Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vanuit NL PayAsYouGo phone voor in USA kopen

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Bramster
Amerika-expert

Vanuit NL PayAsYouGo phone voor in USA kopen

Bericht door Bramster »

Hallo Allemaal,

Ik wil voor een kennis in de USA als kado een PrePaid/PayAsYouGo telefoon kopen (want ik neem aan dat ik vanuit NL geen echt contract kan afsluiten).

Is dit mogelijk ? En welke provider/netwerk bevelen jullie aan ?

Bramster
suebrons
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Re: Vanuit NL PayAsYouGo phone voor in USA kopen

Bericht door suebrons »

Prepay heb je met AT&T, Verizon en T-mobile (en misschien nog anderen maar dit zijn de grootste).

Ik heb zelf AT&T gehad maar had vreemd genoeg in gebouwen vaak geen bereik. Handig als je thuis zit en dan naar buiten moet om een telefoontje te plegen. Heb nu T-Mobile. Met T-mobile heb ik overal bereik zelfs daar waar vrienden met AT&T geen signaal hebben.

Een en ander hangt natuurlijk wel geheel af van waar je zit. Kan per staat en stad waarschijnlijk verschillen.

Als ik je zou adviseren zeg ik ga voor of AT&T of T-Mobile. T-Mobile heeft dacht ik echter een langere "houdbaarheid" van het beltegoed als je een groter bedrag op de kaart zet dan At&T.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)

Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer