Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vraagje
vraagje
hey ik zou graag voor personal trainer verder leren maar aangezien dat ik graag naar amerika zou verhuizen weet ik niet goed wat doen hier of daar studeren en moest ik hier studeren is mijn diploma het zelfde enzo
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: vraagje
Voor personal trainer studeren is een. Echter in amerika geraken is een heel ander verhaal. Daar kan je hier heel veel over vinden. Doe maar eens een search. Qua diploma zou ik het niet zo weten. Google is your friend?
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: vraagje
**Je hebt deze vraag vandaag 2 keer gesteld, en dezelfde vraag stelde je ook al enkele maanden geleden.
Ik doe een slotje op dit topic, en verwijs door naar het eerdere bericht van dit forumlid:
viewtopic.php?f=12&t=19181 **
Ik doe een slotje op dit topic, en verwijs door naar het eerdere bericht van dit forumlid:
viewtopic.php?f=12&t=19181 **
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON