Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe bellen naar Amerika? (lukt me niet)
Hoe bellen naar Amerika? (lukt me niet)
hoi,
Ik wilde vandaag yosemite bellen (209) 372-4FUN (4386), maar het lukt me niet. Skype geeft aan dat het nummer niet bestaat.
Ik doe 001 en dan bovenstaand nummer of +1, maar dat werkt niet. Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Ik wilde vandaag yosemite bellen (209) 372-4FUN (4386), maar het lukt me niet. Skype geeft aan dat het nummer niet bestaat.
Ik doe 001 en dan bovenstaand nummer of +1, maar dat werkt niet. Weet iemand wat ik verkeerd doe?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: hoe bellen naar amerika(lukt me niet)
Heb je het ook met een 'gewone' telefoon geprobeerd?
00-1-209-372-4386 zou anders wel moeten werken lijkt me.
Roland
00-1-209-372-4386 zou anders wel moeten werken lijkt me.
Roland
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb het nummer even voor je gebeld en het is een werkend nummer.
Bellen doe je zoals Roland zegt.
het zal skype wel zijn. Gewoon telefoneren met skype is niet gratis (die met video wel) heb je wel credit op je account?
Ik word ook wel eens via skype gebeld. wat een slechte verbinding is dat zeg
Bellen doe je zoals Roland zegt.
het zal skype wel zijn. Gewoon telefoneren met skype is niet gratis (die met video wel) heb je wel credit op je account?
Ik word ook wel eens via skype gebeld. wat een slechte verbinding is dat zeg
gek ja. met een normale telefoon doet ie het wel...
-
- Amerika-expert
Re: Hoe bellen naar Amerika? (lukt me niet)
Voor Skype bellen moet je inderdaad eerst geld storten. Maar het is wel goedkoop, ik ben voor 2 dollarcent per minuut naar mijn moeder in Nederland. En de kwaliteit is beter dan met een 'gewone' telefoon.
Overigens wil Skype de meeste nummers zelf voor je draaien. Als je naar de VS wilt bellen, moet je op het telefoontje klikken, dan aangeven welk land en dan alleen het plaatselijke nummer opgeven. Dus naar New York: Amerika opzoeken, en dan 212-555-1212 invullen, de andere nummers (landnummer 1 en zo) voert Skype dan automatisch in.
Overigens wil Skype de meeste nummers zelf voor je draaien. Als je naar de VS wilt bellen, moet je op het telefoontje klikken, dan aangeven welk land en dan alleen het plaatselijke nummer opgeven. Dus naar New York: Amerika opzoeken, en dan 212-555-1212 invullen, de andere nummers (landnummer 1 en zo) voert Skype dan automatisch in.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hoe bellen naar Amerika? (lukt me niet)
http://www.hallobuitenland.nl/ (10 c/m)
Bovenstaande website heb ik laatst gebruikt toen ik naar Washington D.C. moest bellen.
0900 - 5050270
+
welkomsbericht
+
0012093724386
Werkt dat ook niet?
Bovenstaande website heb ik laatst gebruikt toen ik naar Washington D.C. moest bellen.
0900 - 5050270
+
welkomsbericht
+
0012093724386
Werkt dat ook niet?
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
-