Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Betaalde HotSpots
Betaalde HotSpots
Betaalde WiFi HotSpots.................. tankstation, tijdens een bakkie, airport ............... wie gebruikt ze, welke, en wat kost dat wel niet ?
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Betaalde HotSpots
Toevallig zit ik hier een betaalde hotspot te gebruiken bij Miami Airport. Boingo is $9,95 per maand. Ik koop altijd de dagpas, want zo vaak maak ik er niet gebruik van, die kostte hier $7,95.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Re: Betaalde HotSpots
Wat een toeval 
Maar die 9.95 is slecht in de North America (er volgens het kaartje ligt daar alleen de USA)
Wereldwijd kost het 59$
Is een boel geld, maar boingo lijkt op het eerste gezicht wel de grootste te zijn, en dat is ook wat waard lijkt me.
Maar die 9.95 is slecht in de North America (er volgens het kaartje ligt daar alleen de USA)
Wereldwijd kost het 59$
Is een boel geld, maar boingo lijkt op het eerste gezicht wel de grootste te zijn, en dat is ook wat waard lijkt me.