Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Informatie over Florida..?
Informatie over Florida..?
Hallo,
Ik zit nu in 2VWO en voor engels moet ik samen met 3 anderen een werkstuk maken en een spreekbeurt houden over Florida. In het werkstuk moeten we als het ware een reis boeken naar Florida, en ook al plannen wat we daar gaan doen enz. De onderwerpen lijst (wie wat gaat doen) hebben we verdeeld, en mijn onderwerpen zijn:
1 Kaart van Florida
2 Algemene informatie over Florida
3 Reisdocumenten en benodigheden
4 Poster/collage
Vooral voor nummer 4 vraag ik jullie hulp. De collage moet heel groot worden (4 A3tjes aan elkaar geplakt), dus als jullie nog mooie foto's of plaatjes hebben van Florida, willen jullie die mailen naar:
xAnnie12x@hotmail.com
alvast bedankt,
Annemijn ('Roosje') , Charise, Saskia en Kim
Ik zit nu in 2VWO en voor engels moet ik samen met 3 anderen een werkstuk maken en een spreekbeurt houden over Florida. In het werkstuk moeten we als het ware een reis boeken naar Florida, en ook al plannen wat we daar gaan doen enz. De onderwerpen lijst (wie wat gaat doen) hebben we verdeeld, en mijn onderwerpen zijn:
1 Kaart van Florida
2 Algemene informatie over Florida
3 Reisdocumenten en benodigheden
4 Poster/collage
Vooral voor nummer 4 vraag ik jullie hulp. De collage moet heel groot worden (4 A3tjes aan elkaar geplakt), dus als jullie nog mooie foto's of plaatjes hebben van Florida, willen jullie die mailen naar:
xAnnie12x@hotmail.com
alvast bedankt,
Annemijn ('Roosje') , Charise, Saskia en Kim
Nee, ik ben niet gek.
Nee, ik ben niet raar.
Nee, ik ben niet anders.
Ja, ik ben ik.
Nee, ik ben niet raar.
Nee, ik ben niet anders.
Ja, ik ben ik.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen