Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat koop je in Amerika?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
sjoerd
Amerika-ontdekker

Re: Wat koop je in Amerika?

Bericht door sjoerd »

Ik was afgelopen jaar 4 weken in Edmonton, Canada en heb daar ook gigantisch veel Tommy Hilfiger kleding gekocht, ik kwam daar om de twee dagen terug bij die winkel om weer wat nieuwe dingen tekopen, ze kennen mij daar onderhand dan ook goed :D De winst waren 12 shirts, 4 truien/vesten een paar polo's, 4 korte broeken, schoenen en nog veel meer, ik heb daar ook in de Lacoste winkel oa schoenen gekocht en voor mijn zus 2 sets echte Uggs. De lacoste schoenen waren niet echt goedkoop maar de rest was echt een lachertje, niet eens een outletshop maar een gewoon officiele winkel, waar wel aanbiedingen waren, 10 euro per tshirt, In nederland betaal je zo 60 euro, voor een trui/vest zelfs 150 en daar kostte die zo'n 30 euro! Dit jaar ga ik naar NYC en hoop dat ik daar (in de buurt) ook nog wat leuke (en goedkope) merkkleding ga tegen komen :)
Sjoerd
Airmiles
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Airmiles »

Ik hou het bij goedkope souvenirtjes en hebbedingetjes uit de one dollar store. Kun je je hele koffer mee volladen. Zo had ik op mijn vorige trip in 2008 best wel wat leuke dingen met Amerika-logo voor maar 1 dollar meegenomen. Mooi voor op de kast en om weg te geven.
Verder wil ik kijken of ik in april/mei in de Tabasco Fabriek nog wat speciale Tabasco's kan kopen die in Nederland niet verkrijgbaar zijn.
Ik zoek ook nog een flesje Mad Dog 357 saus. Geen idee of die in supermarkten te vinden is.
lianne88
Amerika-ontdekker

Bericht door lianne88 »

ik ga onwijs inslaan met scrapspullen! Omdat het scrappen in amerika is begonnen is het daar veel goedkoper dan in Nederland
Afbeelding

http://www.liannedanny.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

@ lianne88, dat wordt wel zoeken denk ik het is in Amerika redelijk op zijn retour, iedere keer als wij er komen is de hoeveelheid aan scrapspullen kleiner. Waar we een paar jaar geleden nog 3 á 4 gangen vol vonden is het nu nog een klein hoekje in veel winkels.
greetje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door greetje »

Ik ben weg van Cinnabon rolls. heerlijk! We hebben ze meegenomen om dan thuis af te bakken..... :D
groetjes, Greetje

And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Refills voor mijn:
Scrubling Bubbles toilet cleaner en automatic shower cleaner

Ook koop ik Kleding bij:
Afbeelding
Housebrands, Carhart, Dickies, Levise, etcetera

Verder nog:
Afbeelding en Afbeelding en Afbeelding en Afbeelding enAfbeelding en Afbeelding

en talloze andere zaken die gewoon leuk en of lekker zijn

O ja, tijdens mijn voor laatste trip een Acer Netbook gekocht bij Tiger
lianne88
Amerika-ontdekker

Bericht door lianne88 »

Rob schreef:@ lianne88, dat wordt wel zoeken denk ik het is in Amerika redelijk op zijn retour, iedere keer als wij er komen is de hoeveelheid aan scrapspullen kleiner. Waar we een paar jaar geleden nog 3 á 4 gangen vol vonden is het nu nog een klein hoekje in veel winkels.

dat had ik niet verwacht, ik zal van te voren dan even wat winkels opzoeken en opschrijven, dank je wel voor je informatie
Afbeelding

http://www.liannedanny.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Skydriver
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Skydriver »

