Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jon & Kate plus 8

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Clint
Amerika-expert

Re: Jon & Kate plus 8

Bericht door Clint »

Was die bakker soms bij Charmed City Cakes?? Ik zag op Ace of Cakes dat ze daar waren geweest! Voor het geval je de serie niet kent, was Duff er

Afbeelding?
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

vreselijke show - ik heb er één keer naar gekeken tijdens die hele media hoepla, en vind het schandalig zoals de ouders hun kinderen uitbuiten voor een paar centen.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Brengt toch wat meer emoties los dan ik dacht toen ik vanochtend mijn bericht plaatste. :lol:

Afgelopen zomer zijn wij er in Amerika mee doodgegooit. Niet dat we er iets van zagen maar wel veel in het nieuws. Laatst hebben we een aflevering gezien maar na 1x hadden we er al genoeg van.

Geloof dat ze zo'n USD 50.000 (!) per aflevering krijgen. :shock:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Saskia was er een tijdje dol op, maar ik vond Kate zo oneerbiedig naar Jon toe in het eerste seizoen, ik had er meteen een hekel aan. Het is spijtig, dat, zoals altijd, de kinderen de dupe worden van twee zich zeer onvolwassen gedragende ouders.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Goed, het wordt allemaal een beetje uitgebuit. MAAR:

Wat kosten voor minstens 3 jaar voor 6 kinderen luiers?
Wat kost 8 x 4(?) jaar College?
Wat kost voor 10 man verzekeringen.

Geef ze eens ongelijk.

Als ik in de (on)fortuinelijke positie kwam en zwanger werd van een zesling, dan sloeg ik zo'n aanbod niet af.

Dit was niet eens zo zeer gepland; die mensen met binnenkort 19(!) kinderen, dat vind ik andere koek
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

In de eerste paar seizoenen hebben ze al ontzettend veel verdiend. Als ze een beetje fatsoen hadden, zouden ze met al hun geruzie en scheiding en alles wat daarbij komt niet verder gaan met de serie. De eerste paar seizoenen ging het nog wel, maar wie wil nu de scheiding en narigheid van zijn ouders uitgebreid op tv meemaken? Dat is al erg genoeg voor die kinderen, laat staan, dat iedereen overal, die ze tegenkomen, precies weet, wat er gaande is :(. Het is gegaan van een "goh, hoe zou het zijn om zo'n groot gezin op te voeden" show naar een voyeuristische "eens kijken, wat voor gemeens Jon of Kate deze week weer doet" show, naar mijn mening. Het verbaast me ook, dat een zender als TLC, wat toch oorspronkelijk staat voor "The Learning Channel" ermee doorgaat.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Heb in 2008 voor het eerst gekeken, moet zeggen dat ik in 2009 er niet veel van mee heb gekregen..
Dus kan idd niet oordelen over de nieuwste uitzendingen..

Je hebt gelijk petra, dat ze beter hadden kunnen stoppen, toen de eerste scheurtjes in het huwelijk begonnen te verschijnen.
En oké, Kate is geen lievertje..
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Fisherman
Amerikakenner

Bericht door Fisherman »

Had gehoopt dat het forum verschoond van John en Kate zou blijven
Ja daar had ik ook op gehoopt :wink: Ik word helemaal ziek van die Jon en Kate :stupid:

Wat Petra schrijft klopt helemaal!
Ik snap ook niet dat TLC er mee doorgaat en dat er nog mensen zijn die daar geinteresseerd in zijn.
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
Jikke
Amerikafan

Bericht door Jikke »

Clint schreef:Was die bakker soms bij Charmed City Cakes?? Ik zag op Ace of Cakes dat ze daar waren geweest! Voor het geval je de serie niet kent, was Duff er

Afbeelding?

Ik heb het even opgezocht, maar het was bij http://www.velvetskybakery.com/
USA 2007: http://arnojikke.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Florida 2010: http://florida2010.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
New York 2011: http://newyork2011.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (under construction)
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Vorig jaar heb ik ook wat afleveringen in Amerika gezien. Moest er wel om lachen, en had toch wel bewondering voor dit gezin. Om 8 kinderen op te voeden valt echt niet mee. Maar heb nooit geweten dat dit een hype is in Amerika. Vraag me af als ze het van te voren hadden geweten, of ze dan ook hieraan mee hadden gedaan. Tja waarschijnlijk moet je wel, want finacieel is zo'n gezin anders niet op te brengen.
Die andere link met 18 kinderen (nr 19 op komst) vind ik veel schokkender, want dat is een bewuste keuze. Ze komen financieel gezien geloof ik niets te kort, maar het huis lijkt wel een hotel of een congrescentrum. Dan kan God dat wel gewild hebben, maar ik vind dit geen normale gezinssituatie. Weinig persoonlijke aandacht voor een kind, en elkaar opvoeden, nee dat is niet wat ik voor ogen heb bij het ideale gezin. Maar goed, ieder zijn eigen keuze.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

@ Jikke: Ah, dan zijn ze duidelijk aan nieuwe uitstapjes verlegen, in de seizoensopening van dit seizoen zijn ze namelijk wederom zoiets gaan doen, maar dan dus bij Charmed City Cakes.

@ Gondelier: Ja die met 18 kids vind ik ook echt bizar, toen ik die serie voor het eerst zag, zat ik met hele grote ogen te kijken!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Oh, is dat ook een tv serie? vandaar dat grote huis, ook gezwicht voor het geld dus.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

De serie was hier best succesvol en zal dus binnenkort vast wel aan NET5 verkocht worden. Kan NL ook meegenieten. 8)

Ik vind dit gewoon vreselijk en kijk sowieso weinig TV en al helemaal niet naar dit soort programma's. Ik kan dit geen entertainment meer noemen. Maar reality TV is nog steeds heel erg populair in Amerika en Big Brother is inmiddels in seizoen 10 aangekomen. Ook een programma als Survivor (Expeditie Robinson) is nog steeds zeer goed bekeken. En dan hebben we het nog niet eens over al die shows over topmodels en aankomende zangtalenten. Maar wat ik dan pas leuk vind is "The Soup", ik weet alleen niet of dat ook in NL te zien is. Hierin maakt de host juist de reality shows belachelijk op een satirische manier.
"Keep Georgia On Your Mind"
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Kijk soms naar The Soup en wat erg leuk was een stuk met de real life van Denise Richards waar ze Paparazzis uitschold en dat ze haar met rust moesten laten terwijl ze zelf diverse camera ploegen bij zich had die haar dag en nacht filmde, typisch Real Life show, allemaal nep.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik heb een onwijze hekel aan E! op The Soup na dan ;) Hier in NL kan je via digitale tv E! krijgen en daar is The Soup natuurlijk ook op.

Ik vind realityspellen met een reis element altijd wel grappig. Survivor (ik kijk in NL ook Expeditie Robinson), Peking Express, The Amazing Race e.d.
Clint's Thoughts
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Clint schreef:Ik heb een onwijze hekel aan E! op The Soup na dan ;)
Ik ook, vooral omdat altijd als ik er langskom die vreselijke Kardashians erop lijken te zijn en The Soup kijk ik ook alleen dan wanneer ik er toevallig langszap. Maar we hebben sinds kort een ander soort digitale TV met iets van 900 kanalen (kwam ik laatst tot mijn schrik achter). Dus nu zie ik helemaal door de bomen het bos niet meer. Toch maar eens tijd voor tivo. :wink: Is zoiets er trouwens in NL ook?
"Keep Georgia On Your Mind"
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Tivo zelf niet, maar DVR's zijn wel gewoon te koop, dan moet je hem alleen wel zelf instellen voor elk programma..
Clint's Thoughts
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Clint schreef:Tivo zelf niet, maar DVR's zijn wel gewoon te koop, dan moet je hem alleen wel zelf instellen voor elk programma..
Ik heb sinds kort een DVR van UPC. Programma's opnemen is nog nooit zo makkelijk geweest en een sublieme beeldkwaliteit! 8)

Erg handig trouwens als je reisseries over Amerika volgt. :D

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Clint schreef: Ik vind realityspellen met een reis element altijd wel grappig. Survivor (ik kijk in NL ook Expeditie Robinson), Peking Express, The Amazing Race e.d.
Oh helemaal mijn smaak!
Survivor is net begonnen en Amazing Race begint zondag. Heerlijk weer.
Die ik overigens ook allemaal DVR (met TWC) want dan kan je alle reclames lekker doorspoelen.
Hartstikke makkelijk, 1 keer instellen en het apparaat onthoud wanneer de shows beginnen.
dora
Amerikakenner

Bericht door dora »

Ik heb in het begin wel eens gekeken. Toen Kate een gratis tummy tuck kreeg. Ze wilde ook een boob lift maar de dokter vond dat niet nodig, ze moest maar een push-up BH gaan gebruiken :lol:

Qwa reality tv achtige dingen, kijk/keek ik "so you think you can dance" (seizoen 5 had een NLse choreograaf) en "boer zoekt vrouw" (lekker typisch Nederlands, maar dat begint nu ook wat te vervelen, we zijn nog niet begonnen aan het nieuwe seizoen via Gemist).

Dora
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer