Ik ga van januari tot mei studeren in de vs (aan pennstate)

Groetjes, Mirjam
Whole Foods heeft hele lekkere vegetarische dinners en producten. Trader Joe's kun je ook veel dingen vinden hoor.Fioontje schreef:Ben ik toch naar het verkeerde deel van het land verhuist. hihi Maar ja, ik ben ook wel heel moeilijk en eet de meeste vleesvervangers niet. Heb laatst bij Vons (Safeway) vleesloze kipdingen gevonden die wel te eten zijn en verder eet ik gewoon kaas en eggbeaters...
That is an understatement!Fioontje schreef:1. de Garden Burger en laat dat ding nou net niet te vreten zijn....
2. eet de meeste vleesvervangers niet.
3. Tofu enzo eet ik niet en in de meeste veggieburgers zitten champignons en die eet ik niet4 Laatst ging ik met 2 vriendinnen naar een vegetarisch restaurant in LA en ik luste niks
"dus ik ben denk ik gewoon een moeilijk geval. "
Je woont in freaking CA (een van de bakermats van vegeterian foods) waar Vegetarier zijn een fashion statement is. Er is zat keus in Amerika, en zeker weten in CA. Je kunt hier makkelijk ready made vegetarisch eten kopen in die zeer goed smaken en van fantastische kwaliteit zijn zonder smaak toevoegingen, etc. dat jij deze plaatsen niet gevonden hebt betekent niet dat ze er niet zijn.Fioontje schreef:Hier in Amerika heb ik nog niet kunnen vinden wat er in Nederland allemaal is. Ik vind dat de keuze hier beperkt is. En alles dat er wel is heeft speciale toevoegingen om het 'lekker' te maken, waardoor ik het dus niet meer hoef. In NL kan ik gewoon een vegetarisch cordon blue kopen en een groenteburger zonder champignons erin.sweatbox schreef:@Fioontje
Als ik je goed begrijp lust je geen Amerikaanse maar wel Nederlandse vleesvervangers. Of zie ik dat verkeerd? Je maakt het zelf iig niet makkelijk.
Het is kolder dat vegetarisch eten ongezond zou zijn. Zolang je maar zorgt dat je voldoende eiwitten binnen krijgt, is er niks aan de hand.
Een groot voordeel vegetarisch eten is dat je de belangrijkste leverancier van overbodige vetten uit je dieet schrapt.
Maar goed, iedereen moet fijn zelf weten wat hij of zij wel of niet eet. Ik zal niet meer zeuren!