Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Telefoon opnemen
Re: Telefoon opnemen
Het mag hier dan misschien niet de gewoonte zijn, maar ik heb mijn kinderen wel geleerd om aan te nemen met "Hello, this is XXX". Ik vind het zelf gewoon netter. Als je op je werk de telefoon aanneemt zeg je toch ook je naam, waarom thuis dan niet. En als je zelf iemand belt, vind ik het ook netter als je zegt, "Hi, this is XXX, may I speak with YYY?"
Als verkopers bellen is het makkelijk genoeg om ze af te poeieren, of je nou je naam hebt gezegd of niet.
Ik snap best dat niet iedereen het met me eens zal zijn, maar ik vind het zelf gewoon prettiger zo.
Als verkopers bellen is het makkelijk genoeg om ze af te poeieren, of je nou je naam hebt gezegd of niet.
Ik snap best dat niet iedereen het met me eens zal zijn, maar ik vind het zelf gewoon prettiger zo.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
-
Bennogr
- Amerika-expert
Re: Telefoon opnemen
Ik neem altijd op met mijn naam. Soms denkt men dan dat ik een bedrijf ben (en dat ben ik ook, zij het een heel klein, maar wel druk, bedrijfje).
Heb geen caller ID, ik vraag gewoon.
Heb geen caller ID, ik vraag gewoon.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.