Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Don't Shoot The Cook......BBQ

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Don't Shoot The Cook......BBQ

Bericht door Liz »

Mijn man is lid van het Amerikaanse Yamaha Roadstar Warrior Forum, een forum voor
motorrijders en -liefhebbers en trof daar onderstaande foto aan.
Ooit eerder zo'n BBQ gezien ?
Bijlagen
BBQ Gun.jpg
BBQ Gun.jpg (42.08 KiB) 1147 keer bekeken
16x USA / 30 staten
VanRoyal
Amerikafan

Re: Don't Shoot The Cook......BBQ

Bericht door VanRoyal »

Nooit eerder gezien, maar wat een stoer en typisch over-the-top Amerikaans ding zeg ;) Handig ook dat je hem achter je truck - want die moet je dan natuurlijk ook hebben - kunt hangen :o Weet je toevallig of dit zelfbouw is of dat je hem zo kunt kopen? Niet dat ik dat van plan was hoor, mijn Weber is eigelijk al te groot voor het balkon :oops:

Edit: Hahaha, even gegoogled en het kan nog extremer: http://www.funnbee.com/2008/04/top-25-c ... rills.html
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Haha wat grappig Annelies ...

Leuk dat jouw man lid is van een Amerikaans motor forum. Stefan en mijn neef hebben het wilde plan om een keer aan de Westkust een stuk met de motor te gaan rijden. Ik en mijn vriendin en de kinderen, gaan dan met de auto, en zij met de motor ... (ben er zelf nog niet zo enthousiast over ;))
Sandy
Liz
Amerika-expert

Bericht door Liz »

Hi Sandy,

Mijn man Gerard wil ook zo graag een keer door Amerika rijden met een motor,
maar ik zou dan niet mee gaan.
Ik ben geen motorliefhebber, het is mijn ding niet.
Bovendien heb ik geen motorrijbewijs.

Als ik nou in het zijspan mocht zitten, jáááá....dan zou ik het wel overwegen :mrgreen:

Maar jullie idee klinkt leuk, jij hebt dan toch gezelschap en Stefan kan zich op de
motor uitleven.
Hopelijk komt het er ooit van.
16x USA / 30 staten
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Wat een gaaf ding!!!!!! :D
buur
Amerikakenner

Bericht door buur »

Grappig! :lol:
Groetjes, Thomas.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Liz schreef:Hi Sandy,

Mijn man Gerard wil ook zo graag een keer door Amerika rijden met een motor,
maar ik zou dan niet mee gaan.
Ik ben geen motorliefhebber, het is mijn ding niet.
Bovendien heb ik geen motorrijbewijs.

Als ik nou in het zijspan mocht zitten, jáááá....dan zou ik het wel overwegen :mrgreen:

Maar jullie idee klinkt leuk, jij hebt dan toch gezelschap en Stefan kan zich op de
motor uitleven.
Hopelijk komt het er ooit van.
Hoi Liz,

Ik ben ook niet zo'n motorliefhebber, wel om naar te kijken, maar zit liever niet achterop. Wel jammer want de vrouw van mijn neef en een vriendin gaan binnenkort motorrijlessen nemen, maar ik durf niet. (ben volgens mij ook veel te klein, kan nooit met mijn voeten op de grond haha).

Maar één van de opdrachtgevers van mijn neef gaat ieder jaar (of om het jaar) in de meivakantie met een groep motorrijders aan de Westkust touren. Omdat mijn neef ook van motorrijden houdt had hij hem meegevraagd. Nu zijn wij al een aantal keer samen op vakantie geweest met mijn neef en zijn vrouw en wilden we altijd al samen naar de Westkust, dus zo ontstond het idee om dat te combineren. Dan gaan Stefan en mijn neef een paar dagen met die groep mee en ontmoeten mijn vriendin en ik hen met de auto ergens. Of wij blijven op één plaats .... Ja Stefan lijkt het natuurlijk een geweldig idee, maar waarschijnlijk zit een vakantie naar Amerika er volgend jaar niet in :(
Sandy
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Sandy schreef:(ben volgens mij ook veel te klein, kan nooit met mijn voeten op de grond haha).
Geen nood, ook daar is wat op gevonden:

Afbeelding

Of als je meer van een chopper houdt, dan is er deze:

Afbeelding

:wink: :mrgreen:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Haha "Cooool" roept mijn zoontje! ;)
Sandy
Liz
Amerika-expert

Bericht door Liz »

Sandy schreef: Hoi Liz,
Ik ben ook niet zo'n motorliefhebber, wel om naar te kijken, maar zit liever niet achterop. Wel jammer want de vrouw van mijn neef en een vriendin gaan binnenkort motorrijlessen nemen, maar ik durf niet. (ben volgens mij ook veel te klein, kan nooit met mijn voeten op de grond haha).

Maar één van de opdrachtgevers van mijn neef gaat ieder jaar (of om het jaar) in de meivakantie met een groep motorrijders aan de Westkust touren. Omdat mijn neef ook van motorrijden houdt had hij hem meegevraagd. Nu zijn wij al een aantal keer samen op vakantie geweest met mijn neef en zijn vrouw en wilden we altijd al samen naar de Westkust, dus zo ontstond het idee om dat te combineren. Dan gaan Stefan en mijn neef een paar dagen met die groep mee en ontmoeten mijn vriendin en ik hen met de auto ergens. Of wij blijven op één plaats .... Ja Stefan lijkt het natuurlijk een geweldig idee, maar waarschijnlijk zit een vakantie naar Amerika er volgend jaar niet in :(
Hier hetzelfde probleem, Sandy.
Ik wil helemaal niet achterop, maar bovendien kán ik niet achterop.
Het soort motor dat Gerard rijdt laat geen ruimte voor een passagier (en dat vind ik dus
niet zo erg :wink: ).
En het rijbewijs zou ik wel durven halen, maar ik heb er gewoon niks mee.
Ik besteed dat geld voor rijlessen veel liever aan iets anders.

Ik gun hem de reis naar Amerika wel, maar de groepsreizen die bijvoorbeeld
USA Motorreizen aanbiedt zijn over het algemeen erg duur.
En een motor huren in je eentje is niet leuk, met een groep mannen rijden is toch veel
stoerder, nietwaar.

En bovendien is er ieder jaar wel weer een andere reis die eerst gemaakt moet worden
(met ons 2-en, dat begrijp je :mrgreen: ).

Hopelijk winnen onze mannen een keer de staatsloterij, dan kan er natuurlijk altijd gepraat worden.

@@ Dento: :hilarious: :hilarious: :hilarious:
16x USA / 30 staten
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Wat een gaaf ding !
Ik zoek een BBQ voor op mijn dakterras, maar zo'n agressief model mag vast niet van onze strenge Vereniging van Eigenaren.... :(
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer