Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Satelliet in Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
jiejie
Amerika-expert

Satelliet in Amerika

Bericht door jiejie »

Hoi,

Ik heb even zitten neuzen in het forum (zoekfunctie en zo) en al wat gebrowsed op het net om te zien wat de mogelijkheden zijn van Nederlandse TV in Amerika (en dan met name Hawaii). Het enige wat ik tot nog toe kon vinden was BVN (http://www.bvn-america.com/) maar de meeste posts zijn al enkele jaren oud en ik vroeg me af of er inmiddels al meerdere zijn die daar ook te ontvangen zijn..

Weten jullie of er nog andere aanbieders zijn die via satelliet Nederlandse tv zenders aanbieden?

Thx!
Staceybeesie
Amerika-expert

Re: Satelliet in Amerika

Bericht door Staceybeesie »

Via schotel is het alleen BVN. (astra werkt hier niet)
Verder veel via internet op bijv. uitzendinggemist.nl of tvopjepc.nl
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Ok, thanks, ik had het al een beetje verwacht maar dan weet ik het nu zeker :)

Dan gaan we nu maar de keuze maken tussen een schotel of een pc in de huiskamer die op de TV aangesloten wordt ;)
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Mijn keuze is de PC. Via Uitzendinggemist.nl en RTLgemist.nl kun je vrijwel alles volgen. BVN keek ik eigenlijk bijna nooit, want juist op de tijden, dat ik ging kijken was er niets interessants. En nu moet de satelietschijf weer gedraaid, waardoor we weer geld uit moeten geven voor de zogenaamd gratis service. Wij hebben dus de sateliet, maar doen er op het moment niets mee, ik kijk wat ik interessant vind online.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

Petra/VS schreef:Mijn keuze is de PC. Via Uitzendinggemist.nl en RTLgemist.nl kun je vrijwel alles volgen. BVN keek ik eigenlijk bijna nooit, want juist op de tijden, dat ik ging kijken was er niets interessants. En nu moet de satelietschijf weer gedraaid, waardoor we weer geld uit moeten geven voor de zogenaamd gratis service. Wij hebben dus de sateliet, maar doen er op het moment niets mee, ik kijk wat ik interessant vind online.
Petra heeft gelijk wat BVN beftreft. Wij kijken ook gewoon Uitzending gemist en RTL gemist ipv. BVN alhoewel we hem gewoon overdag ontvangen.
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Ik heb eens zitten kijken naar de programma gids en inderdaad, ik denk ook dat de PC de keuze zal gaan worden.. meer keuze en betere keuze op je eigen tijden :)

Thanks voor de input :D
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer