Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
American Football
American Football
Hi guys,
ik ben van plan om aankomend seizoen een wedstrijd in de NFL te bezoeken.
Echter zou ik niet weten hoe het beste aan kaarten te komen...
Heeft er iemand ervaring met het kopen (al dan niet online) van kaarten?
En misschien zijn er nog wat tips & tricks...
Thanks Jim
ik ben van plan om aankomend seizoen een wedstrijd in de NFL te bezoeken.
Echter zou ik niet weten hoe het beste aan kaarten te komen...
Heeft er iemand ervaring met het kopen (al dan niet online) van kaarten?
En misschien zijn er nog wat tips & tricks...
Thanks Jim
Re: American Football
Ey Jim,
Ik ben al meerdere malen naar een NFL wedstrijd geweest. (lees GROOT FAN) De kaarten bestelden ik gewoon via http://www.nfl.com
De kaarten kon je dan gelijk uitprinten en die neem je mee naar de wedstrijd.
Heb je al enig idee naar welke wedstrijd je wilt gaan?
Ik ben al meerdere malen naar een NFL wedstrijd geweest. (lees GROOT FAN) De kaarten bestelden ik gewoon via http://www.nfl.com
De kaarten kon je dan gelijk uitprinten en die neem je mee naar de wedstrijd.
Heb je al enig idee naar welke wedstrijd je wilt gaan?
Van iemand op het forum kreeg ik de link naar http://www.stubhub.com
Enorm handige site met veel mogelijkheden om een sportwedstrijd te bezoeken...
Enorm handige site met veel mogelijkheden om een sportwedstrijd te bezoeken...
Hi Brian,
dank voor je reactie... Ik zou het liefst naar een wedstrijd van The Saints gaan... ik ben sinds Hurricane Cathrina en de her opening van de Superdome een groot fan van ze... En uiteraard na het afgelopen seizoen kunnen ze helemaal niet meer stuk...
Vertel eens... Waar ben jij allemaal geweest qua games?
Greetz Jim
dank voor je reactie... Ik zou het liefst naar een wedstrijd van The Saints gaan... ik ben sinds Hurricane Cathrina en de her opening van de Superdome een groot fan van ze... En uiteraard na het afgelopen seizoen kunnen ze helemaal niet meer stuk...
Vertel eens... Waar ben jij allemaal geweest qua games?
Greetz Jim
New Orleans Saints, Nice.
Ik ben een NY Jets fan. Ik ben in 2007 naar Jets - Falcons geweest en in 2008 naar Chiefs-Chargers.
Deze zomer staat op de planning een Cowboys game en hopelijk ook nog een van de Jets.
Daarnaast vele college wedstrijden bezocht.
Ik ben een NY Jets fan. Ik ben in 2007 naar Jets - Falcons geweest en in 2008 naar Chiefs-Chargers.
Deze zomer staat op de planning een Cowboys game en hopelijk ook nog een van de Jets.
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Hey wat leuk, nog een Saints fan! Who Dat! =)
Ik denk dat je het beste een kaartje kan kopen via de Ticket Exchange op NFL.com. Met name de thuiswedstrijden van de Saints zijn vrijwel allemaal uitverkocht, en voor de individuele wedstrijden is het erg moeilijk om aan kaarten te komen. Het is ook mogelijk om kaarten te scoren die bedoeld waren voor het uit-team, maar niet verkocht zijn. Deze kaarten worden echter pas een week voor desbetreffende wedstrijd vrij gegeven. Om zeker te zijn van een plaats, zou ik dus van de ticket exchange gebruik maken. Kaarten zijn niet heel goedkoop. Prijzen liggen tussen $60.- en $1300.-, afhankelijk welke wedstrijd het is. Voor de pre-season wedstrijden in augustus zijn nog voldoende kaarten beschikbaar van zo'n 20 dollar. Hoe het zit met de uit-wedstrijden van de Saints weet ik niet... wellicht dat het dan makkelijker is om aan kaarten te komen.
Wanneer ga je naar de VS, en ben je ook van plan om naar NOLA te gaan? Mocht het nou niet lukken met een kaartje, dan kan ik in NOLA aanraden om de wedstrijd bij Cooter Brown's of Finn McCool's te volgen. Deze pubs hebben echt een geweldige sfeer, waar de Superdome zeker niet voor onder doet! Zelf heb ik geluk, mijn vriend is season ticket holder, dus op 31 oktober zit ik in de Superdome bij de Saints Vs Steelers! \0/
Ik denk dat je het beste een kaartje kan kopen via de Ticket Exchange op NFL.com. Met name de thuiswedstrijden van de Saints zijn vrijwel allemaal uitverkocht, en voor de individuele wedstrijden is het erg moeilijk om aan kaarten te komen. Het is ook mogelijk om kaarten te scoren die bedoeld waren voor het uit-team, maar niet verkocht zijn. Deze kaarten worden echter pas een week voor desbetreffende wedstrijd vrij gegeven. Om zeker te zijn van een plaats, zou ik dus van de ticket exchange gebruik maken. Kaarten zijn niet heel goedkoop. Prijzen liggen tussen $60.- en $1300.-, afhankelijk welke wedstrijd het is. Voor de pre-season wedstrijden in augustus zijn nog voldoende kaarten beschikbaar van zo'n 20 dollar. Hoe het zit met de uit-wedstrijden van de Saints weet ik niet... wellicht dat het dan makkelijker is om aan kaarten te komen.
Wanneer ga je naar de VS, en ben je ook van plan om naar NOLA te gaan? Mocht het nou niet lukken met een kaartje, dan kan ik in NOLA aanraden om de wedstrijd bij Cooter Brown's of Finn McCool's te volgen. Deze pubs hebben echt een geweldige sfeer, waar de Superdome zeker niet voor onder doet! Zelf heb ik geluk, mijn vriend is season ticket holder, dus op 31 oktober zit ik in de Superdome bij de Saints Vs Steelers! \0/
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Ey BrianIk ben een NY Jets fan. Ik ben in 2007 naar Jets - Falcons geweest en in 2008 naar Chiefs-Chargers.
Owww Jets cool

en ik denk dat ik ook wel een keer naar de Cowboys ga.. ik ben 1 keer op dallas international geweest voor een stopover vanuit Mexico, en op het vliegveld ademde het al Cowboys

De college games zijn echt Huge in de states he!!! 100.000 bezoekers kan gewoon daar..
ik hoor het graag hoe je de cowboys en het nieuwe stadion van The Jets hebt ervaren.
kan niet wachten totdat ik een keer zo,n kogel van Drew Brees mag zien vliegen in het echt

Jim
Het nieuwe stadion zal klaar zijn aan het begin van het seizoen!
College is inderdaad (veel) groter dan de NFL, hele dorpen/steden komen dan naar de wedstrijd toe.
Heb je trouwens ESPN America? Daar kan je vele wedstrijden zien!
College is inderdaad (veel) groter dan de NFL, hele dorpen/steden komen dan naar de wedstrijd toe.
Heb je trouwens ESPN America? Daar kan je vele wedstrijden zien!
Brian,Heb je trouwens ESPN America? Daar kan je vele wedstrijden zien!
Tuurlijk heb ik ESPN America.. een must voor iedere American Sports fan

Ik zeg via dit forum een superbowl night regelen

Jammer dat NFL Europe de nek is omgedraaid

Superbowl night sounds great!
Heel jammer van de NFLE
Heel jammer van de NFLE

Het seizoen is alweer een paar weken bezig. Ik probeer op ESPN America zoveel mogelijk te zien. Aangezien ik niet zo'n nachtbraker ben, houdt dat vooral het bekijken van de samenvattingen en 's ochtends Sports Center in...
Nog meer liefhebbers hier?
Gaat Brett Favre het seizoen afmaken? Wat is er mis met The Saints/Drew Brees? Kolb of Vick? What the hell is wrong with the 49'ers? En wie is er stiekem ook voor de Detroit Lions?
Nog meer liefhebbers hier?
Gaat Brett Favre het seizoen afmaken? Wat is er mis met The Saints/Drew Brees? Kolb of Vick? What the hell is wrong with the 49'ers? En wie is er stiekem ook voor de Detroit Lions?
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Mijn favoriete team, de Washington Redskins (hoe kan het ook anders
), doet het eindelijk eens redelijk goed, dus ik kijk dit seizoen ook weer meer. Maar meer nog naar college football, waar we Virginia Tech (school van onze dochter) en Michigan State (alma mater van mijn man) volgen. Een paar weken terug zijn we naar een wedstrijd van VT geweest. Het was mijn eerste college footballwedstrijd ooit, wat een sfeer in dat stadion!

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Zondag naar Broncos-49ers op Wembley in Londen 

@petra/VS College Football krijg ik hier ook wel wat van mee. Het ziet er inderdaad allemaal ongelooflijk sfeervol uit. Het is alleen een nogal ingewikkeld ranking systeem waar ik niet helemaal wijs uit word. Op zaterdagmiddag heb je hier op ESPN America de pre-game show. Drie uur lang voorpret, alleen dat is al leuk om naar te kijken.
. En de Redskins zijn inderdaad goed bezig, ook leuk voor Donovan McNabb...
@mtl Dat wordt ongetwijfeld een heftige pot nu de '49ers er zo beroerd voor staan en de Broncos afgelopen weekend een bijna Feyenoord-achtige afstraffing hebben gehad. Ze hebben allebei wat goed te maken. Veel plezier!

@mtl Dat wordt ongetwijfeld een heftige pot nu de '49ers er zo beroerd voor staan en de Broncos afgelopen weekend een bijna Feyenoord-achtige afstraffing hebben gehad. Ze hebben allebei wat goed te maken. Veel plezier!
Persoonlijk, ik vind de college footbal games veel leuker dan de NFL games.
Go Oregon Ducks !!!
Go Oregon Ducks !!!
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik heb nu sinds een paar weken ESPN America en ben echt aan het genieten van het college football.
Echt onvoorstelbaar om te zien hoe vol die stadions zitten zeg.
Wel helemaal mijn tijd om ESPN te hebben. Football en Hockey
Echt onvoorstelbaar om te zien hoe vol die stadions zitten zeg.
Wel helemaal mijn tijd om ESPN te hebben. Football en Hockey

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij hebben net kaartjes voor de wedstrijd morgenavond tussen de Washington Redskins en Philadelphia Eagles van mijn mans baas gekregen! Ik ben helemaal blij!! Al sinds voor we hierheen verhuisden en mijn vader t-shirts en andere spullen met het Redskins logo meenam ben ik een fan van het team. Meer dan twintig jaar geleden heb ik een keer een wedstrijd gezien, want ze zijn meestal uitverkocht of anders heel duur. Joepie! Nu nog even hopen, dat ze gaan winnen!
- Bandido
- Amerika-expert
Leuk! Zitten jullie in een box? Dat vind ik toch altijd nog steeds een belevenis. Ik krijg voor mijn werk zo af en toe nog weleens kaartjes voor de Atlanta Falcons en dat is ook altijd een traktatie. Alvast veel plezier!
"Keep Georgia On Your Mind"
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nee, gewoon in het stadion (helaas, want het zal morgenavond wel koud worden). Ik ben nog nooit in FedEx Field geweest, dus dat wordt ook al een avontuur. We zullen vroeg weg moeten, want de Redskins hebben het slechtste wedstrijdverkeer van alle NFL teams (en het zal spitsuur zijn). Ik heb het er allemaal graag voor over, want ik herinner me van al die jaren geleden nog, dat ik mijn ogen uitkeek, ook naar de supporters van het team, de Hogettes bijvoorbeeld
.

- Bandido
- Amerika-expert
Wij gaan naar sportwedstrijden in Atlanta altijd met de metro, want het verkeer van en naar de stadions hier is ook een drama. En dan kun je ook met een gerust hart een biertje drinken.
Maar dat moet maar net kunnen natuurlijk. Ik ben troouwens ook nog nooit in FedEx Field geweest, maar het ziet er alvast imposant uit. Geniet ervan!

"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht