Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tijdschrift National Geographic Traveler, editie USA

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Tijdschrift National Geographic Traveler, editie USA

Bericht door Jasmino »

Hallo allemaal,

Heeft iemand van jullie nog oude jaargangen van het tijdschrift National Geographic Traveler, editie USA in zijn bezit, die daar graag vanaf wil? Of weet iemand een andere manier om daaraan te komen? Ik ben zeer geïnteresseerd, vanwege de goede artikelen en de veelheid aan artikelen over bestemmingen in de VS.

Ik weet dat ik oude issues kan bestellen via internet, maar dat kost me
$ 9,75 per nummer, en dat is wel heel duur! :( Ik heb nu zelf een abonnement genomen, vanaf deze maand, en dat kost me slechts $25,50 per jaar, voor 8 nummers.

In nederland hebben we verschillende websites waar je advertenties kunt zetten voor tweedehands artikelen. Een hele goede in NL is http://www.marktplaats.nl, maar helaas daar worden ze niet aangeboden. Weten de Neder-Amerikanen onder ons een goede Amerikaanse website waar dit mogelijk kan worden aangeboden?

Alvast bedankt,
Jacqueline
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Jacqueline,

Ga maar eens naar Ebay.com, daar vind je ze vast....

/PeeJay (is back :lol: )
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer