Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Summercamp USA

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
dutchamerican82
Amerika-ontdekker

Summercamp USA

Bericht door dutchamerican82 »

Heeft iemand ervaring met Summercamp USA?
3 maanden werken op een zomerkamp en daarna nog een mandje reizen door de VS.

Ik heb me hiervoor ingeschreven bij activity international voor zomer 2009: http://www.activityinternational.nl/wer ... ika_sc.asp

In november hoor ik er meer over, dan krijg ik waarschijnlijk ook nog een engelse taal test.
En dan hopelijk geplaatst worden in een leuk kamp (heb voorkeur voor een sportkamp), omdat ik zelf ook jeugdtrainer ben bij een voetbalclub.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Summercamp USA

Bericht door kastelke »

Gebruik de zoekfunctie eens: activity international
Je krijgt dan al wat ervaringen!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Heb dat jaren geleden gedaan (1971) en toen een maand met de bus door de VS.

Erg leuk, denk er nog wel eens aan.

Ik heb me door het toeval laten leiden. Maar ik denk dat sprottrainers overal welkom zijn, het idee van een kamp is immers dat de kinderen de buitenlucht in gaan en rennen.

Soccer is al een tijdje populair aan het worden (op het niveau van mensen, football en honkbal zijn de enige sporten die hier echt erg veel aandacht -- en het geld -- krijgen). Veel (vooral oudere) Amerikanen staan nog een beetje vreemd tegen dat schoppen van een balletje aan te kijken. Je zult overal, misschien vooral bij een niet-sporterig kamp, zeer gewild zijn als je een beetje gericht voetbal kan onderwijzen.

Veel plezier en succes.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
dutchamerican82
Amerika-ontdekker

Ja dat klopt idd benno, in 2004 ben ik al eens in de states geweest een toen kon je al merken dat bij de jeugd "soccer" steeds populairder aan het worden is!

Hopelijk krijg ik een leuke mogelijkheid om die kids bezig te houden met allerlei sporten en dan voor mij met name met voetbal!
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Hier wordt elk weekend in het park gevoetbald, er zijn teams voor volwassenen en kinderen.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

In 2002 heb ik meegedaan met een Summercamp, via CCUSA. Ik kan het je alleen maar aanraden! Het is een belevenis die je nooit meer zult vergeten.
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
dutchamerican82
Amerika-ontdekker

@ Mack

In welke staat ben je geweest voor summercamp?
En wat waren je werkzaamheden zoal??

Let me know, ben zeer benieuwd!
Steffen
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Steffen »

Wat ontzettend leuk zeg!

In de zomer van 2007 heb ik op een zomerkamp gewerkt (ook via Activity International), geweldige ervaring! Met de organisatie zelf (AI) heb ik persoonlijk erg goede ervaring, mijn contactpersoon was Yvette en zij kan je overal bij helpen, dat geeft wel vertrouwen.

Na kamp had ik 3 weken de tijd genomen om rond te trekken, zeker doen. Je maakt veel vrienden op kamp en wordt vaak uitgenodigd door hen om langs te komen en leuke dingen te ondernemen. Zo ben ik bijvoorbeeld uitgenodigd voor een 'graduation party', unieke ervaring(en) dus.

Groetjes, Stefan

P.S. over die test engels hoef je je niet zo zorgen te maken, die is relatief gemakkelijk.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer