Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Weight Watchers

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Weight Watchers

Bericht door EvdB »

Ik meen me te herinneren dat Apple Bee speciale Weight watchers gerechten op de kaart had staan. Klopt dat?
Zijn er meer "restaurant"ketens die W.W. gerechten aanbieden?
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Weight Watchers

Bericht door hekkie »

EvdB schreef:Ik meen me te herinneren dat Apple Bee speciale Weight watchers gerechten op de kaart had staan. Klopt dat?
Zijn er meer "restaurant"ketens die W.W. gerechten aanbieden?
Hallo Esmée,

Jij bent toch hardstikke slank...... :wink:

:offtopic:
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik nu pas jullie site heb bekeken, maar bijzonder geboeid was door het reisverslag over het zuidwesten. Leuk geschreven en prettig om te lezen met al die foto's erbij. Jullie ervaring met Yosemite en de 17 Miles drive, heb ik precies zo ervaren, maar ik durf zoiets haast niet hardop te zeggen.... :wink:

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Weight Watchers

Bericht door SpaceAce »

hekkie schreef:en de 17 Miles drive, heb ik precies zo ervaren, maar ik durf zoiets haast niet hardop te zeggen....
En dan kom altijd aan met m'n standaard lijstje waar deze 17-miles ook in zit :lol:

(moet bekennen: wij hebben hem ook niet gereden, omdat we er geen tijd voor hadden. Achteraf dus nog niet eens zo erg).

Toch laat ik hem in m'n lijstje staan, zodat iedereen voorzich kan bepalen of deze wel of niet de moeite waard zal zijn.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Niet specifiek WW, maar wel met calorieen en fiber grams etc.: Ruby Tuesday

Chili's
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Marby
Amerikafan

Bericht door Marby »

Ik geloof dat de een of andere keten (TGIF?) iets met Atkins heeft, maar volgens mij is Applebees de enige die met WW in zee is gegaan.

Je kunt wel Weight Watchers point voor 443 restaurants vinden op Dottie's Weight Loss zone: http://www.dwlz.com/restaurants.html.

Margaret
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

hekkie schreef: Jij bent toch hardstikke slank...... :wink:
ha, ha: bijna weer. Kom net terug van de ww en nog 8 ons te gaan! Heb met de kerst een weekje All inclusive in Egypte overleeft, maar dat was vast makkelijker dan al het overvloedige eten in de States.

tja de site is eenvoudig maar voor ons ok. Verslag van zuid-oosten is bijna klaar. :oops:

Linda> zo werkt het toch vaak. Zo lang je de 17 miles drive oid niet zelf hebt gezien, blijf je denken dat je iets gemist hebt. Gewoon gaan en je eigen oordeel vormen.

petra> Wow Ruby ook ! (als je het ons vraagt de beste keten van de VS)

Margaret> bedankt voor de link! ga ik zeker ff snuffelen. (zo'n link vind je niet snel zelf)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer