Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NBA volgen in Ned?
NBA volgen in Ned?
Hallo!
Mijn Amerikaanse vriend zou graag als hij straks hier woont, (2011) zijn favoriete sport bekijken. NBA.
Hoe kunnen we dat voor elkaar krijgen?
Groetjes, Bonnie
Mijn Amerikaanse vriend zou graag als hij straks hier woont, (2011) zijn favoriete sport bekijken. NBA.
Hoe kunnen we dat voor elkaar krijgen?
Groetjes, Bonnie
Re: NBA volgen in Ned?
ESPN America zend veel wedstrijden uit. Bij veel kabel providers is die zender via digitale televisie verkrijgbaar (net als de Amerikaanse zender E!).
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Ok thanks! Dan ga ik mn pakket bij KPN even uitbreiden 
-
thebruins
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
ESPN America zendt toch juist helemaal geen NBA uit in Nederland omdat Sport1 ofzo de rechten daarvoor hier heeft? Het enige aan NBA dat af en toe lang komt op ESPN America, is NBA Fast Break en soms is er nog wel eens iets op ESPN Sportcenter. Wel veel NFL, NHL en MLB te zien op ESPN America, dus ik kan t je aanraden!ESPN America zend veel wedstrijden uit. Bij veel kabel providers is die zender via digitale televisie verkrijgbaar (net als de Amerikaanse zender E!).
Dat zou best kunnen.. ik kijk absoluut geen NBA, wel College basketball, en dat hebben ze wel op ESPN America
verder hou ik me vooral bij NHL.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Sport 1 biedt NBA aan, je krijgt dan een stuk of 5 sportzenders waar allerlei sporten worden uitgezonden.
Aha ok, en de New York Knicks dus ook... ?
ik heb er geen verstand van hoor 
Meestal zenden ze de teams aan die goed in de competitie staan (en helaas is dat bij Knicks de laatste jaren niet echt het geval
)