Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Belkosten voor gratis nummer

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
johansalomons
Amerika-newbie

Belkosten voor gratis nummer

Bericht door johansalomons »

Beste mensen,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:
Wat kost het om een gratis nummer in Amerika te bellen?
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Re: Belkosten voor gratis nummer

Bericht door Dennis »

Ik neem aan dat je bedoelt: wat kost het om een gratis nummer in Amerika vanuit Nederland of België te bellen.

Volgens mij is dat niet mogelijk (je moet een ander nummer hebben), maar ik kan ernaast zitten. Als het wel mogelijk is, zal het hetzelfde kosten als bellen naar andere nummers in Amerika.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Volgens mij kun je wel 1-800 nummers bellen vannuit NL; ik heb het regelmatig gedaan. Alleen betaal je er wel normale gesprekskosten voor.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

dat ligt eraan hoe de 800/888/877, enz. zijn opgezet. Wannneer je een toll-free nummer opzet kun je oa. kiezen of die nummers te bereiken zijn alleen binnen je staat, of binnen U.S., of internationaal.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Je kunt een gratis toegangsnummer bellen, AT&T vanuit Nederland is als ik me goed herinner 0800-022-9111 maar zoek dat even na, en dan het gratis AMerikaanse nummer draaien.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
johansalomons
Amerika-newbie

Bericht door johansalomons »

Dennis schreef:Ik neem aan dat je bedoelt: wat kost het om een gratis nummer in Amerika vanuit Nederland of België te bellen.
Inderdaad; vanuit NL. Sorry voor de onduidelijke formulering. Het is zo dat ik met Apple in New York wil bellen (1-800) om een bestelling voor een laptop te doen. Ik heb al eerder gebeld met dit nummer, dus het is wèl mogelijk.

Bennogr schreef:Je kunt een gratis toegangsnummer bellen, AT&T vanuit Nederland is als ik me goed herinner 0800-022-9111 maar zoek dat even na, en dan het gratis AMerikaanse nummer draaien.
Ik ga het nummer even proberen, bedankt iig voor de tip!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer