Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
schoolvakantie.
-
Jasper1979
- Amerika-ontdekker
schoolvakantie.
Hey Hallo allemaal,
Wij zijn inmiddels alweer een tijdje terug in Nederland na onze fantastische rondreis in het oosten, daarvoor onze dank voor alle tips en info!!!
Wij gaan in het voorjaar van 2009 5 weken terug maar dan naar het Westen, nl laatste week van mei en heel juni. Nu is mijn vraag of iemand weet wanneer de schoolvakanties daar zijn, i.v.m reserveringen, en of het heel hinderlijk is al die drukte??
Wij horen het weer graag en bij deze alvast bedankt.
Groetjes Barbara
Wij zijn inmiddels alweer een tijdje terug in Nederland na onze fantastische rondreis in het oosten, daarvoor onze dank voor alle tips en info!!!
Wij gaan in het voorjaar van 2009 5 weken terug maar dan naar het Westen, nl laatste week van mei en heel juni. Nu is mijn vraag of iemand weet wanneer de schoolvakanties daar zijn, i.v.m reserveringen, en of het heel hinderlijk is al die drukte??
Wij horen het weer graag en bij deze alvast bedankt.
Groetjes Barbara
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: schoolvakantie.
Die zijn dan ongeveer begonnen.
mijn ene zoon is 22 mei uit en de ander 28 mei
Dit jaar hebben wij van 5 tm 25 juni een soortgelijke rondreis gemaakt en niets van extra drukte gemerkt.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Lang niet overal is dat het geval. Hier gaan de scholen pas eind juni uit voor de zomer (m.u.v. de colleges).ned in MO schreef:Die zijn dan ongeveer begonnen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Hou rekening met Memorial Day, dan kunnen hotels wel druk zijn.
En verder, in de laatste weken van het schooljaar worden veel schoolreisjes georganiseerd. Dat kan bij sommige bezienswaardigheden nogal veel drukte opleveren. Zo zagen wij ons bezoekje aan Plimoth Plantation een beetje in het water vallen omdat er bussen vol schoolkinders af en aan kwamen.
En verder, in de laatste weken van het schooljaar worden veel schoolreisjes georganiseerd. Dat kan bij sommige bezienswaardigheden nogal veel drukte opleveren. Zo zagen wij ons bezoekje aan Plimoth Plantation een beetje in het water vallen omdat er bussen vol schoolkinders af en aan kwamen.