Rob schreef:@ lianne88, dat wordt wel zoeken denk ik het is in Amerika redelijk op zijn retour, iedere keer als wij er komen is de hoeveelheid aan scrapspullen kleiner. Waar we een paar jaar geleden nog 3 á 4 gangen vol vonden is het nu nog een klein hoekje in veel winkels.
Dat valt wel mee denk ik. Ik heb een klant die net naar een hele grote scrapboek beurs is geweest in los Angeles.Rob schreef:@ lianne88, dat wordt wel zoeken denk ik het is in Amerika redelijk op zijn retour, iedere keer als wij er komen is de hoeveelheid aan scrapspullen kleiner. Waar we een paar jaar geleden nog 3 á 4 gangen vol vonden is het nu nog een klein hoekje in veel winkels.
Dit jaar heb ik voor het eerst ook een tube tandpasta meegenomen. Eigenlijk nam ik er eentje mee voor Marloes (lelie) maar hij zag er zo "apart" uit qua smaak dat ik voor mezelf ook een tube had meegenomen: Colgate Sparkling White CinnaMint:Bandido schreef:Wat voor tandpasta kopen jullie dan? (ik ben eigenlijk wel benieuwd)
Er zijn dus producten die wel hetzelfde zijn. Afgelopen vakantie bedachten wij dat we een aantal producten pas in Amerika wilden kopen om minder gewicht te hoeven sjouwen maar dat viel me flink tegen. Ik ben gek op mijn Dove classic en dan vooral het luchtje maar de Dove (classic) is daar heel anders. Ik vond het ook helemaal niet lekker ruiken. Mijn vriend had hetzelfde met zijn badproducten.Dento schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar!Ik gebruikte in NL altijd Colgate Total, en dat doe ik hier nog - zelfde smaak, alleen goedkoper...
Daar komen wij ook vaak als er een op onze route zit maar ook daar is de hoeveelheid een flink stuk minder ten opzichte van drie jaar geleden.Bramster schreef:Bij Hobby Lobby (Zondags gesloten) hebben ze nog steeds een enorme scrap booking afdeling.
http://www.hobbylobby.com/stores/store_ ... search.cfm
Amazon heeft Parodontax, zie hier.Bandido schreef:Ik gebruikte in NL altijd Parodontax en zoiets heb ik hier helaas nog niet ontdekt. Maar ach, het is maar tandpasta, dus dat overleef ik ook wel weer.