Fijne dag allemaal
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
4th of July
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Re: 4th of July
Wij vieren 4th of July met 'n BBQ, biertje, boottochtje...
Fijne dag allemaal
Fijne dag allemaal
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Oh een heel topic over mijn verjaardag dank je wel :beerchug:
Groet Theo
Groet Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Theo :beerchug:
Marjon
Marjon
Kom net terug van een van de vele parades met natuurlijk veel trucks en ander leuk spul, zie
http://gs176.photobucket.com/groups/w161/JP2OEB7R8E/

http://gs176.photobucket.com/groups/w161/JP2OEB7R8E/

-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
Onze 4th of July heeft een dramatische wending genomen. We hadden bijna brand in de llamaschuur!
Er staan ventilators om de beesten koel te houden en met 1 van de snoeren ging iets mis. Godzijdank lag het snoer bovenop iets onbrandbaars want het was helemaal gesmolten.
En het gras is gortdroog, het heeft al veel te lang niet geregend en we hebben een burnban in deze county. Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren!
Toevallig reden we gisteren langs een "kleine" grasbrand, maar 1 veld helemaal verwoest dus op zich viel dat mee. Wel minstens 5 brandweerwagens erbij om alles in de gaten te houden en politie die heen en weer reed langs de grenzen van het veld.
Was wel overgesprongen naar de berm tussen de snelweg maar daar snel onder controle. Omdat er weinig wind was en omdat de brandweer zo snel kon reageren was het redelijk snel onder controle maar hier op de ranch zitten we minstens 30 van de dichtsbijzijnde stad dus voor de brandweer hier is...
Dus schoonpapa en m'n man hebben in de schuur geklust om te zorgen dat alles weer veilig is en de ventilators weer werken voor de llama's.
Er staan ventilators om de beesten koel te houden en met 1 van de snoeren ging iets mis. Godzijdank lag het snoer bovenop iets onbrandbaars want het was helemaal gesmolten.
En het gras is gortdroog, het heeft al veel te lang niet geregend en we hebben een burnban in deze county. Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren!
Toevallig reden we gisteren langs een "kleine" grasbrand, maar 1 veld helemaal verwoest dus op zich viel dat mee. Wel minstens 5 brandweerwagens erbij om alles in de gaten te houden en politie die heen en weer reed langs de grenzen van het veld.
Was wel overgesprongen naar de berm tussen de snelweg maar daar snel onder controle. Omdat er weinig wind was en omdat de brandweer zo snel kon reageren was het redelijk snel onder controle maar hier op de ranch zitten we minstens 30 van de dichtsbijzijnde stad dus voor de brandweer hier is...
Dus schoonpapa en m'n man hebben in de schuur geklust om te zorgen dat alles weer veilig is en de ventilators weer werken voor de llama's.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Oei, dat is minder! Gelukkig is alles goed gegaan!
Voor mij is dit een speciale 4th of July, want het is mijn tiende als Amerikaans staatsburger. 9/9/99 zal ik tien jaar Amerikaans zijn. We gaan zo naar het vuurwerk kijken en hebben tot nu toe een erg leuke dag achter de rug.
Voor mij is dit een speciale 4th of July, want het is mijn tiende als Amerikaans staatsburger. 9/9/99 zal ik tien jaar Amerikaans zijn. We gaan zo naar het vuurwerk kijken en hebben tot nu toe een erg leuke dag achter de rug.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
We hebben net Ravioli op, veel te warm om te koken
Zo dadelijk naar een rodeo, yihaa
-
mofraweert
- Amerika-ontdekker
Petra/VS schreef:Oei, dat is minder! Gelukkig is alles goed gegaan!
Ik neem aan dat je 9/9/09 bedoelt
http://www.moniquecaris.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, ik had het anders moeten schrijven, op 9/9/99 werd ik Amerikaans staatsburger. Nog altijd een leuke datum
. Het geeft mij vandaag ook toch weer een ander gevoel van "saamhorigheid". We zagen het vuurwerk met een Iers-Amerikaans stel, hij is dit jaar elf jaar staatsburger en is 20 jaar in de VS dit jaar (vijf jaar minder, dan ik).
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Leuke foto's Texas Boy 
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wat vuurwerkfoto's van gisteravond:

Wow petra wat een mooie foto's!
Ik heb het gevierd op Cape Cod met mijn vriend en zijn familie! Lekker een bbq, steaks, potatosalad en cherry/strawberry pie afterwards!
(Heb wel foto's maar weet nog niet goed hoe dat werkt zo
)
Ik heb het gevierd op Cape Cod met mijn vriend en zijn familie! Lekker een bbq, steaks, potatosalad en cherry/strawberry pie afterwards!
(Heb wel foto's maar weet nog niet goed hoe dat werkt zo
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1998 Weergaves
-
Laatste bericht door tanteto