http://www.history.com/shows/america-the-story-of-us
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
America - The Story of Us (History Channel)
-
FrankW
America - The Story of Us (History Channel)
Er is een tv serie op de History Channel over (je raad het al..) de historie van de VS. Zelfs na 15 jaar in de VS leer ik nog steeds nieuwe dingen en vind het een interessant programma. Volledige episodes zijn te bekijken op de website en ook via de iTunes winkel te downloaden. Ik dacht dat het wel interessant zou kunnen zijn voor alle Amerika liefhebbers hier.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: America - The Story of Us (History Channel)
Inderdaad een leuke serie, en bijzonder interessant, al moet je je soms een klein beetje over de zelfverheerlijking heenzetten... 
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb soms moeite met programmas op de history channel. Veel reclame er tussendoor en dan na de reclame gaan ze alles herhalen wat er net voor de reclame is gezegd. Op die manier wordt gedurende een uur ongeveer 10 minuten effectieve informatie uitgezonden. Is dat met deze uitzending ook?
The Smithsonian Channel is wat dat betreft een stuk beter.
The Smithsonian Channel is wat dat betreft een stuk beter.
> Is dat met deze uitzending ook?
Ja
Daar komt nog bij dat bij de diverse onderwerpen je veelal telkens dezelde beelden voorbij ziet komen.
Ja
Daar komt nog bij dat bij de diverse onderwerpen je veelal telkens dezelde beelden voorbij ziet komen.
-
FrankW
Dat heb ik bij deze serie niet echt gemerkt dat ze alles herhalen. Ik heb een Directv DVR en kijk nooit live tv dus reklame kijk ik ook nooit meer.Loek schreef:Is dat met deze uitzending ook?
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kijk ook DVR, vandaar dat het zo opvalt hoeveel ze herhalen.
- Bandido
- Amerika-expert
Een andere History Channel serie die ik leuk vond was "The States", over hoe de verschillende staten zijn gevormd en hun historie.
"Keep Georgia On Your Mind"
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die serie is ook leuk. Ik heb toevallig een tijdje terug het boek "How The States Got Their Shapes" gelezen, en het was erg leuk om daarna de serie te zien...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2804 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA