Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wie wil iets meebrengen uit Amerika voor mij?
wie wil iets meebrengen uit Amerika voor mij?
Hallo,
Ik heb een vraag aan jullie;
Ik heb op internet echt heel mooie schoenen gezien;
alllen is er een probleem. Het kan niet naar Nederland verzonden worden!
Nu is mijn vraag; woont er iemand in Amerika, of gaat er binnenkort iemand naar Amerika, en kan mij helpen met de schoenen?
Mvg. Marije
Ik heb een vraag aan jullie;
Ik heb op internet echt heel mooie schoenen gezien;
alllen is er een probleem. Het kan niet naar Nederland verzonden worden!
Nu is mijn vraag; woont er iemand in Amerika, of gaat er binnenkort iemand naar Amerika, en kan mij helpen met de schoenen?
Mvg. Marije
Laatst gewijzigd door kastelke op 22 feb 2009, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast
Reden: Topictitel aangepast
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Wonen of vakantie in Amerika
Dat kan via forumlid Mark (Ned in MO). Zie: http://www.allesamerika.com/goedkoop-wi ... erika.html
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: wie wil iets meebrengen uit Amerika voor mij?
Ik vind jouw vraag eigenlijk wel heel brutaal, als ik dat even zeggen mag. Je bent nieuw op het forum, deze vraag is jouw eerste post, je stelt je niet eens behoorlijk voor. 
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: wie wil iets meebrengen uit Amerika voor mij?
Klopt wat Bianca zegt. Dat doe ik voor mijn beroep. Als je hier via het forum lid wordt krijg je ook nog eens extra $5 korting op de verzendkosten (en je steunt dit forum). Ik heb voor Bianca (Jerbia) ook al eens UGGS verstuurd. Die gaan trouwens als warme broodjes naar Nederland lijkt het wel. Ik hoorde dat ze daar heel populair zijn. Hier ook trouwens