Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NFL 2005/2006
Mochten er in Nederland nog mensen zijn die het willen bekijken.
SBS zendt de wedstrijd uit vanaf 0.00 uur evenals de Duitse ARD.
Het schijnt zo te zijn dat de ARD geen reclame tussen doorheeft e naar alle waarschijnlijkheid ook beter commentaar. Wil dus geen reclame en beter commentaar, tja dan het Duitse maar voor lief nemen
SBS zendt de wedstrijd uit vanaf 0.00 uur evenals de Duitse ARD.
Het schijnt zo te zijn dat de ARD geen reclame tussen doorheeft e naar alle waarschijnlijkheid ook beter commentaar. Wil dus geen reclame en beter commentaar, tja dan het Duitse maar voor lief nemen

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Volgens mij zijn de Steelers bij de meesten favoriet, maar ik hoop, dat de Seahawks winnen. Het zou hun eerste Superbowl winst zijn ooit. Ik hoop wel op een spannende wedstrijd, als een team duidelijk sterker is is het zo saai. Wij hebben hier vanavond een party met een aantal bevriende families, lekker pizza, chips and dip e.d. eten en vooral de half time show bekijken. Go Seahawks!!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
It's SEAHAWKS SUPERBOWL SUNDAY!!!!!
De odds zijn inderdaad sterk in Steelers' favor maar dit wordt een upset, ik beloof het je. The Seahawks will bring it home.
Ik heb ook een Superbowl party, en het is grappig want ik heb dus vorige keer voor het eerst naar een football wedstrijd gekeken en ben ook nog in slaap gevallen halverwege. Maar ik ga meer voor de gezelligheid en het delen van de spanning, al begrijp ik de rules nauwelijks.
De spanning in de stad is te snijden, vgl met een Nederland-Duitsland WK finale. Daarnaast is er natuurlijk ook het entertainment, de $2 M commercials en al het lekkers.
Al met al een exciting day. Ik ga me zo klaarmaken, heb helaas geen blauw/groene make-up.
D
De odds zijn inderdaad sterk in Steelers' favor maar dit wordt een upset, ik beloof het je. The Seahawks will bring it home.
Ik heb ook een Superbowl party, en het is grappig want ik heb dus vorige keer voor het eerst naar een football wedstrijd gekeken en ben ook nog in slaap gevallen halverwege. Maar ik ga meer voor de gezelligheid en het delen van de spanning, al begrijp ik de rules nauwelijks.
De spanning in de stad is te snijden, vgl met een Nederland-Duitsland WK finale. Daarnaast is er natuurlijk ook het entertainment, de $2 M commercials en al het lekkers.
Al met al een exciting day. Ik ga me zo klaarmaken, heb helaas geen blauw/groene make-up.
D
SEEING IS BELIEVING
G O... S T E E L E R S !
En wij hebben hier ook een Super Bowl party met de familie, eerst gaan we zo nog even een paar uurtjes skiien, op Elk mountain 15 minuutjes van mijn huis, daarna even een uurtje opwarmen in mijn sauna, en dan kan het beginnen. Ik heb 3 liter goulash soep gemaakt, verder een stapel hoagies, pizza, veggie dips en "a truck load of booz"....
Prettige wedstrijd iedereen ! :beerchug:
/PeeJay
En wij hebben hier ook een Super Bowl party met de familie, eerst gaan we zo nog even een paar uurtjes skiien, op Elk mountain 15 minuutjes van mijn huis, daarna even een uurtje opwarmen in mijn sauna, en dan kan het beginnen. Ik heb 3 liter goulash soep gemaakt, verder een stapel hoagies, pizza, veggie dips en "a truck load of booz"....
Prettige wedstrijd iedereen ! :beerchug:
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

-
- Amerika-expert
Ik ben altijd blij als we de Superbowl weer achter de rug hebben.
Dat betekent namelijk dat het MLB-season er weer aan komt.
Dat betekent namelijk dat het MLB-season er weer aan komt.

http://community.webshots.com/user/ikkedus2" onclick="window.open(this.href);return false;