Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rolgordijn voor auto
Rolgordijn voor auto
Ja hoor, het is er toch van gekomen. Amerikaans rijden in Nederland. Sinds 2 weken tour ik door "vol" Nederland in mijn Dodge Journey.
Ik zou de achterruit graag voorzien van een rolgordijn tegen de zon. Nu zie je die in alle maten en alle kleuren ( nl. zwart, zoals Henry Ford al zei ) maar ik wil er eentje met USA opdruk. Maakt niet uit wat. Een vlag, een afbeelding van Monument Valley. Ik surf me gek op Internet maar kan niets vinden. Wie helpt !!
Ik zou de achterruit graag voorzien van een rolgordijn tegen de zon. Nu zie je die in alle maten en alle kleuren ( nl. zwart, zoals Henry Ford al zei ) maar ik wil er eentje met USA opdruk. Maakt niet uit wat. Een vlag, een afbeelding van Monument Valley. Ik surf me gek op Internet maar kan niets vinden. Wie helpt !!
- Color01
- Amerika-expert
Re: Rolgordijn voor auto
je kunt ze vinden onder LANDSCAPES WINDOW GRAPHICS
je plakt ze op de achter ruit .. maar je kunt er gewoon doorheen kijken.
hier heb je een voorbeeld http://www.customautotrim.com/window-gr ... landscape/
je plakt ze op de achter ruit .. maar je kunt er gewoon doorheen kijken.
hier heb je een voorbeeld http://www.customautotrim.com/window-gr ... landscape/
Die zijn mooi maar eigenlijk zoek ik een rolgordijn
-
dutchie_in_boston
- Amerika-expert
hmm, je hebt gelijk, die zijn moeilijk te krijgen. En vind je ze online, dan zijn ze zwart of ze komen in kinderuitvoering voor de zijramen.
Yep, dat was mijn ervaring ook al maar met zovel USA-fans moet er toch iemand zijn die het weet. Ik meen dat ik ze zelfs wel eens gezien heb en het mag ook gerust zo'n ding met van die plaknoppen zijn, als het maar op de achterruit kan
-
dutchie_in_boston
- Amerika-expert
misschien moet je zelf iets immekaar zetten met zo'n peel/stick achterruit ding, op plastik plakken, 4 van die zuignappen eraan? Geen idee of dat wil, maar ik zie wel veel keuze in die peel/stick dingen, oa. http://www.customautotrim.com/window-graphics/
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Een standaard rolgordijn naar een zeefdrukker brengen en die kan de afbeelding van jou keuze erop drukken.
Kost wel wat maar dan heb je ook een uniek stuk! :dance:
Kost wel wat maar dan heb je ook een uniek stuk! :dance:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 4530 Weergaves
-
Laatste bericht door BahamaOne