurig afgehandeld.
Alle rekeningen zouden naar onze verzekeringmij. gestuurd worden, door een foutje kregen wij ze zelf. Nou daar werd je niet blij van .
Kosten kwamen op ongeveer 6 duizend dollar per dag. Gelijk doorgestuurd naar onze verzekeringmij., die hebben alles toen keurig afgehandeld.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Bedankt voor jullie reacties.
Ik had ook gedacht dat we direct de credit card zouden moeten trekken. Het is nu 3 weken geleden, dus de rekening zal niet meer lang op zich laten wachten. Tenzij ze het direct regelen met de verzekeringsmaatschappij. Maar dan zou ik toch wel willen weten of alles goed afgehandeld is. Wil bij een volgend bezoek aan de VS niet voor verrassingen komen te staan bij aankomst.
Ik had ook gedacht dat we direct de credit card zouden moeten trekken. Het is nu 3 weken geleden, dus de rekening zal niet meer lang op zich laten wachten. Tenzij ze het direct regelen met de verzekeringsmaatschappij. Maar dan zou ik toch wel willen weten of alles goed afgehandeld is. Wil bij een volgend bezoek aan de VS niet voor verrassingen komen te staan bij aankomst.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Als het met je verzekering afgehandeld is krijg je in de regel een brief van je verzekering met een uitkeringsbericht.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy