Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lekkernijen in Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Verelle
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Verelle »

GEoDLeto schreef:Brood zo lang houdbaar? Ik weet niet waar jij brood haalt maar als ik het van de bakker haal moet ik het echt niet lang laten liggen anders is het wit en pluizig :lol:
Mischien is het probleem dat ik nog nooit een warme bakker heb kunnen ontdekken in de States :?
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Die zijn er wel, hoor, zelfs in de supermarkten. Het zal er wel van afhangen waar in de States. Maar hier hebben Giant, Safeway, Wegmans, Whole Foods en Trader Joe's heerlijk brood, zolang je maar niet het voorverpakte koopt. Verder hebben we een allerlekkerste Turkse bakkerij en Great Harvest. Maar ik ben niet zo'n broodeetster, geef mij maar wraps!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
smiletje85
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door smiletje85 »

Heb je in Amerika, ook lekkernijen die bij feestdagen horen, zoals kerst?
Marby
Amerikafan

Bericht door Marby »

smiletje85 schreef:Heb je in Amerika, ook lekkernijen die bij feestdagen horen, zoals kerst?
Eggnog, hmmmmm..... Ik heb het dit weekend voor het eerst gezien bij Trader Joe's en heb me moeten bedwingen om het NIET al te kopen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Fruitcake :mrgreen:
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

En bij de koffie tenten: Egnog Latte, Pumpkin Spice Chai, Gingerbread Loaf aen alle combinaties die je daartussen kan maken.

Ik heb alleen de Eggnog versie nog niet geprobeerd, maar dat ga ik vandaag maar eens doen.

Doreen
SEEING IS BELIEVING
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Oh en natuurlijk het hele Thanksgiving menu, van de turkey met stuffing, cranberrysaus, sweet potato pies. En dan het leuke is dat elke familie zo zijn eigen tradities heeft voor side dishes, bijv greenbean casserole. Bij ons is het een brococli dish met pecan nuts.

Can't wait!!!

Doreen
SEEING IS BELIEVING
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Vanmorgen in mijn krant:
Cold Stone Creamery is declaring freedom from fruitcakes in Dec.
The company says that anybody who turns in a fruitcake in Dec. will be rewarded with a $ 5 discount on any medium ice cream cake.
"Kowing that that fruitcakes are so commonly re-gifted, it's alarming to think that nearly 21 million are purchased each year in the US alone " C.S. says in a press release.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik heb zaterdagavond samen met mijn dochter een grote beker New York Super Fudge Chunk van Ben&Jerry's naar binnen gewerkt.Afbeelding
Dit alles terwijl we naar Charlie and the Chocolate Factory keken. Wat kan een vrouw nog meer wensen!
Het is jammer dat Ben&Jerry's hier zo vreselijk duur is.

Marjon
Marby
Amerikafan

Bericht door Marby »

oortjes schreef:Vanmorgen in mijn krant:
Cold Stone Creamery is declaring freedom from fruitcakes in Dec.
The company says that anybody who turns in a fruitcake in Dec. will be rewarded with a $ 5 discount on any medium ice cream cake.
"Kowing that that fruitcakes are so commonly re-gifted, it's alarming to think that nearly 21 million are purchased each year in the US alone " C.S. says in a press release.
Dan vraag ik me af wat hun er mee gaan doen. Composten? :lol:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Pecan pie, pumpkin pie, sweet potato pie, jee, heel wat pies dit seizoen!

Verder sweet potatoes met marshmallows, Stove Top stuffing, (hebben wij gisteren voor ons vervroegde Thanksgiving diner nog gegeten); green en red pepper jelly met brie of cream cheese; Candy canes; gingerbread men; Christmas cookies en fudge (je kunt wel zien, dat ik honger heb ;)).
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer