Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verkopen ze in usa merk bjorn borg?
Verkopen ze in usa merk bjorn borg?
Hoi,
Verkopen ze in amerika spullen van merk Bjorn Borg? Via hun website volgens mij niet....maar weet iemand dit?
Groetjes Susanne
**Verplaatst naar 'Amerika Algemeen' aangezien dit niet echt over een reis op zich gaat.
Elke, moderator**
Verkopen ze in amerika spullen van merk Bjorn Borg? Via hun website volgens mij niet....maar weet iemand dit?
Groetjes Susanne
**Verplaatst naar 'Amerika Algemeen' aangezien dit niet echt over een reis op zich gaat.
Elke, moderator**
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Verkopen ze in usa merk bjorn borg?
Ik ben het nog nooit tegengekomen (helaas)
Gr. Jolanda
Gr. Jolanda
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb het ook niet gezien in USA , en ik heb daar in aardig wat winkels gezocht ( zowel in NYC als in DC ) , maar ben het nog niet tegen gekomen helaas!
Ik weet het ook niet, maar door de dure Euro zou het in de US toch duurder zijn dan in Europa.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet altijd. Bij Ikea zag ik al eens dingen die in Amerika goedkoper zijn dan in Belgie.saraenwim schreef:Ik weet het ook niet, maar door de dure Euro zou het in de US toch duurder zijn dan in Europa.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Wij kwamen in een outlet in Amerika tassen van Kipling (Belgie) tegen. Meestal zijn ze duurder dan in Nederland, maar nu twee tassen en twee portemonnees gekocht voor 66,45 euro
We hebben echter geen Bjorn Borg gezien.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4444 Weergaves
-
Laatste bericht door Björn
-
- 26 Reacties