Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

American Football

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
doreennicole
Amerika-expert

American Football

Bericht door doreennicole »

Mensen, ik ga morgen voor het eerst van mijn leven naar American Football kijken, want de Seattle Seahawks hebben een kans op de Superbowl. En ik ben besmet met Superbowl fever. De hele stad is in de ban van football.

Is het niet Richard die in N. Carolina woont? Jij zit dan vast aan de andere kant met detzelfde madness!!!
SEEING IS BELIEVING
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

Gaaf Doreennicole!! Ik heb zelf een geruime tijd gespeeld en natuurlijk naar wedstrijden hier in Nederland geweest, maar dat is absoluut iets wat ik ook nog wel een keer mee wil maken: Een wedstrijd in Amerika!!

Veel plezier!!

Gr,
Rebecca
Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Re: American Football

Bericht door Marcel »

doreennicole schreef:Mensen, ik ga morgen voor het eerst van mijn leven naar American Football kijken, want de Seattle Seahawks hebben een kans op de Superbowl. En ik ben besmet met Superbowl fever. De hele stad is in de ban van football.

Is het niet Richard die in N. Carolina woont? Jij zit dan vast aan de andere kant met detzelfde madness!!!
Richard woont in Bama. Staceybeesie (Petra) zit wel in NC.

Ik heb 1 keer een American football wedstrijd gezien, van de Carolina Panthers tegen een team uit New York geloof ik. De Panthers kregen er toen flink van langs. Ik vond het een uitermate slaapverwekkend sportevenement. Misschien zal ik het in de toekomst nog eens proberen, maar voorlopig heb ik toch meer voorkeur voor sporten waar echt wat gebeurt, zoals basketball en ijshockey. Of waterpolo, wat ik vroeger zelf speelde, maar ja, dat kom je niet zo veel tegen in de US.
Life is good in the Tarheel State.
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Net ook een berichtje geplaatst in het topic dat al bestond

http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=3000
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Als het een close wedstrijd is vind ik American Football net zo spannend als voetbal. Het is veel actiever, dan bijvoorbeeld baseball, wat ik bij uitstek slaapverwekkend vind. Maar als een team beduidend sterker is dan het andere is geen enkel sportevenement interessant.
Ik denk, dat de vier teams, die nu om een plaats in de Superbowl strijden, heel erg aan elkaar gewaagd zijn en dat er een paar heel spannende wedstrijden te zien zullen zijn vanavond.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Hey, we kijken wel naar deze wedstrijden, maar het huis waarin ik woon is toch echt volop BAMA.... ROLL TIDE.

Maar veel plezier, het is altijd lachen om zo'n wedstrijd te zien in het echt! (alhoewel ik niet zo'n grote sport fanaat ben, ga ik altijd met de familie mee, en de sfeer is altijd zeer goed)

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

De sfeer en de meiden zijn zeer goed te noemen.... :wink:

zie....Afbeelding
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

GPJ73 schreef:De sfeer en de meiden zijn zeer goed te noemen.... :wink:

zie....Afbeelding
Pervert :wink:

Mijn aangetrouwd nichtje is een cheerleader voor Bama, ik mag er ook graag naar kijken 8) Soms zijn het ook echte atleten, de dames en de heren. Ze zit nu nog in de JV squad, maar gaat hoogst waarschijnlijk naar de Varsity squad volgend jaar, ze is er al mee aan het trainen.

http://www.rolltide.com/Cheerleaders/4431.asp

Onderste foto de meid helemaal rechts knielend! Dus ik heb CONTACTEN GPJ :wink:

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Volgens mij zijn de cheerleaders meestal echt wel athleten. Er wordt heel wat van de meisjes verwacht aan training, op het high school niveau al!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Tja ik zeg soms, maar het is inderdaad "meestal" zijn het atleten, er zitten er echter tussen :roll: (die hebben contacten zullen we maar zeggen) :wink:

Richard
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

haha Richard - dat had ik laatst nu ook toen ik een clip zag op MTV - Een clip met van die mooie slanke donkere meiden.. Er zat er echter één tussen te dansen, waarvan ik dacht.. 'dat is vast het nichtje van één van de bandleden' (over contacten gesproken) LOL

Sandy
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer