Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

route kaart

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
zon25
Amerikafan

route kaart

Bericht door zon25 »

goede avond,

Ik ben nieuw op dit forum dus ik hoop dat ik in de "goede"box zit.
Ik ben afgelopen zomer voor de 3de x naar amerika geweest en heb er weer een prachtige rondreis gemaakt.
Nou ben ik van al de foto's die gemaakt zijn een foto boek aan het maken en nou lijkt het me leuk om op de eerste pagina de kaart van west/midden amerika te zetten met onze gereden route.
Ik heb dit al vele malen eerder gezien maar ik kan het zelf niet voor elkaar krijgen.
Is er iemand die weet hoe dit werkt of hoe ik het kan doen?

Met vriendelijke groet Zon25
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: route kaart

Bericht door hekkie »

Hallo zon25,

Allereerst van harte welkom op dit forum. Leuk om hier weer een Amerikareiziger te ontmoeten. We hopen dan ook dat je je ervaringen met de forumleden wil delen. We zouden het waarderen als je jezelf in dit topic zou willen voorstellen.

Voor het aanvragen van routekaartjes hebben wij ook een apart draadje, maar die is in de wintermaanden gesloten. Wij maken de kaartjes met het programma Streets & Trips van Microsoft.

In dit topic kun je echter ook allerlei informatie vinden over het het maken van routekaartjes.

Veel succes!

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer