Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
100 jaar geleden in Amerika...
-
orlandotina
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
100 jaar geleden in Amerika...
Ik vind het heerlijk om een beetje rond te dwalen op deze website; http://www.shorpy.com/ Hier kun je veel foto's vinden uit het verleden van Amerika. Ik weet niet of deze site hier al eens eerder aan bod is geweest (kan me bijna niet voorstellen van niet, maar kon het met de zoekfunctie niet vinden), maar voor degene die het niet kennen, misschien leuk om eens een kijkje te nemen.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: 100 jaar geleden in Amerika...
Geweldig, deze site! Hij is toegevoegd aan de favorieten! 
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: 100 jaar geleden in Amerika...
Bedankt voor het plaatsen van deze link. Het is een hele "boeiende site met veel foto's voor degenen die geïnteresseerd zijn in het Amerikaanse verleden. Erg leuk!
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen: