Ik was 's avonds bij vrienden wat wezen eten en ging daarna naar huis. Vroeg naar bed gegaan want ik was moe en de volgende dag naar het werk. Heb het extra druk want mijn vrouw is momenteel in nederland.
Vanochtend krijg ik een telefoontje van een van mijn huurders dat er dinsdag een F1 Tornado in de buurt is geweest en dat het hele huis aan het schudden is geweest. Ook zei ze dat er in de buurt schade was. Bij een was het hele dak eraf en bij de ander was de garage weg. Ik ben gelijk gaan kijken en oei oei wat heb ik een geluk gehad.
Het was zo'n springende tornado en hij is over mijn duplex heengesprongen. Ik denk 50 meter aan de enekant en 80 meter aan de andere kant. Aangezien plaatjes meer zeggen dan woorden kijk en huiver.
Mijn duplex is gemarkeerd als #3
De rechter kant van #1 is volledig verwoest en #2 is de garage van verwoest.
Zoals je kan zien zit ik met #3 net tussen 1 en twee in. Twee is het eerst geraakt door de tornado.
Mijn huurders hebben geen sirenes horen afgaan
Even op het blauwe klikken voor een satellite foto. Vervolgens even op birds eye view klikken. Dan is het veel duidelijker.
http://maps.live.com/?v=2&encType=1&sp= ... 20item____
Ik hoorde net dat sommigen de map niet krijgen
typ in het adres 4324 S Glenn Springfield, MO. Dat is mijn duplex
Ga drie huizen naar boven en een naar rechts. Dat is huis 1
Steek de straat over en ga drie huizen (incl die tegenovermij) naar beneden en dat is huis 2
Huis #2

Vanaf #2 naar mijn duplex. Het is de eerste gele die je ziet

Vanaf mijn duplex naar #2

De hoek om naar huis #1