Cadeau voor voor Amerikaanse vriendin

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Steven
Amerikafan
Berichten: 186
Lid geworden op: 20 sep 2004, 00:11
Locatie: Tilburg

Bericht door Steven »

Ik wist het gewoon jongen. 8)

Aan je openingspost en alles, gheghe.
"Ik ben een Nederlander in hart en nieren. Een lever heb ik nauwelijks meer."
doreennicole
Amerika-expert
Berichten: 1640
Lid geworden op: 26 jan 2005, 13:24

Bericht door doreennicole »

geniet van je tijd samen en misschien dat jullie na deze keer bij elkaar geweest te zijn alvast meer over de toekomst samen kunnen praten. het is inderdaad niet zo makkelijk om de VS binnen te komen en hoewel via een partner een van de makkelijkste manieren is, komt er nog zoveel rompslomp bijkijken en als jullie allebei nog studenten zijn zal dat zeker nog even duren. dus in de tussentijd zovaak mogelijk op vakantie bij elkaar gaan, tickets zijn gelukkig niet zo duur meer (althans naar Indiana misschien wel?)

je zou als alternatief voor het studeren in amerika ook kunnen kijken naar studeren aan de amerikaanse universiteit in leiden (webster). het is wel duurder dan NL universiteit, maar niet zo duur en je hebt uitwisselingsmogelijkheden met niet alleen de hoofdcampus in St Louis, Missouri (home of Nelly o.a.), maar ook de andere campussen in de wereld.

veel plezier. we zullen je gedurende die dagen niet zo vaak hier zien, maar als je daarna weer boven water duikt kunnen we je hier verder altijd helpen met eventuele vragen en tips.

abun,

doreen
SEEING IS BELIEVING
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18772
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Hoosier, wat vind je van dit:
http://nederlandseamerikaan.blogspot.com/
(zie bericht van 7 december, die foto van die hele speciale pantoffels).

Petra, heb je die in Nederland gekocht?...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Gebruikersavatar
Petra/VS
Medebeheerder
Berichten: 19665
Lid geworden op: 07 sep 2003, 15:10
Locatie: Washington DC metro
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Mijn broer heeft die een aantal jaren geleden aan me gegeven. Maar ik heb dit keer ook allerlei van dat soort pantoffels gezien.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Hoosier
Amerikafan
Berichten: 107
Lid geworden op: 07 dec 2005, 11:06

Bericht door Hoosier »

doreennicole schreef:geniet van je tijd samen en misschien dat jullie na deze keer bij elkaar geweest te zijn alvast meer over de toekomst samen kunnen praten. het is inderdaad niet zo makkelijk om de VS binnen te komen en hoewel via een partner een van de makkelijkste manieren is, komt er nog zoveel rompslomp bijkijken en als jullie allebei nog studenten zijn zal dat zeker nog even duren. dus in de tussentijd zovaak mogelijk op vakantie bij elkaar gaan, tickets zijn gelukkig niet zo duur meer (althans naar Indiana misschien wel?)

je zou als alternatief voor het studeren in amerika ook kunnen kijken naar studeren aan de amerikaanse universiteit in leiden (webster). het is wel duurder dan NL universiteit, maar niet zo duur en je hebt uitwisselingsmogelijkheden met niet alleen de hoofdcampus in St Louis, Missouri (home of Nelly o.a.), maar ook de andere campussen in de wereld.

veel plezier. we zullen je gedurende die dagen niet zo vaak hier zien, maar als je daarna weer boven water duikt kunnen we je hier verder altijd helpen met eventuele vragen en tips.

abun,

doreen
We zullen zeker genieten van onze tijd samen. We hebben hier zolang op gewacht en naar uitgekeken dat het een beetje raar voelt dat het nog "maar" een week is voordat ik haar ophaal op Schiphol. Een beetje onwerkelijk, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben ook de hele maand al zenuwachtig en ik ben de dagen aan het aftellen. Ik heb ook de komende 3 weken vrij genomen van mijn stage en mijn bijbaan, dus we hebben alle tijd om samen te zijn.

We hebben over de webcam al meerdere malen gesproken over hoe we verder willen, maar ik ben zeker van plan om het daarover te hebben wanneer ze hier is. Face-to-face is toch beter voor dit soort onderwerpen.

Ik heb al meerdere topics gelezen hier op het forum en ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje "ontmoedigd" ben. Het is gewoon zoveel moeilijker dan dat ik verwacht had. Maar gelukkig is het niet geheel onmogelijk. En ik heb inderdaad al gelezen dat binnen komen via een partner een van de makkelijkste en snelste manieren is. Helaas zit ik nog niet op een huwelijk te wachten en zij ook niet. Ookal is zij voor mij niet zomaar een vriendin, ik voel gewoon dat zij "het" meisje voor mij is. En zij heeft al meerdere malen kenbaar gemaakt dat ik dat ook voor haar ben (jongen dan, he). Wij zijn beiden "nog maar" 20 en ik heb nog zoveel dingen die ik wil doen in mijn leven voordat ik ga trouwen. Het maakt het alleen zoveel moeilijker dat zij in de VS woont en ik hier, want we kunnen niet "gewoon" samen zijn en wel zien waar het uitkomt. Wij zijn gedwongen om al relatief snel te denken aan de toekomst.

En zoals het er nu naar uitzie zal ik de gene zijn die (tijdelijk) verhuist. Ik ben er al eerder een jaar geweest, spreek de taal, heb er vrienden en ik had altijd al de droom om er te werken, want de VS heeft altijd al een bepaalde aantrekkingskracht op mij gehad. Bovendien sta ik er financieel ook beter voor dan zij.

We proberen om zo vaak mogelijk elkaar te bezoeken. Alleen ik moet zeggen dat ik de tickets naar Indiana (Indianapolis International Airport) nog behoorlijk duur vind. De eerste keer dat ik ernaartoe vloog (in augustus) kostte het me 890 euro en de tweede keer in januari had ik geluk en kostte het me 580 euro. Beide keren heb ik ze via http://www.kilroytravels.nl geboekt. Tickets die ik tot nu toe allemaal bekeken heb kostte allemaal meer dan 700 euro. Ik vind dat nog steeds redelijk hoge bedragen, vooral wanneer ik soms de goedkope reizen naar NY zie. Hoeveel betalen jullie meestal voor een ticket? En misschien dat jullie ook goedkopere manieren/reisbureaus weten? Verder vallen de vakanties niet tegelijk. Haar voorjaarsvakantie (spring break) is in maart terwijl ik hem al in februari heb en de zomer vakantie loopt ook niet gelijk. In Nederland zitten wij veel langer op school en beginnen een paar dagen later dan in de VS. Maar er zijn gelukkig wel mogelijkheden.

En bedankt voor de tip over Webster University. Ik wist helemaal niet dat er een Amerikaanse universiteit in Nederland was. Ik zal hem zeker in gedachten houden. Het ziet er goed uit! En een internationale Mastersopleiding kan alleen maar gunstig zijn. Bovendien las ik dat als je succesvol een semester afrond daar dat hun een ticket voor je kopen als je een semester in het buitenland zou willen studeren. (ookal zal je er vast voor betalen via je studiegeld)

En om even terug te komen op mijn openingspost. Ik heb besloten om haar geen "tastbaar cadeau" te geven, maar iets anders. Als kerstcadeau neem ik haar mee naar Disneyland Parijs net voor de kerst. Ik heb begrepen dat de kerstperiode in Disneyland Parijs een leuke ervaring is. Veel kerstparades, kerstversiering,etc en ik hoop op sneeuw! Ik denk dat ze dat wel leuk vind en ook wel romantisch. Leuk idee toch?

Meteen een vraagje mbt tot Disneyland. Wie weet hoeveel kilometer rijden het is vanuit Rotterdam? Ik heb wel eens gehoord dat het 5 uur rijden is naar Parijs.

En over de pantoffels. Helaas heeft ze al pantoffels waaraan ze al jarenlang gehecht is, ookal zien ze er niet uit. Ik durf te wedden dat als ik nieuwe voor haar koop dat ze die niet aantrekt.

Bedankt voor de hulp en ik zal hier in de toekomst zeker ook meer gaan posten, vooral als mijn plannen voor een (tijdelijke) emigratie reeler worden.

PS. De komende week ben ik er nog wel gewoon hoor, maar daarna zal ik niet vaak in de buurt van het Internet komen :)

Danny
Gebruikersavatar
Mack
Amerika-expert
Berichten: 2653
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:02
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mack »

Hoosier schreef:Meteen een vraagje mbt tot Disneyland. Wie weet hoeveel kilometer rijden het is vanuit Rotterdam? Ik heb wel eens gehoord dat het 5 uur rijden is naar Parijs.
Rotterdam - Parijs = 517 km

Dat weet ik omdat ik de RopaRun een keer heb gefietst :D
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Jytte
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 nov 2005, 17:46
Locatie: noord brabant

Bericht door Jytte »

hoi,

Klompen zijn in alle soorten en maten te krijgen bij de Boerenbont , mijn moeder heeft pas een paar voor me meegebracht voor mijn sponsors hier.

groetjes Jytte
dolphin
Amerikakenner
Berichten: 542
Lid geworden op: 21 aug 2005, 14:13

Bericht door dolphin »

Oh Disneyland is inderdaad heel erg gezellig rond de kerst. Ik weet (bijna) zeker dat ze dat erg leuk gaat vinden.

Trouwens, ik weet nog dat wij er vroeger zo ongeveer 4,5 uur over deden en wij kwamen toen uit het Gooi. Heb dus even voor je gekeken op de anwb route planner en zei zeggen dat het 466,9 km is, wat je ongeveer in 4 uur en 27 minuten moet doen (mmmmmmmmm, ik geloof dat mijn vader een beetje te hard heeft gereden, maar ja in Frankrijk mag je dan ook 130 km :wink: )
Hoosier
Amerikafan
Berichten: 107
Lid geworden op: 07 dec 2005, 11:06

Bericht door Hoosier »

dolphin schreef:Oh Disneyland is inderdaad heel erg gezellig rond de kerst. Ik weet (bijna) zeker dat ze dat erg leuk gaat vinden.

Trouwens, ik weet nog dat wij er vroeger zo ongeveer 4,5 uur over deden en wij kwamen toen uit het Gooi. Heb dus even voor je gekeken op de anwb route planner en zei zeggen dat het 466,9 km is, wat je ongeveer in 4 uur en 27 minuten moet doen (mmmmmmmmm, ik geloof dat mijn vader een beetje te hard heeft gereden, maar ja in Frankrijk mag je dan ook 130 km :wink: )
Welke plaats heb jij gekozen zodat de ANWB routeplanner het deed? Ik kon geen adres oid vinden van Eurodisney.

Als het 470 km is dan moet het toch in tussen 3,5 en 4 uur lukken. In NL mag je toch ook op de grote snelwegen 120 rijden.

Ik denk dat ze Disney ook wel heel leuk vind, want ze houdt van achtbanen en disneyliedjes ( :dunno: ). Dus ik weet ook wel (bijna) zeker dat ze het leuk vind.

Verder staat Madurodam, Het van Gogh museum en Scheveningen ook nog op de planning. Verder weet ik het neit, ben nog aan het orienteren.

P.S. voor de klompen. Waar/wat is de Boerenbont?
Becs08
Amerikakenner
Berichten: 819
Lid geworden op: 01 nov 2005, 16:29
Locatie: US

Bericht door Becs08 »

:D Wat je misschien ook kunt doen, is haar een dagje mee nemen naar Volendam!

Daar kun je ook foto's laten maken in klederdracht enzo.... :wink:

Groetjes,
Rebecca
Gebruikersavatar
Mack
Amerika-expert
Berichten: 2653
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:02
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mack »

Hoosier schreef:P.S. voor de klompen. Waar/wat is de Boerenbont?
Boerenbond = keten van winkels waar men allerlei tuinspullen en dierenspullen verkoopt. Volgens mij hebben ze vooral winkels in het zuiden van het land.

http://www.boerenbond.nl (daar staan ook alle winkels)
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
dolphin
Amerikakenner
Berichten: 542
Lid geworden op: 21 aug 2005, 14:13

Bericht door dolphin »

Hoosier schreef:Welke plaats heb jij gekozen zodat de ANWB routeplanner het deed? Ik kon geen adres oid vinden van Eurodisney.
Misschien is dat omdat het al een poosje geen Eurodisney meer heet ;-)
Als je de optie categorie aanklikt en je vult Disneyland in bij locatienaam, dan zoekt krijgt je wat je zoekt (je komt dan waarschijnlijk eers top een pagina waar ze vragen om een locatie uit de lijst te zoeken, klik dan op disneyland resort paris, vreemde is dat je deze lijst ook weer krijgt als je dit invult).
Verder ligt Disneyland bij het plaatsje: Marne-la-vallée
Jytte
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 nov 2005, 17:46
Locatie: noord brabant

Bericht door Jytte »

tja sorry was eventjes vergeten dat de Boerenbond inderdaad een keten is uit het zuiden.
Cranenbroek is een soortgelijke keten misschien dat die wel door het hele land zit?! Ik weet zeker dat ze daar namelijk ook klompen verkopen.

http://www.vancranenbroek.nl/[/url]
Jytte
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 nov 2005, 17:46
Locatie: noord brabant

Bericht door Jytte »

Gebruikersavatar
Rob
Amerika-expert
Berichten: 14853
Lid geworden op: 06 feb 2004, 14:53
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Locatie: Biggekerke ZLD
Contacteer:

Bericht door Rob »

Jytte schreef: http://www.cranenbroek.nl

link werkte net niet..
zo waarschijnlijk wel
doreennicole
Amerika-expert
Berichten: 1640
Lid geworden op: 26 jan 2005, 13:24

Bericht door doreennicole »

maar ze verkopen toch ook klompen bij de Blokker en de VVV? in Den Haag tenminste wel, plus Den Haag heeft nog 80 toeristenwinkeltjes waar ze ze ook hebben. Zeker als het als grap bedoeld is, ze gaat ze niet echt dragen zou ik zo'n leuk koevlekkenpaar kopen.
SEEING IS BELIEVING
Pixie
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 dec 2004, 09:20
Locatie: Waterford, Michigan

Bericht door Pixie »

Nog even wat kado/dagje uit tips, voor het geval je nog niet genoeg ideeën op hebt gedaan (en genoeg geld hebt uitgegeven :P )
Ik heb dan wel geen vriendin, maar m'n Amerikaanse vriend vond een simpel bezoekje aan de markt al fantastisch. Vooral de stroopwafelkraam, en alle kaaskramen, maar ook het hele sfeertje vond hij erg leuk (en gezellig).

Maar oke, echte tips: Madurodam. Hoe suf het ook klinkt, mijn vriend is op excursie geweest daar en vond het superleuk. Verder is een dagje 'stad in NL' altijd leuk, zoek wat leuke bezienswaardigheden op, misschien een museum, iets speciaals voor die stad (wij zijn laatst Rotterdam gaan bekijken, en voornamelijk architectuur, en biercafe's...maar dat moet maar net je interesse hebben, haha).

Qua kadootjes, een mandje met leuke hebbedingetjes en snoep/etenswaren, altijd leuk om te geven en om het een Nederlands tintje te geven: ned. snoepjes/koekjes, chocolademelk ('onze' chocolademelk is veel lekkerder dan Amerikaanse).
Misschien allemaal een beetje voor de hand liggend, maar ik heb dan ook erg makkelijke schoonfamilie (en vriend), die zijn al blij met een pakje stroopwafels en hagelslag (hoe typisch :lol: )

En voor ik het vergeet, veel plezier de komende weken Danny. Geniet er maar van...al zal dat vast geen probleem zijn.
Hoosier
Amerikafan
Berichten: 107
Lid geworden op: 07 dec 2005, 11:06

Bericht door Hoosier »

Nou, nou, daar ben ik weer.

Het was me ff een drukke periode rond kerst en nieuwjaar.

Zoals verwacht heb ik een fantastische tijd gehad met mijn liefje. Het was echt een filmmoment toen ik haar ophaalde, ik was iets te laat omdat ik een verkeerde afslag genomen had. Dus ik snel checken bij welke gate ik moest zijn, zie ik dat ze een half uur te vroeg geland zijn. Dus ik half schiphol als een gek doorgerend met een roos in mijn hand. Kom ik aan bij de gate en dan zie ik haar niet en ik snel om mij heen zoeken waar ze is. Kan haar niet vinden en ik begin te twijfelen of ik wel bij de juiste gate sta, of ik het wel goed gelezen had, was het gate 3 of gate 8. En opeens hoor ik ergens iemand "Danny" roepen en dan echt op de Amerikaanse manier en niet de Nederlandse. En nog zag ik haar niet, en toen zag ik haar. Ze was op de grond gaan zitten. En ze rende echt naar mij toe en we hebben daar echt drie kwartier gestaan samen. Het was echt zo een ongelovelijk moment na haar 6 maanden niet in real life gezien hebt en dat ze dan echt voor je staat. Echt ongelovelijk. Ik heb het mijzelf al meerdere malen in mijn hoofd voorgesteld, maar het gevoel was echt 100 keer sterker dan dat ik mij had voorgesteld. Ze zag er zo anders uit, maar ook zo hetzelfde als ik haar herinner. Ze rook nog precies zoals ik mij herinnerde. En ook de eerste kus was fantastisch, ik was echt vergeten hoe het voelde om haar te kussen.

En vanaf dat moment waren we echt 24 uur per dag samen.

Even een kort verslagje:
Ze kwam 's ochtendsvroeg op 19 december aan en ging s' middags 3 januarie weer weg (veel te kort!!!). We hebben superveel leuke dingen gedaan Amsterdam bezocht en daar van Gogh museum, Anne Frank huis, Madame Taussad, uit eten. Ook nog Madurodam, Scheveningen, Rotterdam (architectuur en shoppen en uitgaan), kertdiner met de familie, samen naar een nog een andere strand met duinen, een aantal molens bezocht, naar een bos/grote park bij mij in de buurt, mijn leven laten zien (oude buurt, nieuwe buurt, oude en nieuwe school, mijn werk, stage, favorite hang out plaatsen), samen naar de supermarkt (vond ze echt heel leuk), samen koken, brownies en cupcakes gemaakt en zo veel meer.

En natuurlijk ook mijn "kerstcadeau": Disneyland Parijs met kerst. Dat was echt fantastisch, een beetje koud, maar het was zo ongelovelijk leuk. We zijn met de de auto gegaan want de roadtrip opzichzelf leek me ook heel leuk. Een beetje voorplezier door samen mix-CD's samen te stellen en broodjes te smeren. Verder heb ik haar niet verteld waar we heen gingen. De avond ervoor vroeg naar bed en in de nacht vertrekken rond een uur of 4/5. We waren er in een uurtje of 5. Onderweg nog een stop gemaakt ergens in FR op een leuk plekje en samen ontbeten (zelf gesmeerde broodjes) op een bankje bij een parkje. De roadtrip opzichzelf was gewoon superleuk, samen naar nummers luisteren en meezingen (ookal kan ik niet zingen). En veel praten, dus ook meteen quality time samen. Ze wist nog steeds niet waar we heen gingen en ze kwam er pas achter toen ze het eerste Disneyland Parijs bordje zag en de blik op haar gezicht was het toen gewoon al waard. Er hing een gezellige kerstsfeer. De hele dag leuke dingen gedaan, samen eten, lachen, veel foto's maken (belangrijk!), uit eten. Dan 's avonds in het Disney Hotel overnachten. De volgende ochtend weer lekker uitslapen en pas op het laatste moment uit checken. Dan het andere Disney Park in (de nieuwe, meer film georienteerde), daar de middag rondlopen (2e park is kleiner dus heb je het wel gezien na een paar uurtjes), etc. Dan weer rond 5/6 uur naar huis rijden. Zelfde roadtrip plezier terug, onderweg bij een LaPlace gegeten (weer iets anders dan de Mac) en zo rond een uur of 10 thuis. Samen de foto's inladen en alles weer opnieuw beleven. Het was echt superleuk en dit allemaal vond ze honderd maal beter dan een cadeautje als parfum, horloge, armbandje, etc.

Het waren echt fantastische dagen met haar, de tijd gaat zo snel voorbij. En de laatste dagen komen de gedachten weer in je hoofd dat ze over twee dagen weer wegmoet. Dat is echt een k*t gedachte, maar ik zette het van me af, omdat ik het niet de laatste dagen wil laten verpesten. Je hoopt zo dat tijd langzamer gaat, maar hij lijkt alleen maar alsof het sneller gaat en dan komt die dag toch echt. Veel eerder dan verwacht. Het was ongelovelijk moeilijk om op schiphol weer afscheid te nemen. Je hebt echt zo een raar gevoel, een gevoel van onwerkelijkheid. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Ik bedoel, dat je je niet realiseert dat als ze daar door de controle gaat dat ze dan ook weg is. dat het dan weer maanden duurt voordat je haar ziet, vast kan houden, ruiken, kussen...

Overigens had ik ook nog een boete van 50 euro te pakken op schiphol. Het afscheid nemen duurde langer dan verwacht. Maar het kon mij vrij weinig schelen. Het is mijn eerste boete en ik vind het een goede eerste boete.

Het is echt een "jojo gevoel" dat je gaat van een relatie krijgen, 6 maanden lang bijna elke dag samen zijn, dan 6 maanden apart, 2 weken 24/7 samen zijn en dan is ze weer weg...

We hebben dan uiteindelijk ook nog "het gesprek" gehad, het gesprek over of we verder gaan en zoja hoe. Na die twee weken weten we allebei zeker dat we samen verder willen met elkaar. Nu ga ik er zeker heen van de zomer, jammer genoeg kan ik er niet werken omdat het gewoon veel te moeilijk is om er een werkvergunning te krijgen (weet iemand hier meer over, dan hoor ik het graag!). Maar de zomer is pas over 6/7 maanden en eerlijk gezegt wil ik gewoon niet zolang wachten. Dus wil ik er ook heen voor spring break. Helaas is die van haar in de eerste week van maart en ik heb dan geen vakantie, dus ik denk dat ik dan een weekje ziek ben, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik voel nu al een groepje opkomen... Nu heb ik al een goedkope ticket gevonden voor 350 euro naar Indianapolis Airport. Verder hebben we ook nog gesproken over hoe we nu echt verder moeten, echt in de toekomst, dus na school. Ik ben er serieus over aan het nadenken om naar de VS te emigreren. Over welke manier heb ik nog niet echt nagedacht, maar daar kan ik dit forum wel voor gebruiken. Een ding is zeker en dat is dat ik nu weet dat dit het meisje voor mij is en dat ik er alles voor over heb om bij haar te zijn.

Sorry, het is een lang en nogal persoonlijk verhaal geworden, maar ik vond het leuk om te schrijven en ik wilde het graag met jullie delen, omdat ik weet dat velen van jullie in dezelfde situatie ziten, zaten of komen te zitten.

Alvast bedankt voor het lezen.

(p.s. als kleinigheidje heb ik haar o.a. nog orangje klompenpantoffels gegeven, ze vond ze erg leuk)
Gebruikersavatar
Mack
Amerika-expert
Berichten: 2653
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:02
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mack »

Hartstikke leuk joh! Klinkt als een onvergetelijke tijd!

We missen alleen de foto's!!! :D :D :D

(PS: ik ben jaloers op je :wink: )
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Sandy
Amerika-expert
Berichten: 9403
Lid geworden op: 05 mei 2004, 10:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Ik heb het met plezier gelezen - Leuk hoe uitgebreid je jullie weerzien omschrijft.
Ik ken dat gevoel van een goede tijd hebben samen, en tevens dat gevoel van afscheid nemen in je maag zit.

Wat de toekomst ook mag brengen, ik wens jullie veel geluk samen..
En ja .... waar zijn de foto's ?? : ))
Sandy
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer