Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NFL 2005/2006

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Jammer dat er geen wedstrijden zijn in juli, ik zou zo graag eens gaan kijken.
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Mochten er in Nederland nog mensen zijn die het willen bekijken.
SBS zendt de wedstrijd uit vanaf 0.00 uur evenals de Duitse ARD.
Het schijnt zo te zijn dat de ARD geen reclame tussen doorheeft e naar alle waarschijnlijkheid ook beter commentaar. Wil dus geen reclame en beter commentaar, tja dan het Duitse maar voor lief nemen :wink:
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Nou vanavond is het dan zover. Ik weet nog niet of ik ga kijken, maar voor een ieder die wel gaat kijken, veel plezier. Wat zijn de verwachtingen, wordt het een lange wedstrijd en vooral, wordt hij spannend?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Volgens mij zijn de Steelers bij de meesten favoriet, maar ik hoop, dat de Seahawks winnen. Het zou hun eerste Superbowl winst zijn ooit. Ik hoop wel op een spannende wedstrijd, als een team duidelijk sterker is is het zo saai. Wij hebben hier vanavond een party met een aantal bevriende families, lekker pizza, chips and dip e.d. eten en vooral de half time show bekijken. Go Seahawks!!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

It's SEAHAWKS SUPERBOWL SUNDAY!!!!!

De odds zijn inderdaad sterk in Steelers' favor maar dit wordt een upset, ik beloof het je. The Seahawks will bring it home.

Ik heb ook een Superbowl party, en het is grappig want ik heb dus vorige keer voor het eerst naar een football wedstrijd gekeken en ben ook nog in slaap gevallen halverwege. Maar ik ga meer voor de gezelligheid en het delen van de spanning, al begrijp ik de rules nauwelijks.

De spanning in de stad is te snijden, vgl met een Nederland-Duitsland WK finale. Daarnaast is er natuurlijk ook het entertainment, de $2 M commercials en al het lekkers.

Al met al een exciting day. Ik ga me zo klaarmaken, heb helaas geen blauw/groene make-up.

D
SEEING IS BELIEVING
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

G O... S T E E L E R S !

En wij hebben hier ook een Super Bowl party met de familie, eerst gaan we zo nog even een paar uurtjes skiien, op Elk mountain 15 minuutjes van mijn huis, daarna even een uurtje opwarmen in mijn sauna, en dan kan het beginnen. Ik heb 3 liter goulash soep gemaakt, verder een stapel hoagies, pizza, veggie dips en "a truck load of booz"....

Prettige wedstrijd iedereen ! :beerchug:

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Ik ga rond half zes ook naar een maat van me die Steelersfan is en een party heeft. Ik ben benieuwd!
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Seahawks Superbowl Dream Over..........................
SEEING IS BELIEVING
Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

doreennicole schreef::cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Seahawks Superbowl Dream Over..........................
Don't worry, Doreen. Just tell them: "If at first you don't succeed, dust yourself off and try again." :wink:
Life is good in the Tarheel State.
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Voor de eerste helft vond ik leuk om te zien. in de tweede helft verdween toch al snel de spanning en maakte de Seahawks toch wat (onnodig?) foutjes. Tja, nu weer een jaar wachten op de volgende superbowl.
ikkedus
Amerikafan

Bericht door ikkedus »

Ik ben altijd blij als we de Superbowl weer achter de rug hebben.
Dat betekent namelijk dat het MLB-season er weer aan komt. :D
http://community.webshots.com/user/ikkedus2" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer