Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Basketbal (Trading) Cards
Basketbal (Trading) Cards
Hallo Allemaal!
Dit jaar ga ik op vakantie naar Amerika(rondreis in de omgeving Las Vegas - Salt lake City - Denver etc.)
Ik vroeg me af of jullie plaatsen weten waar basketbalcards verkocht worden.
Hier in Nederland kan ik nergens een winkel vinden waar ze die kaarten verkopen.
Zijn er meer mensen die basketbalcards sparen en die weten waar die winkels zitten in Amerika/Nederland?
Bedankt voor jullie reactie!
Vinnie
Dit jaar ga ik op vakantie naar Amerika(rondreis in de omgeving Las Vegas - Salt lake City - Denver etc.)
Ik vroeg me af of jullie plaatsen weten waar basketbalcards verkocht worden.
Hier in Nederland kan ik nergens een winkel vinden waar ze die kaarten verkopen.
Zijn er meer mensen die basketbalcards sparen en die weten waar die winkels zitten in Amerika/Nederland?
Bedankt voor jullie reactie!
Vinnie
Re: Basketbal (Trading) Cards
Hier in de Chandler Fashion Mall zit een winkel waar ze diverse sports memorabilia verkopen. Ik weet niet precies of daar ook baseball cards bijzitten maar het lijkt me sterk dat ze dat soort dingen niet hebben.
De winkel heet Field of Dreams, zo te zien zitten ze ook in de staten waar jij gaat komen dus probeer het daar eens.
http://www.fieldofdreams.com
De winkel heet Field of Dreams, zo te zien zitten ze ook in de staten waar jij gaat komen dus probeer het daar eens.
http://www.fieldofdreams.com
Waar je ook vaak leuke paketten met cards kunt kopen is bij de diverse thriftstores. Altijd afwachten wat er tussen zit, maar 't kost dan ook geen ....
- Puffin
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Hoi,
We hebben er gevonden in de Wal-Mart in Page, AZ. Daar hadden ze heel wat trading cards, oa van NFL, NBA, MLB, NHL.
Daar heb ik een limited edition box met Michael Jordan cards gekocht.
In alle andere Wal-Marts die we bezocht hebben heb ik geen meer gevonden.
Groetjes
Henny & Stefanie
We hebben er gevonden in de Wal-Mart in Page, AZ. Daar hadden ze heel wat trading cards, oa van NFL, NBA, MLB, NHL.
Daar heb ik een limited edition box met Michael Jordan cards gekocht.
In alle andere Wal-Marts die we bezocht hebben heb ik geen meer gevonden.
Groetjes
Henny & Stefanie
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 4940 Weergaves
-
Laatste bericht door HildetT