Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Golden Girls
Golden Girls
mijn favoriete Amerikaanse tv show is The Golden Girls.Ik heb in de afgelopen jaren iets van 25 videobanden verzameld met de series erop.helaas gaan sommige banden stuk als je ze weer wilt draaien na zo lange tijd.Ik vindt de humor van de serie onweerstaanlijk.
In Amerika heb ik alle rekken nagekeken met dvds,maar niets,ja het kleine huis op de prairie en Bonanza en van die dingen maar geen enkele dvd over the Golden Gilrls.Helaas.....
In Amerika heb ik alle rekken nagekeken met dvds,maar niets,ja het kleine huis op de prairie en Bonanza en van die dingen maar geen enkele dvd over the Golden Gilrls.Helaas.....
Je kunt een online petitie tekenen, gericht aan Buena Vista Productions, om de serie uit te brengen op DVD/VHS: http://www.petitiononline.com/golden/
GG is ook een van mijn favoriete series dus ik duim met je mee.
gr. Redneck
GG is ook een van mijn favoriete series dus ik duim met je mee.

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Misschien kunnen we een GG afdeling binnen AllesAmerika oprichten?Queeni schreef:thanks!!!!!!!Eindelijk eens iemand tegengekomen die de GG ook leuk vindt!!!!!LEUK!!!!

Gelukkig wordt de serie hier nog altijd herhaald en kan ik er dus nog regelmatig van genieten. Is GG in Nederland helemaal van het scherm verdwenen?
gr. Redneck
Georgia on My Mind
Nee dat duitse oversamplen moeten ze echt weglaten, ik heb nog nooit begrepen waarom ze dat doen i.p.v. ondertiteling. Ik vraag me altijd af hoe het allemaal in het nederlands zou klinkenQueeni schreef:hahahah,geweldig!!!
![]()
Hier is de serie van de buis verdwenen alleen op de Duitse zender komen ze nog,maar om de Golden Girls in het duits te horen praten is ook niet alles!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
da's dan ook weer waar, en engels heb ik ook zo geleerdRedneck schreef:Queeni, hoe heet de serie in het Duits? Goldene Mädchen?
Richard, het nasynchroniseren op de tv heeft wel als voordeel gehad dat ik al vloeiend Duits verstond voor ik het op school als vak kreeg. Dat was een groot voordeel.
gr. Redneck

Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Hahahahaha....nee de serie heet gewoon Golden Girls.Het is gewoon niet om aan te horen.Maar wat je zei over het nasynchroniseren klopt,wij keken vroeger altijd naar de Duitse zender thuis en daar heb je later inderdaad profijt van.Zo heb ik ook het engels geleerd,van de televisie.Redneck schreef:Queeni, hoe heet de serie in het Duits? Goldene Mädchen?
Richard, het nasynchroniseren op de tv heeft wel als voordeel gehad dat ik al vloeiend Duits verstond voor ik het op school als vak kreeg. Dat was een groot voordeel.
gr. Redneck
Re: Golden Girls
Even een oproepje hier,zo gauw als iemand van jullie weet dat er een Golden girls DVD uitkomt,MAIL me please*zit op de knieen nu*
Ik ben zo jaloers dat ze bij jullie 10 keren op een dag op tv komen en het mooiste vond ik nog op Lifetime tv interviews en bloopers en zo,geweldig!
Ik ben zo jaloers dat ze bij jullie 10 keren op een dag op tv komen en het mooiste vond ik nog op Lifetime tv interviews en bloopers en zo,geweldig!
Re: Golden Girls
Misschien kan redneck wat aflevering opnemen en ze door je laten downloaden van zijn computerQueeni schreef:Even een oproepje hier,zo gauw als iemand van jullie weet dat er een Golden girls DVD uitkomt,MAIL me please*zit op de knieen nu*

Richard
Golden Girls
Golden girls wordt volgens mij elke avond uitgezonden, herhaling na herhaling. Misschien kan iemand het voor je tapen? zou dat een oplossing zijn. Ik zie namlijk niet de serie op dvd uitkomen omdat 'maar' 17+000 man/vrouw daarom vragen.
OF je moet natuurlijk vele malen de petitie tekenen.

Our nettlesome task is to discover how to organize our strength into compelling power.