Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vegetarisch eten

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Mirjam M
Amerika-newbie

vegetarisch eten

Bericht door Mirjam M »

Hey,

Ik ga van januari tot mei studeren in de vs (aan pennstate) :D . Ik vroeg me af of je in amerika ook vegetarisch kunt eten?

Groetjes, Mirjam
GEoDLeto
Amerikafan

Bericht door GEoDLeto »

Nee alles is hier vlees, zelfs de vegetarische burgers zijn vlees, vegetariers zijn hier niet bekend tenzij ermee mensen die minder vlees eten worden bedoeld Afbeelding

Natuurlijk kun je hier vegetarisch eten don't be a silly goose :P
24th of September, 2 year wedding anniversary :D
During the romantic dinner she said:
I love you, but I need to burp now...
Fioontje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fioontje »

...
Laatst gewijzigd door Fioontje op 03 okt 2005, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Echt? Er is hier altijd een vegetarische lijst op het menu. We hebben zelfs twee compleet vegetarische restaurants in de buurt, ik eet regelmatig bij een daarvan en het is ontzettend lekker en helemaal niet alleen een gardenburger.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Fioontje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fioontje »

...
Laatst gewijzigd door Fioontje op 03 okt 2005, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Xerxes
Amerikafan

Bericht door Xerxes »

Fioontje schreef:Ben ik toch naar het verkeerde deel van het land verhuist. hihi Maar ja, ik ben ook wel heel moeilijk en eet de meeste vleesvervangers niet. Heb laatst bij Vons (Safeway) vleesloze kipdingen gevonden die wel te eten zijn en verder eet ik gewoon kaas en eggbeaters...
Whole Foods heeft hele lekkere vegetarische dinners en producten. Trader Joe's kun je ook veel dingen vinden hoor.

Hier in L.A., kun je veel vegetarische restaurantjes vinden, eentje die macrobiotisch en zeer goedkoop is, is bij mij op straat (California Vegan).

Maar Whole Foods Market is een paradijs voor vegetariers, omdat hun vegetarische producten lekker en van hoge kwaliteit zijn.
Live and let live is what I aspire to
American
Californian
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Hoi - je woont in CA, is er bij jou niet een Ms. Gooch in de buurt of een WholeFoods. Trader Joe kun je soms ook "vleesloze vlezige dingen" vinden, probeer anders een Ralphs als jullie die hebben.
Inderdaad sommige dingen zijn zo ontstellend niet te eten ! Yikes.
Zelf koop ik van MorningStar Farms de namaak-bacon (crispen in de megatron voor gebruik) en van Boca de meatless sausages, ik neem de Italian.
Misschien een idee ?
Heeft iemand iets anders gevonden wat een aanrader is ? Laat me weten !
zaandra
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zaandra »

Hi,

Ik vind veel veggie producten bij Publix.Bij de groentenafdeling hebben ze ook tofu en tempe en bij de rijst staat ook quinoa en couscous+is er nog een volledige afdeling dieetproducten waar je ook vegetarische dingen bij vindt.
Bij Pita,Quiznos,Subway(sandwichbars) heb je ook altjd een "veggie sandwich"
Er zijn mogelijkheden zat om ook in de VS vegetarisch te eten.In een streek al meer dan de andere maar wie zoekt die vindt! :wink:

Smakelijk,San
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
Fioontje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fioontje »

...
Laatst gewijzigd door Fioontje op 03 okt 2005, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Krijg jij het bij de Ralphs en Trader Joe dan gratis ?! LOL !
sweatbox
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door sweatbox »

In San Francisco heb ik lekker veganistisch gegeten bij Herbivore op Valencia.
Over het algemeen kun je ook goed vegetarisch eten bij Indiase restaurants.
Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Fioontje schreef: Laatst ging ik met 2 vriendinnen naar een vegetarisch restaurant in LA en ik luste niks.
Misschien toch maar eens een lekker malse biefstuk proberen? :mrgreen:
Life is good in the Tarheel State.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Fioontje schreef:1. de Garden Burger en laat dat ding nou net niet te vreten zijn....

2. eet de meeste vleesvervangers niet.

3. Tofu enzo eet ik niet en in de meeste veggieburgers zitten champignons en die eet ik niet4 Laatst ging ik met 2 vriendinnen naar een vegetarisch restaurant in LA en ik luste niks

"dus ik ben denk ik gewoon een moeilijk geval. "
That is an understatement!

OK, mijn tip is dat als je dan vegetarisch wilt/moet eten dan heb je maar een kleine keuze in voedsel en zou ik zeggen, Even de neus dichthouden en doorslikken die hap. een ding is zeker, Je moet eten!

Richard

(DISCLAIMER: niet als aanval op vegetarische eters bedoeld!!!!!!, mijn neefje van 12 is vegetarisch)
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Fioontje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fioontje »

...
Laatst gewijzigd door Fioontje op 03 okt 2005, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

OK Fioontje, maar gezond eten is anders dan vegetarisch eten!!!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Fioontje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fioontje »

...
Laatst gewijzigd door Fioontje op 03 okt 2005, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
sweatbox
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door sweatbox »

@Fioontje

Als ik je goed begrijp lust je geen Amerikaanse maar wel Nederlandse vleesvervangers. Of zie ik dat verkeerd? Je maakt het zelf iig niet makkelijk.

Het is kolder dat vegetarisch eten ongezond zou zijn. Zolang je maar zorgt dat je voldoende eiwitten binnen krijgt, is er niks aan de hand.
Een groot voordeel vegetarisch eten is dat je de belangrijkste leverancier van overbodige vetten uit je dieet schrapt.
Fioontje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fioontje »

...
Laatst gewijzigd door Fioontje op 03 okt 2005, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Xerxes
Amerikafan

Bericht door Xerxes »

Fioontje schreef:
sweatbox schreef:@Fioontje

Als ik je goed begrijp lust je geen Amerikaanse maar wel Nederlandse vleesvervangers. Of zie ik dat verkeerd? Je maakt het zelf iig niet makkelijk.

Het is kolder dat vegetarisch eten ongezond zou zijn. Zolang je maar zorgt dat je voldoende eiwitten binnen krijgt, is er niks aan de hand.
Een groot voordeel vegetarisch eten is dat je de belangrijkste leverancier van overbodige vetten uit je dieet schrapt.
Hier in Amerika heb ik nog niet kunnen vinden wat er in Nederland allemaal is. Ik vind dat de keuze hier beperkt is. En alles dat er wel is heeft speciale toevoegingen om het 'lekker' te maken, waardoor ik het dus niet meer hoef. In NL kan ik gewoon een vegetarisch cordon blue kopen en een groenteburger zonder champignons erin.

Maar goed, iedereen moet fijn zelf weten wat hij of zij wel of niet eet. Ik zal niet meer zeuren!
Je woont in freaking CA (een van de bakermats van vegeterian foods) waar Vegetarier zijn een fashion statement is. Er is zat keus in Amerika, en zeker weten in CA. Je kunt hier makkelijk ready made vegetarisch eten kopen in die zeer goed smaken en van fantastische kwaliteit zijn zonder smaak toevoegingen, etc. dat jij deze plaatsen niet gevonden hebt betekent niet dat ze er niet zijn.

Er zijn zat vegetarische restaurantjes, je bent er maar in 1 geweest in L.A.
er zijn er tons in Los Angeles, zoals eerder gezegd is Whole Foods een goede plaats om vegetarisch eten te vinden, of Erewhon (on Beverly Boulevard near Fairfax)

http://www.erewhonmarket.com/

kijk ook naar Gelson's (supermarket).

Santa Monica heeft veel restaurantjes die vegetarisch, macrobiotisch, of wat dan ook zijn met veel keus en hoeven niet duur te zijn. Er zijn farmers markets elke dag in de week in de Southern CA gebied waar je fantastisch voedsel kan kopen, er zijn Co-op markets die op vegetariers gericht zijn in Santa Monica... er is dus geen spraak van beperkte keuzes wat betreft vegetarian food in Amerika.

http://www.vegparadise.com/restaurants.html
http://www.vegparadise.com/yellowpages. ... 20Products
Live and let live is what I aspire to
American
Californian
Fioontje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fioontje »

Ik heb mijn posts maar even verwijderd.

Wel nog bedankt voor het lijstje met restaurants. Misschien dat ik er eens ga informeren, maar ja, ik mag totaal geen kruiden en dergelijke, en dat is meestal niet mogelijk is mijn ervaring (maar jullie zullen wel een totaal andere ervaring hebben).

Ik wens degene die deze topic gemaakt heeft in ieder geval een hele fijne tijd in Amerika toe!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer