Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Regels van staat tot staat
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Regels van staat tot staat
Ik herinnerde me deze week ineens dat we in 1983 (o, ik word oud!) met vrienden op stap waren. We reden van Californië naar Oregon en moesten al het fruit in de camper opeten. Dit mocht niet ingevoerd worden ...
Gelden dit soort regels nog steeds tussen de staten? We gaan er volgend jaar een stuk of 9 doorkruisen. Wel handig om te weten, anders kan je elke keer je boodschappen uit de camper mikken.
Groet,
Monique
Gelden dit soort regels nog steeds tussen de staten? We gaan er volgend jaar een stuk of 9 doorkruisen. Wel handig om te weten, anders kan je elke keer je boodschappen uit de camper mikken.
Groet,
Monique
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bedankt
OK, Loek en Marcus, hartelijk bedankt. Californië laten we deze keer letterlijk links liggen, dus geen probleem, mooi zo!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3114 Weergaves
-
Laatste bericht door Loek
-
- 18 Reacties