Wij kopen er vooral kleding, after shave, parfum en andere vrouwenspulletjes bij de wal-mart (véél goedkoper dan in Nederland) en vooral tandpasta! gróte tubes, heerlijke smaak, en maar $0,95...
En bij de militaire dumps ben ik vaak te vinden voor duurzame kleding! :mrgreen:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ha, dus wij zijn niet de enigen die met een grote voorraad tandpasta naar huis komen :mrgreen:
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Wat voor tandpasta kopen jullie dan? (ik ben eigenlijk wel benieuwd)
"Keep Georgia On Your Mind"
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! :lol: Ik gebruikte in NL altijd Colgate Total, en dat doe ik hier nog - zelfde smaak, alleen goedkoper...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Rob schreef:@ lianne88, dat wordt wel zoeken denk ik het is in Amerika redelijk op zijn retour, iedere keer als wij er komen is de hoeveelheid aan scrapspullen kleiner. Waar we een paar jaar geleden nog 3 á 4 gangen vol vonden is het nu nog een klein hoekje in veel winkels.
Dat valt wel mee denk ik. Ik heb een klant die net naar een hele grote scrapboek beurs is geweest in los Angeles.
Hier in de stad zijn ook verschillende scrapbook winkels te vinden.
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Bandido schreef:Wat voor tandpasta kopen jullie dan? (ik ben eigenlijk wel benieuwd)
Dit jaar heb ik voor het eerst ook een tube tandpasta meegenomen. Eigenlijk nam ik er eentje mee voor Marloes (lelie) maar hij zag er zo "apart" uit qua smaak dat ik voor mezelf ook een tube had meegenomen: Colgate Sparkling White CinnaMint:
Afbeelding

Erg apart maar ook erg fris en lekker!

Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Ik gebruikte in NL altijd Parodontax en zoiets heb ik hier helaas nog niet ontdekt. Maar ach, het is maar tandpasta, dus dat overleef ik ook wel weer. :wink:
"Keep Georgia On Your Mind"
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Bij Hobby Lobby (Zondags gesloten) hebben ze nog steeds een enorme scrap booking afdeling.

http://www.hobbylobby.com/stores/store_ ... search.cfm
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Dento schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar! :lol: Ik gebruikte in NL altijd Colgate Total, en dat doe ik hier nog - zelfde smaak, alleen goedkoper...
Er zijn dus producten die wel hetzelfde zijn. Afgelopen vakantie bedachten wij dat we een aantal producten pas in Amerika wilden kopen om minder gewicht te hoeven sjouwen maar dat viel me flink tegen. Ik ben gek op mijn Dove classic en dan vooral het luchtje maar de Dove (classic) is daar heel anders. Ik vond het ook helemaal niet lekker ruiken. Mijn vriend had hetzelfde met zijn badproducten.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Bramster schreef:Bij Hobby Lobby (Zondags gesloten) hebben ze nog steeds een enorme scrap booking afdeling.

http://www.hobbylobby.com/stores/store_ ... search.cfm
Daar komen wij ook vaak als er een op onze route zit maar ook daar is de hoeveelheid een flink stuk minder ten opzichte van drie jaar geleden.
Heb ook niet gezegd dat er niets meer is alleen dat het een stuk minder is.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Bandido schreef:Ik gebruikte in NL altijd Parodontax en zoiets heb ik hier helaas nog niet ontdekt. Maar ach, het is maar tandpasta, dus dat overleef ik ook wel weer. :wink:
Amazon heeft Parodontax, zie hier.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
foxtrotc
Amerikafan

Bericht door foxtrotc »

Nog even over Abercrombie & Fitch:

Ik heb afgelopen week tijdens een uitje naar Milaan bij de lokale Abercrombie & Fitch voor maar liefst 72 euro een polo gekocht. Is het in de USA (een stuk) goedkoper? Aan welke prijzen moet ik dan denken?

Wazige winkel trouwens, die Abercrombie & Fitch in Milaan...
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Deze:

Afbeelding

kost $60...

Deze:

Afbeelding

$70.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer