Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

EK kijken in juni!

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Brokkie
Amerika-ontdekker

EK kijken in juni!

Bericht door Brokkie »

Hoi!

In juni is het EK voetbal. Dan zitten we aan de westkust van Amerika!
We willen wel een wedstrijd zien van het Nederlands elftal! Natuurlijk afhankelijk van onze locatie en tijd!
Denken jullie dat je het daar ook kunt kijken??? Zenden ze het uberhaubt wel uit?

Gr. Anke
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: EK kijken in juni!

Bericht door Coyote »

Ik vermoed dat er weinig tot geen aandacht is voor de EK wedstrijden in Amerika. Geef je niet veel kans dat dit (al dan niet) live uitgezonden wordt in Amerika. Misschien dat er op bepaalde sportkanalen samenvattingen worden uitgezonden?

Toen ik in 2000 en 2004 tijdens het EK in Amerika was heb ik er nl. ook niets van gemerkt. Maar misschien hebben de mensen die in Amerika wonen andere ervaringen?

Overigens ga ik juist tijdens de EK-periode naar Amerika om de gekte hier in Nederland te ontvluchten, maar das een hele andere discussie... :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Coyote schreef:Ik vermoed dat er weinig tot geen aandacht is voor de EK wedstrijden in Amerika. Geef je niet veel kans dat dit (al dan niet) live uitgezonden wordt in Amerika. Misschien dat er op bepaalde sportkanalen samenvattingen worden uitgezonden?

Toen ik in 2000 en 2004 tijdens het EK in Amerika was heb ik er nl. ook niets van gemerkt. Maar misschien hebben de mensen die in Amerika wonen andere ervaringen?

Overigens ga ik juist tijdens de EK-periode naar Amerika om de gekte hier in Nederland te ontvluchten, maar das een hele andere discussie... :wink:

Roland
Mijn vriend houd ook van voetbal en baalt best wel dat we in Amerika zitten, maarrrrrr :D overal vind je wel een zogenaamde Sportsbar daar kun je een tafel uitzoeken en de bediening zet je TV op de zender wat je graag wilt zien.
In 2004 was er ook een EK in we zaten in Canada en vooral in de sportsbars werden uitbundig naar voetbal gekeken. Best gezellig met een lekkere lunch met z'n allen naar voetbal kijken. In Kamloops werd het op een megascherm het uitgezonden... dat was een onvergetelijke dag. Omdat we om 10.45 vroegen of we ook EK voetbal konden kijken. Ja hoor, geen probleem. Dan komen we om 11.45 weer terug. Ja hoor, geen probleem. Om 11.45 kwamen we weer terug en vroegen we welk tafeltje we mochten zitten om voetbal te kijken. Och,.. dat mag hier wel en wijst een tafel aan. We gaan zitten en op dat moment wordt er een megascherm naar beneden gerold.. Nee, zeiden we dat hoeft ook weer niet (we zijn wel een beetje bescheiden). Nee hoor, geen probleem kregen we weer te horen. Later tijdens de wedstrijd kwamen er steeds meer mensen waaronder ook een paar nederlanders.. Echt lachen.

Vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Brokkie schreef:Hoi!

In juni is het EK voetbal. Dan zitten we aan de westkust van Amerika!
We willen wel een wedstrijd zien van het Nederlands elftal! Natuurlijk afhankelijk van onze locatie en tijd!
Denken jullie dat je het daar ook kunt kijken??? Zenden ze het uberhaubt wel uit?

Gr. Anke

Hallo Anke,

Wij hebben in Amerika al wel vaker een WK of EK voetbalwedstrijd gezien van (niet alleen) het Nederlands elftal. De Amerikanen interesseren zich er überhaupt niet voor, dus zul je in de bar's en eettentjes deze wedstrijden niet zien op de TV-schermen die overal hangen. Wij hebben er steeds vriendelijk naar gevraagd of men wilde schakelen naar die betreffende voetbaluitzending en negen van de tien keer zijn ze zo vriendelijk om dat te doen...... :lol:

Wij keken van te voren (meestal in de krant) ook even wanneer bepaalde wedstrijden en/of samenvattingen op een van de Amerikaanse (sport)zenders zou worden uitgezonden. Als het ons uitkwam, gingen op die tijdstippen naar een gelegenheid waar men TV-schermen heeft hangen en dat is haast overal.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Ik doe op vakantie toch liever iets anders dan naar een match van Oranje te kijken ;) En gezien het tijdsverschil zit ik overdag liever in de natuur dan in een bar ;)

Alle gekheid op een stokje. Er zijn heel wat sportzenders in Amerika. Ik denk wel dat er misschien wel eentje zal bij zijn dat regelmatig een match zal uitzenden.
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Koekjo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Koekjo »

Hoi,

Waarschijnlijk word het uitgezonden op ESPN, soms live en soms met vertraging. Maar dit is meestal op de betaalzender dus moet je een hotel zoeken met HBO. Ook de Mexicaanse zenders zenden het meestal wel uit.

Groet van Koek
1995 Cal-Nev
2004 Cal-Nev-UT-AR
2006 Cal-Nev-UT-ID-MT-SD-CO
2008 Cal-Nev-Org-Was-Can VI
2010 New York
2012 Canada BC
2013 Four Corners USA
GoBucks
Amerikakenner

Bericht door GoBucks »

Van de espn website:

Euro2008 - Live on ESPN!
You can follow all of next year's Euro 2008 finals matches live with ESPN. We'll have every game covered in full detail on ESPN, ESPN2 and ABC.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Link?
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
GoBucks
Amerikakenner

Bericht door GoBucks »

http://soccernet.espn.go.com/section?id ... 08&cc=5901

Dan naar beneden scrollen, aan de linkerkant ongeveer na ongeveer 3/4 pagina staat naast een klein logoothe: Euro2008 - Live on ESPN!
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Geweldig! Kan ik het gelukkig ook zien zonder betaaltv. :D
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

Met het WK 2 jaar geleden waren wij in Tacoma, bij Seattle in de buurt toen Nederland ten onder ging tegen Portugal.
De avond ervoor waren wij aangekomen in Tacoma en in dat sportcafe beland, daar gevraagd of we de volgende ochtend om half 12 voetbal konden komen kijken. En dat was mogelijk zei de eigenaar.

De volgende dag kwamen wij de kroeg binnen en stonden er op de dansvloer voor het grote scherm 4 stoelen, zodat wij voetbal konden kijken :dance:
can't wait to travel again.....
GoGriz
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door GoGriz »

Euro 2008 op ESPN? Nice! Eindelijk iets dat de prijs van Cable TV waard maakt :)

Dat niemand zich interesseert in voetbal is trouwens ook niet waar, met het WK waren de sports bars geregeld gevuld met voetbal fans en de wedstrijden waren op de grootste schermen (natuurlijk ook omdat er in de voormiddag toch geen andere interessante sporten gespeeld worden :))

Voor de geinteresseerden, als je een specifieke voetbal wedstrijd (of andere sporten) wil zien en het is niet op TV, kijk dan eens op http://www2.myp2p.eu/ , via het internet en P2P is er een heel reeele kans dat je toch je wedstrijd kan volgen. Ik ben zelf een grote Lazio fan en kan zo bijna al hun wedstrijden volgen.
http://UtahBelg.blogspot.com: Blog van een Belg in Utah
http://amerikabelgen.com: Belgen in Amerika Forum
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Coyote schreef: Overigens ga ik juist tijdens de EK-periode naar Amerika om de gekte hier in Nederland te ontvluchten, maar das een hele andere discussie... :wink:
Wij vonden het ook al een zeer prettige bijkomstigheid dat we tijdens het EK in de VS zitten. :wink: Ik geloof dat we alleen de halve finales en de finale nog meemaken, maar ach, dan zal Nederland er toch al uit liggen en zijn we van de oranjeterreur verlost. :dance:
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

2004 zat ik in Chicago en heb ik, tegen een kleine vergoeding van 10 USD), in een Ierse Pub alle wedstrijden van het Nederlands elftal kunnen zien. :beerchug: Was erg gezellig ! Mijn advies, zoek een "Ierse Pub" op.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Hmmm...als Nederland een beetje ver komt in het EK, dan moet ik toch maar eens wat Nederlanders in Georgia gaan zoeken om het mee te kijken:)
(de vlaggemast hebben we al!)
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Ik zou niet te veel kosten maken ! Voor ze het weten zijn ze weer thuis. :blink:
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Sytske
Amerika-ontdekker

Bericht door Sytske »

Ik zit in juni nog steeds in NY, dus als er meer mensen zijn die zin hebben om dan in een kroeg voetbal te kijken, join me! (ben niet echt een voetbal fan, maar dit is wel leuk natuurlijk, zeker als je in het buitenland zit)
Sytske

Zit t/m september 2008 in NYC!!
Afbeelding
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Sytske schreef:Ik zit in juni nog steeds in NY, dus als er meer mensen zijn die zin hebben om dan in een kroeg voetbal te kijken, join me! (ben niet echt een voetbal fan, maar dit is wel leuk natuurlijk, zeker als je in het buitenland zit)
Heb twee jaar geleden op de 4th of july een match van het WK gezien in een bar ergens in Little Italy. Halve finale tussen Duitsland en Italië en Italië won met 0-2 tegen het gastland.... onbeschrijfelijk wat een sfeer... !!!

Als je dus in New York naar het EK wil gaan kijken, dan heb je in die wijk ongetwijfeld het meeste sfeer !

Ik zit in juni in het Westen... zal daar de italiaanse buurten opzoeken :-)

Hans
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Sytske schreef:Ik zit in juni nog steeds in NY, dus als er meer mensen zijn die zin hebben om dan in een kroeg voetbal te kijken, join me! (ben niet echt een voetbal fan, maar dit is wel leuk natuurlijk, zeker als je in het buitenland zit)
Mocht Nederland de finale halen, zoeken we je op... 28 juni gaan wij naar New York en de finale is de 29e.

Ik denk dat je ons niet hoeft te verwachten................... :evil:
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

wendyjol schreef:
Mocht Nederland de finale halen, zoeken we je op... 28 juni gaan wij naar New York en de finale is de 29e.

Ik denk dat je ons niet hoeft te verwachten................... :evil:

hahahaha... wees blij dat jullie erbij zijn :wink: Wij Belgen geraken niet eens zo ver :banghead:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer