Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Baseball herhalingen

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Jasper1979
Amerika-ontdekker

Baseball herhalingen

Bericht door Jasper1979 »

Hallo allemaal,

Zoals iedereen wellicht weet zijn nu de World Series bezig. Graag zou ik de wedstrijden willen volgen. In het weekend is dit nog wel te doen, maar doordeweeks is het lastig. Ik kan dan niet 's nachts mijn bed uit omdat ik gewoon moet werken en niet kapot op mijn werk wil zijn.

Nu is mijn vraag, worden de wedstrijden ook ergens herhaald? En zo ja, waar dan?

Groetjes Jasper
USAfan
Amerikafan

Re: Baseball herhalingen

Bericht door USAfan »

Ken je NASN, daar worden alle wedstrijden uitgezonden, is te verkrijgen via de digitale TV aanbieder.

http://www.nasn.com

http://www.nasn.com/images/nasn/portal/ ... stings.pdf

Wedstrijden worden elke keer herhaald op de volgende dag, vaak ook zonder al te veel reclame dus het kijkt lekker door.
Een nadeel is er dat ze soms al onder in beeld de uitslag aangeven, is vast niet de bedoeling van ze maar gebeurde wel een keer, niet op letten dus.

Volgens mij is dit ook de enigste manier hier in NL om het te kijken.
michael66
Amerikakenner

Re: Baseball herhalingen

Bericht door michael66 »

Je kunt ook nog via internet kijken, via www.mlb.tv
Alle wedstrijden rechtstreeks, ook volledige wedstrijden achteraf te bekijken en samenvattingen. Geen superkwaliteit beeld, maar m.i. ruimschoots voldoende om de wedstrijden te kunnen zien. Het grootste voordeel van dit boven NASN vind ik dat je helemaal zelf kunt bepalen wanneer je kijkt.
Ik heb dit jaar voor het gehele seizoen $120 betaald, als je nu een abonnement neemt voor de rest van de playoffs kost het je slechts $4.95.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer