Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Transport van Nederland naar VS
- Bandido
- Amerika-expert
Transport van Nederland naar VS
Ik wil een aantal meubels van NL naar de VS verschepen, maar ben ik niet zo bekend met die sector. Waar moet ik op letten en kent iemand wat goede adressen?
Ik kan geen hele container vullen, want met mijn verhuizing naar de VS heb ik het meeste gewoon weggedaan. Maar er zijn een paar spullen die al wat langer in de familie zijn en ik nu dus graag in mijn huis in de VS zou willen hebben.
Ik kan geen hele container vullen, want met mijn verhuizing naar de VS heb ik het meeste gewoon weggedaan. Maar er zijn een paar spullen die al wat langer in de familie zijn en ik nu dus graag in mijn huis in de VS zou willen hebben.
"Keep Georgia On Your Mind"
Re: Transport van Nederland naar VS
Wil je het per luchtvracht of per schip?
Kan beide.
Als erkende verhuizers zou ik mondial movers checken (alblasserdam) die hebben bakken ervaring met verhuizen overzee.
Een goede expediteur die je verder kan helpen:
Fracht Netherlands, locatie Hoofddorp voor luchtvracht, locatie Rotterdam voor zeevracht.
Veel succes!
Kan beide.
Als erkende verhuizers zou ik mondial movers checken (alblasserdam) die hebben bakken ervaring met verhuizen overzee.
Een goede expediteur die je verder kan helpen:
Fracht Netherlands, locatie Hoofddorp voor luchtvracht, locatie Rotterdam voor zeevracht.
Veel succes!
- Bandido
- Amerika-expert
Bedankt voor de tips! Het gaat mij om de goedkoopste manier en dat zal waarschijnlijk zeevracht zijn.
- DixieChick
- Amerika-expert
Hey Bandido, hele stomme (maar stiekem wel een beetje serieuze vraag), als je toch meubels gaat verschepen, en het past, mag ik er dan een cavia kooi bij doen? (Ik zei toch dat het een stomme vraag was
). Ik heb die van mij destijds weggedaan, en kan dit soort (helemaal van plastic zonder tralies) hier nergens vinden, en ik ben bang dat ie een tikkeltje te lang is voor in een koffer.
Dus, mocht je ruimte over hebben (en dit een niet al te achterlijke vraag vinden)...ik hoor het wel
Dus, mocht je ruimte over hebben (en dit een niet al te achterlijke vraag vinden)...ik hoor het wel
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
- Bandido
- Amerika-expert
Ja hoor, geen enkel probleem! Ik weet alleen nog niet precies wanneer ik dat ga doen. Het kost namelijk toch al met al nogal veel. En misschien dat ik het allemaal nog wel een tijdje bij mijn ouders op zolder laat staan. Maar ik laat het je weten als het zo ver is! 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 9221 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-