Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Brief verzonden
Brief verzonden
Hallo,
Ik had een vraag ik heb gisteren een kaart verstuurt deze kan gewoon door de brievenbus en heb hem verzonden met TNT post per airmail.
Hoelang gaat dit ongeveer duren voor de ontvanger deze kaart heeft?
Ik had een vraag ik heb gisteren een kaart verstuurt deze kan gewoon door de brievenbus en heb hem verzonden met TNT post per airmail.
Hoelang gaat dit ongeveer duren voor de ontvanger deze kaart heeft?
Re: Brief verzonden
Waarnaartoe? ik neem aan naar Amerika?
Bij mij duurt het meestal tussen de 4 en 7 dagen.
Kaarten stop ik meestal wel in een enveloppe omdat ik ervaren heb dat dat een stuk sneller gaat.
Bij mij duurt het meestal tussen de 4 en 7 dagen.
Kaarten stop ik meestal wel in een enveloppe omdat ik ervaren heb dat dat een stuk sneller gaat.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
sorry
ja naar amerika
chicago om precies te zijn. ik heb het gewoon in de envelop verpakt die erbij zat.
maar was nieuwsgierig hoelang zoiets duurt
ja naar amerika
chicago om precies te zijn. ik heb het gewoon in de envelop verpakt die erbij zat.
maar was nieuwsgierig hoelang zoiets duurt
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Mijn ervaring is dat dat heel wisselend is. Soms kan het wel een 2 weken duren, maar normaal gesproken is het inderdaad tussen de 4 en 7 dagen.
Vanuit Amerika naar Nederland is de overkomstduur over het algemeen iets korter.
Marjan
Vanuit Amerika naar Nederland is de overkomstduur over het algemeen iets korter.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Klopt, afgelopen dinsdag (4 nov) een brief ontvangen uit Amerika met stempeldatum 31 okt. (Californië).hekkie schreef:Vanuit Amerika naar Nederland is de overkomstduur over het algemeen iets korter.
Omgekeerd moet je er inderdaad rekening mee houden dat het zo een week duurt.
Roland
Heeft iemand hier uberhaupt een goed idee waardoor dat komt dat er soms zoveel verschil in zit? Als men een brief of een kaart (van een pakje nog niet te spreken) hier naar toe stuurt duurt dat 'normaal' 10 dagen (zou minder moeten zijn) maar veelal overschrijven we dat getal... de andere kant op duurt het vaak maar 4 dagen voordat de post aankomt... ik vind dat eigenlijk best een groot verschil.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sommige post krijgt volgens mij voorrang. Een prive brief of kaart kan zeer lang onderweg zijn, terwijl sommige business post in één dag er is (geen priority mail). Neem bijvoorbeeld Netflix of Blockbuster, hun post (DVDs) is zelden langer dan een dag onderweg binnen de US.